Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00208330/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Interwencyjne udrożnienie i zabezpieczenie koryta cieku Starobielski II, odcinkowo w km 0+000-1+200 (na łącznej dł. około 350 m)
w miejscowości Mazańcowice, gm. Jasienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interwencyjne udrożnienie i zabezpieczenie koryta cieku Starobielski II, odcinkowo w km 0+000-1+200 (na łącznej dł. około 350 m)w miejscowości Mazańcowice, gm. Jasienica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552370a5-259a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Katowice, RZGW Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.91.2021.MPS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148610,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
• Wycinkę porostów i zakrzaczeń ze skarp,
• Wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do koryta z płyt drogowych,
• Wykop gruntu na odkład pod ubezpieczenia wraz z profilowaniem skarp,
• Odwóz gruntów nadmiarowych na odl. 10 km, ul. Junacka w Czechowicach – Dziedzicach, z przemieszczeniem gruntu ze zwałki
• Odtworzenie umocnień z narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie (z kamienia licowanego z głazów wielkości min.80-100 cm i kamienia wielkości min. 30-50 cm), układanego na wyściółce z faszyny leśnej gr. min. 15 cm ze wzmocnieniem podłoża geowłókniną,
• Wypełnienie ubytków w dnie narzutem kamiennym między palisadami,
• Zabicie palisady,
• Lokalną naprawę ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych oraz gabionowych,
• Uporządkowanie terenu po robotach, plantowanie
Roboty ziemne i ubezpieczeniowe wykonywać należy przy użyciu sprzętu ciężkiego m.in. koparki o poj. łyżki min. 0,6 m3, spycharki gąsienicowej o mocy min.55 kW, ciągnika o mocy min.37 kW oraz samochodów samowyładowczych o dmc 5-10 ton.
Szczegółowy zakres określa przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 12 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191579,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191579,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191579,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa ATRA Krzysztof Pardela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371600897
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191579,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- "Rozwój retencji na terenie gminy Słomniki"
- Remont koszy siatkowo-kamiennych na potoku Wieprzówka w km 16+590 - 17+100 w msc. Andrychów, gm. Andrychów, pow. wadowicki
- Zasyp wyrw na potoku Pisarzówka lokalnie w msc. Hecznarowice i Pisarzowice, gm. Wilamowice
- Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Lesznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





