eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67044db7-11b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16830,Roboty-budowlane-zwiazane-z-utrzymaniem-koryt-rzek-i-urzadzen-wodnych-na-terenie.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/. Bezpośredni adres postepowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16830,Roboty-budowlane-zwiazane-z-utrzymaniem-koryt-rzek-i-urzadzen-wodnych-na-terenie.html?sid=fefe8d2a867500074970a38697582d7b
2. Korzystanie z platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Arleta.Limanowka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
11. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
• w sprawach proceduralnych:
Arleta Limanówka e-mail: Arleta.Limanowka@wody.gov.pl
Celem skomunikowania się z Zamawiającym, Wykonawca korzysta z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
12. Postępowanie o udzieleniu zamówienia jest prowadzone w języku polskim

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2710.76.2023 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Roboty budowlane na terenie NW Busko-Zdrój:
1. Zabezpieczenie lewego brzegu rzeki Nidy w km 10+400 w miejscowości Stary Korczyn

Przedmiotem zamówienia jest robota budowalna polegająca na wykonaniu prac utrzymaniowych na ciekach naturalnych.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
I. mechaniczne ścinanie drzew rosnących w korycie, których obwód mierzony na wysokości
5 cm nie przekracza 50 cm wraz z karczowaniem – 12 szt. ;
II. wykopy na powierzchni wyrwy z uformowaniem i zagęszczeniem podłoża – 68 m3;
III. umacnianie skarp wykopów i nasypów włókniną - 165 m2;
IV. wykonanie palisady u podstawy skarpy brzegowej (w dwóch rzędach) – 60 m;
V. wykonanie opasek z faszyny pomiędzy rzędami pali – 30 m;
VI. wykonanie faszynady brzegowej – 135 m3;
VII. wykonanie podwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu za palisadą – 60 m3;
VIII. wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego – 60 m3;
IX. mechaniczne usunięcie odsypiska ziemnego z koryta rzeki – 240 m3;
X. rozebranie istniejącej drogi z płyt betonowych na wysokości wyrwy – 45 m2;
XI. odtworzenie istniejącej drogi z płyt betonowych (płyty z odzysku) – 45 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Roboty budowlane na terenie NW Kielce:
1. Kompleksowe utrzymanie koryta Czarna Nida 51+900-53+100 w m. Daleszyce, gm. Daleszyce, 50+400 w m. Daleszyce, gm. Daleszyce, 26+500 w m. Morawica, gm. Morawica, 58+160-61+460 w m. Skorzeszyce, gm. Górno
Przedmiotem zamówienia jest robota budowalna polegająca na wykonaniu prac utrzymaniowych na ciekach naturalnych.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
w km 26+500:
I. dowiezienie ziemi na zasypanie wyrwy wraz z zakupem - dowóz z odległości do 8 km Uwaga: Część ziemi przerzucić z odkładu na łuku wypukłym – 345 m3;
II. zasypywanie wykopów ze skarpami z zagęszczeniem i uformowaniem skarp – 405 m3;
III. ręczne wyrównanie linii brzegowej pod palisadę – 30 m;
IV. wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 12-14 cm wbitych na 1.50 m w gr.kat.IV – 30 m;
V. wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego (frakcja 400 – 500 mm, kamień sortowany o uziarnieniu ciężkim w celu stabilizacji osuwiska) luzem z brzegu. W tym dowiezienie wraz zakupem – 60 m3;
VI. posprzątanie terenu po wykonanych robotach - dojazd do rzeki przez działkę prywatną wraz z wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej o dł. 50 m. 1 kpl.;

w km 58+160-61+460:
I. ręczne wyrównanie linii brzegowej pod opaskę faszynową – 40 m;
II. wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm m umoc. – 40 m. umoc.;
III. wykonanie narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie - krata płotka 1.0x1.0 m – 40 m2;
IV. wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm – 40 m umoc.;
V. przycięcie nawisów skarp z wbudowaniem w ubytki w skarpach – 600 m;

w km 50+400:
I. usunięcie lokalnych zatorów i przetamowań ze złomów drzew oraz śmieci zalegających
w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wody z zagospodarowaniem we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. utylizacji śmieci (skalkulować wywóz) – 20 m3;
II. ręczne wyrównanie linii brzegowej pod opaskę faszynową – 40 m;
III. wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm m – 40 m umoc.;
IV. sadzenie żywokołów o dług. 1.0-1.2 m śr. 3-5 cm kat.gr.I-III – obsadzenie skarpy w rozstawie 0,8 x 0,5 m szt. – 300 szt.;

w km 51+900-53+100:
I. ręczne ścinanie gęstych krzaków oraz przycięcie zwisających gałęzi – 0,05 ha;
II. wywożenie gałęzi pozostałych po wycince lub zrębkowanie – 21 mp
III. ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35 cm - stok o nachyleniu powyżej 1:2 oraz wyciągnięcie złomów/wywrotów drzew z koryta rzeki 9 szt.;
IV. ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45 cm - stok o nachyleniu powyżej 1:2 oraz wyciągnięcie złomów/wywrotów drzew z koryta rzeki – 11 szt.;
V. ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 46-55 cm - stok o nachyleniu powyżej 1:2 oraz wyciągnięcie złomów/wywrotów drzew z koryta rzeki – 6 szt.;
VI. ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 56-65 cm - stok o nachyleniu powyżej 1:2 – 5 szt.
VII. ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 66-75 cm - stok o nachyleniu powyżej 1:2 oraz wyciągnięcie złomów/wywrotów drzew z koryta rzeki – 7 szt.;
VIII. usunięcie lokalnych zatorów i przetamowań ze złomów drzew oraz śmieci zalegających
w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wody z zagospodarowaniem we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. utylizacji śmieci (należy skalkulować wywóz) – 140 m3;
Prowadzenie nadzoru przyrodniczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla części I:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną lub usługę polegającą na wykonaniu prac utrzymaniowych, udrożnieniowych, remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach o wartości nie mniejszej niż 65 000 zł brutto. Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy te roboty/usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
b) na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia skieruje osobę posiadająca jako minimum doświadczenie w zakresie koordynowania/kierowania robotami/pracami na co najmniej jednym zadaniu/zamówieniu polegających na wykonaniu prac utrzymaniowych, udrożnieniowych, remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach.
Dla części II:
c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną lub usługę polegającą na wykonaniu prac utrzymaniowych, udrożnieniowych, remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy te roboty/usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
d) na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia skieruje osobę posiadająca jako minimum doświadczenie w zakresie koordynowania/kierowania robotami/pracami na co najmniej jednym zadaniu/zamówieniu polegających na wykonaniu prac utrzymaniowych, udrożnieniowych, remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4. oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ. Treść zawarta w wykazie musi spełniać warunki o których mowa w pkt 7.2.4.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za koordynowanie/kierowanie robotami budowlanymi/pracami wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 12 do SWZ. Treść zawarta w wykazie musi spełniać warunki o których mowa w pkt 7.2.4.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 4 do SWZ,
2. Kosztorys ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3a oraz Załącznik nr 3b do SWZ
3. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5 do SWZ, aktualne
na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 6 do SWZ, aktualne
na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią Załącznika Nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).
7. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostepniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać elektronicznie poprzez platformę zakupową Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.