Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4d53ec-6e68-4c0d-8ef4-94451197d622
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie progów zwalniających zlokalizowanych przy działkach nr 53 i 57/2 Obręb Wicko (montaż prefabrykowanych najazdów sinusoidalnych oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego), wymianie i wyrównaniu nawierzchni na istniejącym progu zwalniającym przy Muzeum Bunkier V3, likwidacja progu zwalniającego zlokalizowanego przy działce nr 22/1 obr. Wicko oraz wykonanie wyspy zmieniającej tor jazdy.
Projektowane zagospodarowanie terenu.
1) Parametry techniczne:
a) Klasa drogi – lokalna.
b) Kategoria drogi – gminna.
c) Położenie – na terenie zabudowanym.
d) Prędkość – 50/30 km/h.
e) Szerokość jezdni – 6,00m.
f) Spadek poprzeczny jezdni – daszkowe 2,0%.
g) Szerokość chodnika – 1,50-2,50m.
h) Szerokość wyspy – 2,00m.
i) Szerokość opaski – 50cm.
2) Rodzaje nawierzchni:
a) Jezdnia – nawierzchnia z betonu asfaltowego(warstwa ścieralna)
b) Jezdnia – nawierzchnia z betonu asfaltowego (nowa konstrukcja i poszerzenie)
c) Jezdnia- nawierzchnia z betonu asfaltowego (na wyniesieniach).
d) Wyspa, opaska, zjazd – nawierzchnia z kostki brukowej.
e) Jezdnia – prefabrykowany próg najazdowy sinusoidalny.
f) Chodnik, ciąg pieszo-rowerowy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej.
3) Odwodnienie
Odwodnienie projektowanej inwestycji odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez spadki poprzeczne i podłużne na teren zielony w granicach pasa drogowego. Dodatkowo w ramach zadania przewiduje się przestawienie i regulacje wysokościową istniejących wpustów deszczowych.
W ramach zadania planuje się przebudowę ciągu pieszo-rowerowego.
Ponadto w ramach zadania został zaprojektowany zjazd z ul. Nadbrzeżnej na wysokości skrzyżowania z ul. Pogodną. Zjazd będzie po wybudowaniu posiadać szerokość 4.0 m i zostanie wykonany z kostki betonowej koloru czerwonego oraz opornikiem drogowym.
Dodatkowo w ramach inwestycji zostaną ustawione radarowe wyświetlacze prędkości zasilane panelem solarnym i turbiną wiatrową. Ostateczny kształt wyświetlacza prędkości należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji zadania.
Po stronie Wykonawcy leży obowiązek sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu (TOR) dla potrzeb realizacji inwestycji, uzyskania wymaganych uzgodnień. Wykonawca jest zobowiązany do dnia rozpoczęcia robót, tj. do dnia 01.09.2025 r., uzyskać zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu przez właściwy organ zarządzający ruchem, a następnie wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.. Wykonawca zobowiązany jest również do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót w pasie drogowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem, uzgodnieniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca.
Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie dyspozytorów sieci: energetycznych, gazowych i innych jeżeli występują o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowi projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienie obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, który z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym miedzy innymi koszty regulacji istniejących nawierzchni do poziomu projektowanej nawierzchni, dostosowanie do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów na posesjach przyległych, regulację elementów ogrodzeń, bram wjazdowych i furtek.
Zwraca się uwagę, że przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji wobec tego jest to jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił uszczegółowianie wynagrodzenie ryczałtowego Wykonawcy określonego w Ofercie.
W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o Przedmiocie umowy, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści wskazanych wyżej dokumentów
Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane prze konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, to produkty tę stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki Zamawiający, dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
- wyglądu (struktura, barwa, kształt),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) – minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania – minimalnych określonych odrębnymi przepisami.
Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż do 5 dni po zawarciu umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej „Harmonogramem”), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres um_annalewandowka@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 16.06.2025 r o godz. 8:00 upłynął termin składania ofert. Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowaniaINNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Remont drogi gminnej nr 330306W Kłudno - Podczasza Wola
- Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczeń chroniących przed upadkiem z wysokości w miejscu prześwitów między krawędziami sąsiadujących pomostów obiektów most. w ciągu dróg adm. przez GDDKiA O/Olsztyn
- Budowa odcinka drogi łączącego ul. Dworcową z ul. Cmentarną w Granowie - ETAP 1
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 644 obr. Kotuszów od km 0+535 do 0+845
więcej: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.