Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00253568/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc9b30a2-36f4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.72 Dostawa sprzętu komputerowego - urzędzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie graficzne, drukarka laserowa
2.2.78 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop, dysk zewnętrzny (3 szt.)
2.2.133 Dostawa sprzętu komputerowego - router
2.2.134 Dostawa sprzętu komputerowego - dysk zewnętrzny
2.2.139 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem, jednostka centralna, oprogramowanie biurowe, monitor, urządzenie wielofunkcyjne, akcesoria komputerowe
2.2.142 Dostawa sprzetu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
2.2.143 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym, monitor, klawiatura, mysz
2.2.144 Dostawa sprzętu komputerowego - serwer plików
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248356/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.116.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12804,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 1788,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 1056,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 731,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Drukarka – 4 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Drukarka – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 894,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: Serwer plików – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 1910,57 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7: Router – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 365,85 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8: Pamięć USB – 1 szt.1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash
4.5.5.) Wartość części: 691,06 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9: Drobny sprzęt komputerowy1.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
2. Określone w załączniku nr 2 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do Zamawiającego (teren Częstochowy).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 2113,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie zadania numer 5 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karol Kowalski Firma BIS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIS Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492156214
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS
- Wykonanie remontu ogólnobudowlanego pomieszczeń w Budynku A, zlokalizowanym na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
- Dostawa spektrometru absorpcji atomowej (AAS) w wersji płomieniowej z wyposażeniem dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn.: św. Barbary-Szpital 01 ul. Świętej Barbary, kierunek Centrum
- Usługa w 2026r. ochrony mienia wraz z obsługą portierni w obiekcie Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Śląska 23
- "Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Częstochowskiego"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarki 3D wraz z niezbędnym oprogramowaniem i akcesoriami
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Nowe Miasteczko"
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski" w zakresie realizacji usługi hardeningu, dostarczenia oprogramowania i sprzętu wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie"
- Zakup i dostawa sprzętu IT
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.