Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00200579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,196790,dd1d9b4d75bef47ca961180f6ad1941d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40bc0513-d6b6-42e5-87ce-82a848c726f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028878/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2025.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 834146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku a także dostarczenie oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień na tablice drogą elektroniczną. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia wszystkich rodzajów tablic produkowanych seryjnie w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku wykonania i dostarczenia wtórników tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania i dostarczenia w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego
Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709), zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 listopada 2023 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2616 ze zm.) oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność.
Uwaga. W przypadku zmian w przepisach powyższych aktów prawnych Wykonawca jest obowiązany do dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych przepisów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962004,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983409,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962004,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811904294
7.3.3) Ulica: ul. Rychla 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-948
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962004,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz dla pracowników administracji w ramach projektu "Moja praca-Moja równowaga-Typ 2" współfinansowanego ze środków Europejskiego(...)
- Dostawa materiałów ochrony indywidualnej (wyroby medyczne i środki ochrony indywidualnej) dla personelu i pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/13 TP/2025
- DOSTAWA PROTOTYPOWEJ INSTALACJI ZASILAJĄCEJ W CIEPŁO ZMIENNOFAZOWE MAGAZYNY PCM.
- Dostawa artykułów higienicznych
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Usługi polegające na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.