eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaInterwencyjne udrożnienie i zabezpieczenie koryta cieku Starobielski II, odcinkowo w km 0+000-1+200 (na łącznej dł. około 350 m) w miejscowości Mazańcowice, gm. Jasienica



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Interwencyjne udrożnienie i zabezpieczenie koryta cieku Starobielski II, odcinkowo w km 0+000-1+200 (na łącznej dł. około 350 m)
w miejscowości Mazańcowice, gm. Jasienica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne udrożnienie i zabezpieczenie koryta cieku Starobielski II, odcinkowo w km 0+000-1+200 (na łącznej dł. około 350 m)
w miejscowości Mazańcowice, gm. Jasienica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552370a5-259a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Katowice, RZGW Gliwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208330/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.91.2021.MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148610,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:

• Wycinkę porostów i zakrzaczeń ze skarp,
• Wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do koryta z płyt drogowych,
• Wykop gruntu na odkład pod ubezpieczenia wraz z profilowaniem skarp,
• Odwóz gruntów nadmiarowych na odl. 10 km, ul. Junacka w Czechowicach – Dziedzicach, z przemieszczeniem gruntu ze zwałki
• Odtworzenie umocnień z narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie (z kamienia licowanego z głazów wielkości min.80-100 cm i kamienia wielkości min. 30-50 cm), układanego na wyściółce z faszyny leśnej gr. min. 15 cm ze wzmocnieniem podłoża geowłókniną,
• Wypełnienie ubytków w dnie narzutem kamiennym między palisadami,
• Zabicie palisady,
• Lokalną naprawę ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych oraz gabionowych,
• Uporządkowanie terenu po robotach, plantowanie

Roboty ziemne i ubezpieczeniowe wykonywać należy przy użyciu sprzętu ciężkiego m.in. koparki o poj. łyżki min. 0,6 m3, spycharki gąsienicowej o mocy min.55 kW, ciągnika o mocy min.37 kW oraz samochodów samowyładowczych o dmc 5-10 ton.

Szczegółowy zakres określa przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 12 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191579,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191579,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191579,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa ATRA Krzysztof Pardela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371600897

7.3.3) Ulica: Krakowska 120

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-353

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191579,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.