Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167503/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Farbiarskiej 8 w Żyrardowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750087960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 46 858 10 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgm@pgm.zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Farbiarskiej 8 w Żyrardowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0076ef-0b0f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002097/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Farbiarskiej 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308285,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowano wykonanie centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Farbiarskiej 8 w Żyrardowie instalacją wodną dwururową, która umożliwia indywidualne odcięcie poszczególnych mieszkań oraz indywidualne rozliczenia poboru energii cieplnej w rozbiciu na mieszkania poprzez montaż ciepłomierzy mieszkaniowych. Zaprojektowano poziomy, piony i gałązki po wierzchu ścian i stropów. Wszystkie poziomy i piony w izolacji termicznej. Zaprojektowano grzejniki żeberkowe – aluminiowe w pokojach, kuchniach, klatkach schodowych i w łazienkach z oknem wyposażone w zawory termostatyczne wraz z głowicami.
Zaprojektowano przewody i złączki z rur produkowanych z wysokiej jakości stali węglowej pokrytych na zewnątrz antykorozyjną warstwą cynku, rury cienkościenne, ze szwem i kształtki ze stali niskowęglowej RSt34-2 nr materiału 1.0034 wg PN-EN 10305-3 zewnętrznie galwanicznie ocynkowane ( Fe/Zn88/ ) oraz dodatkowo zabezpieczone pasywacyjną warstwą chromu.
Złączki z końcówkami zaprasowywanymi z uszczelnieniem w postaci O-Ringu lub końcówkami zaprasowywanymi i gwintowanymi z gwintami wewnętrznymi lub zewnętrznymi wg PN-EN10226-1.
Przyjęte rozwiązania projektowe instalacji - zawory odcinające na zasileniu i powrocie z instalacji z każdego mieszkania umieszczone w odrębnych metalowych szafkach o wymiarach szer. 350 mm, wys. 300 mm, gł. 250 mm na klatce schodowej umożliwią indywidualne rozliczanie poszczególnych mieszkań z pobranej energii cieplnej po zamontowaniu ciepłomierzy mieszkaniowych.
W projektowanych szafkach przewidziano miejsce na docelowy montaż ciepłomierzy.
Szafki umieścić przy projektowanych szafkach na wodomierze mieszkaniowe.
Na potrzeby pomieszczenia na węzeł cieplny w projekcie przeznaczono część pomieszczenia po byłej pralni F = 10m2 ,H = 3m, pozostałą część pomieszczenia o powierzchni F = 3,7 m2 zarezerwowano na ewentualną łazienkę dla mieszkania nr 21 (obecnie mieszkanie nr 21 nie posiada łazienki). Wykonać remont pomieszczenia przeznaczonego na węzeł cieplny zgodnie z przedmiarem oraz projektem.
UWAGA!
Na Wykonawcy spoczywa wykonanie i wyposażenie węzła cieplnego o mocy 114 KW, zgodnie z warunkami technicznymi PEC Żyrardów załączonymi w projekcie.
Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym (zamieszkanym) budynku wielorodzinnym. Prace budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla mieszkańców budynku.
2. Szczegółowy zakres prac znajduje się:
- w dokumentacji projektowej na którą składa się:
a) projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 8 do SWZ
b) przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ
- w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 10 do SWZ.
Przedmiar robót (załącznik nr 9), zawiera zestawienie przewidywanych robót i jest przekazany wyłącznie w celu ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką inżynierską, dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304281,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304281,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Pszczoła prowadząca działalność gospodarczą po nazwa POL-MAR Marta Pszczoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251754290
7.3.3) Ulica: ul. Jana Styki 18
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane związane z instalowaniem centralnego ogrzewania
Marek Pszczoła POSEJDON Instalatorstwo Sanitarno-Gazowe Marek Pszczoła
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304281,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonywanie robót w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





