eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biesiekierz › Dostawa płyt drogowych JOMB



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płyt drogowych JOMB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE SŁUŻBY TECHNICZNE I KOMUNALNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331035781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943180947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb474474-d56a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płyt drogowych JOMB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb474474-d56a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567114/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa płyt drogowych JOMB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSTiK.K.261.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165606,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu „JOMB” w ilości 2100 sztuk.
Płyty drogowe wielootworowe typu „JOMB” muszą spełniać następujące warunki:
a) wymiary:
 grubość płyt 125 mm,
 szerokość płyt 750 mm,
 długość płyt 1000 mm,
 powierzchnia 1 płyty 0,75 m,
 ciężar płyty min. 175 kg,
 beton klasy min. C 25/30,
b) podwójnie zbrojone - grubość drutów siatki zbrojeniowej min. 6 mm,
c) kształt otworów owalny o wymiarach: szerokość do 55 mm i długość do 110 mm.

Płyty muszą spełnić dodatkowo wymagania normy PN-EN 1339:2005, a w szczególności: wytrzymałość na zginanie i obciążenia niszczące klasa 3/U. fch śr> 5MPa, Rmin >4,0. Klasa wytrzymałości betonu C 25/30.
Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów nominalnych: długość +/-5 mm, szerokość +/- 5 mm, grubość +/- 3 mm.
Do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą.
Wykonawca obowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane
przez Zamawiającego znajdujące się na terenie gminy Biesiekierz.
Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku.
Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00.
Dostawa płyt odbywać się będzie sukcesywnie w następujących ilościach i terminach:
− 128 szt. w terminie 1 tygodnia od daty zawarcia umowy,
− 256 szt. w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy,
− 256 szt. w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy,
− 512 szt. w terminie 5 tygodni od daty zawarcia umowy,
− 512 szt. w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
- 436 szt. w terminie 15 tygodni od daty zawarcia umowy.

Dostawa płyt będzie miała miejsce do miejscowości :
1. Stare Bielice, ul. Jemiołowa w ilości – 384 szt.
2. Nowe Bielice ul. Konwalii, Krokusów, Chabrów, Stokrotek w ilości - 1716 szt.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158854,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302211,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158854,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Marcin Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911582475

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 48

7.3.4) Miejscowość: Dziemiany

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158854,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.