eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ZP.18.2024 - Usługi serwisu technicznego niszczarek



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.18.2024 - Usługi serwisu technicznego niszczarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acb1f854-df7b-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.18.2024 - Usługi serwisu technicznego niszczarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb1f854-df7b-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Obsługa serwisowa niszczarek dokumentów użytkowanych przez komórki i jednostki organizacyjne KWP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.18.2024 - Usługi serwisu technicznego niszczarek

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 199020,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu technicznego (zwanego dalej: serwisem), polegających na konserwacji, przeglądach i bieżących naprawach niszczarek stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie województwa małopolskiego. Koszty transportu należy wkalkulować w cenę usługi, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat.
3. Szczegółowe określenie ilości, typów oraz miejsc użytkowania niszczarek zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Załącznik nr 2 jest jednocześnie formularzem cenowym.
4. Serwis obejmuje:
1) konserwację i przegląd serwisowy w zakresie regulacji, przeczyszczenia elementów i podzespołów takich jak: obudowa, panel sterowania, kosz na ścinki: w tym czujniki papieru (OPTO), wszelkie koła zębate, sprzęgła, noże tnące oraz wnętrza niszczarki. Czynności te winny być wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia;
2) wymianę wszystkich uszkodzonych lub wyeksploatowanych części niszczarek;
3) synchronizację i regulację kół zębatych, noży tnących niszczarek po wymianie podzespołów,
4) pomoc techniczną z zakresu obsługi urządzeń objętych serwisem.
5. Części niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji i przeglądu zapewnia Wykonawca.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.
7. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw przy użyciu oryginalnych części lub zamienników o tych samych parametrach.
8. Serwis będzie świadczony w komórkach i jednostkach Policji woj. małopolskiego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1500.
9. W szczególnych przypadkach naprawa urządzenia może być wykonana za zgodą Zamawiającego u Wykonawcy („naprawa warsztatowa”). W takim wypadku urządzenie może być wyniesione poza siedzibę Zamawiającego jedynie na podstawie przepustki materiałowej wystawionej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
11. Zamawiający informuje, iż przewiduje do realizacji zamówienia wykorzystanie części i materiałów za kwotę 60 000,00zł – bez wskazania konkretnych napraw i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345083,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copy-net Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:121462712

7.3.3) Ulica: Drożyska 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-988

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.