Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237972/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00241839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wiśniewskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Borkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486757910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@borkowice.asi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: borkowice.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f679227-fea8-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f679227-fea8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076379/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 „Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wskazanych w opisie rodzajów odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Borkowice, transport zebranych odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2519).
Wg szacunkowej ilości łącznie-821,17Mg w tym dla poszczególnych frakcji w okresie osiemnastu miesięcy:
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 474,93 Mg
2. Segregowane odpady komunalne:
a. Papier i tektura – 9,0 Mg
b. Tworzywa sztuczne i metale – 135,2 Mg
c. Szkło – 83,73 Mg
d. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym baterie i akumulatory – 10,28 Mg
e. Odpady wielkogabarytowe – 64,91 Mg
f. Odpady budowlano – remontowe – 3,5 Mg
g. Zużyte opony samochodów osobowych – 18,08 Mg
h. Zmieszane odpady opakowaniowe – 4,65 Mg;
i. Popiół i żużel – 1,0 Mg;
j. Odpady ulegające biodegradacji – 14,84 Mg
odpady zebrane w PSZOKu tj.:
1. Urządzenia zawierające freony – 0,17 Mg
2. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 0,063 Mg.
3. Zużyte opony – 0,35 Mg
4. Odpady wielogabarytowe – 12,80 Mg
5. Opakowania ze szkła – 8,04 Mg.
6. przeterminowane leki i chemikalia – 0,05 Mg
7. odpady niebezpieczne – 1,00 Mg”
3.3 Zakres usługi obejmuje zbiórkę odpadów komunalnych w zabudowie wielolokalowej oraz jednorodzinnej zgodnie z
wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego
sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tj.Dz.U. z 2021 r. poz. 906):
3.3.1 zmieszanych ( kod odpadu 20 03 01) – gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze czarnym z napisem
„ZMIESZANE”
3.3.1.1 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych na terenie zabudowy jednorodzinnej
gromadzone będą w workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.
3.3.1.2 na terenie zabudowy wielolokalowej rodzaj pojemnika oraz miejsce jego ustawienia Wykonawca ustali w
porozumieniu z zarządcą budynków wielolokalowych.
3.3.1.3 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych w zabudowie wielolokalowej
gromadzone będą we właściwie opisanychpojemnikacho pojemności uzgodnionej z zarządcą osiedla/budynku jednak nie
mniejszej niż 60 l/osobę/miesiąc.
3.3.2 zbieranych selektywnie:
3.3.2.1 na terenie zabudowy jednorodzinnej w kolorowych workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc:
- metalu i tworzywa sztucznego (kod odpadu 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) - gromadzonego w
pojemnikach lub workach o kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
- szkła, opakowań szklanych bezbarwnych i kolorowych ( kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) - gromadzonego w pojemnikach
lub workach o kolorze zielonym z napisem „SZKŁO”,
- papieru i tektury( kod odpadu 20 01 01, 15 01 01 ) – gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze niebieskim z
napisem „PAPIER”,
- odpadów biodegradowalnych ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08) –
gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze brązowym z napisem „BIO”.
3.3.2.2 na terenie zabudowy wielolokalowej:
selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej, odbywać się będzie wpojemnikach lub
workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, właściwie opisanych: „SZKŁO” „PAPIER” „METALE I
TWORZYWA SZTUCZNE”, „BIO”, o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc.
3.3.3 Charakterystykę gminy zawierającą szacunkowe dane dotyczące liczby mieszkańców oraz ilości budynków z których
będą odbierane odpady komunalne i sposób ich odbioru przedstawiono w załączniku nr 1.
3.4. Wykonawca zorganizuje i poprowadzi w bliskim sąsiedztwie Gminy Borkowice punkt selektywnego zbierania odpadów
komunalnych zwany dalej PSZOK-iem, będący w dyspozycji Wykonawcy. W przypadku braku PSZOK-u w sąsiedztwie
gminy, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów z tymczasowego gminnego punktu selektywnego zbierania
odpadów komunalnych zlokalizowanego na terenie gminy raz w miesiącu do czasu utworzenia na terenie gminy gminnego
PSZOK-u, który obsługiwany będzie przez Wykonawcę po jego utworzeniu. Transport odpadów do PSZOK-u zapewnią
mieszkańcy. Informacja o lokalizacji oraz o godzinach otwarcia PSZOK Zamawiający zamieści na ulotce z harmonogramem
odbioru odpadów.”
Uwaga nr 1:
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć – na własny koszt:
– worki na odpady komunalne, w systemie 1:1 czyli nie mniej niż 1 szt. pozostawioną za jedną sztukę odebraną,
- pojemniki na odpady komunalne (w zabudowie wielolokalowej),
przez cały okres trwania umowy w dniach odbioru worków lub pojemników napełnionych z tym, że po raz pierwszy ma to
nastąpić przed pierwszym dniem obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872932,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 872932,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębirstwo Gospodarki Komunalne i Mieszkaniwej Sp. zoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7990004028
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.5) Kod pocztowy: 26-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 872932,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.