Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208426/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Osięciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542650030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osieciny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl/pn/OSIECINY/demand/208126/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bc8ee1-502a-4fd3-b1de-d522614d2079
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042706/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2435276,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek – ZielińskPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek -Zielińsk
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie trzech mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 451364,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180230 C Lekarzewice – Osłonki wraz z remontem przepustów w ciągu drogi gminnejPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180230 C Lekarzewice – Osłonki wraz z remontem przepustów w ciągu drogi gminnej.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie dwóch mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 740045,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180205 C Nagórki-KrotoszynPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180205 C Nagórki-Krotoszyn
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie dwóch mijanej o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 402338,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180248 C Ruszki - RuszkiPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180248 C Ruszki - Ruszki
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie trzech mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 613296,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości PocierzynPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości Pocierzyn
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy oraz zjazdów,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie wycinki drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem – wg. odrębnego zezwolenia
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej dojazdowej będzie polegała na wykonaniu rozbiórki całej istniejącej konstrukcji jezdni, wykonaniu robót ziemnych i wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni bitumicznej.
Projektowane jest wykonanie warstwy ulepszonego podłoża pełniącej jednocześnie funkcję warstwy odsączającej, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 4 cm).
W ramach przebudowy drogi wewnętrznej (dojazdowej) zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 4 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 154238,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia: Przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia przy OSP Wola SkarbkowaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia przy OSP Wola Skarbkowa
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – frezowanie, częściowe rozbiórki nawierzchni i konstrukcji placu oraz jezdni – korekta geometrii,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych oraz wyrównania istniejących warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej placu,
• wykonanie korytka odwodnieniowego,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia będzie polegała na wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni powierzchniowo utrwalanej placu, wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem łamanym C90/3 frakcji 0/31,5 oraz wykonaniu nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach zadania zaprojektowane zostało również wykonanie korytka odwodnieniowego z nawierzchnią z kostki betonowej na podbudowie betonowej i warstwie mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,0 wbudowanym w postaci gotowej mieszanki. Obramowanie korytka odwodnieniowego opornikiem betonowym 12x25 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Geometrię projektowanej przebudowy placu oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 73992,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341958,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392335,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341958,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7, Nowa Wieś
7.3.4) Miejscowość: Kruszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341958,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630169,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680358,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630169,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGTB SP. Z.O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883147489
7.3.3) Ulica: Płocka 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630169,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303965,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349944,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303965,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z o.o., Nowa Wieś, ul. Jana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7, Nowa Wieś
7.3.4) Miejscowość: Kruszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303965,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463048,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529416,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463048,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463048,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141389,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172884,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141389,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562807259
7.3.3) Ulica: Wałowa 25
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141389,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90168,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109558,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90168,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90168,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSIĘCINY
więcej: przetargi OSIĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.