Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173211/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00190339/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja
1.5.2.) Miejscowość: Małomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 683769027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028112/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 621463,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego budynku jednokondygnacyjnego, nie podpiwniczonego Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w konstrukcji stalowej, usytuowanego na działce nr ew. 0004, obr. 97/6 w Lubiechowie. Budynek będzie spełniał tylko funkcje garażu dla 2 wozów bojowych oraz magazynu sprzętu. Budynek ma zostać wyposażony w zaplecze sanitarne.
Elewacja oraz dach budynku ma zostać wykonany z płyty warstwowej.
4.3. Zakres prac w szczególności obejmuje :
- Roboty ziemne;
- Wykonanie fundamentów;
- Montaż konstrukcji stalowych projektowanego obiektu;
- Montaż obudowy;
- Wykonanie obróbek, rynien i rur spustowych;
- Wykonanie posadzki;
- Rozprowadzenie instalacji wewnętrznych;
- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem rozdzielni głównej oraz
osprzętu elektroinstalacyjnego;
- Wykonanie instalacji ogrzewania pomieszczeń socjalnych i garażu, instalacji odgromowej i
uziomu fundamentowego, instalacji fotowoltaicznej;
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej , wewnętrznej kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku OSP oraz przyłącza kanalizacji
sanitarnej do szczelnego zbiornika bezodpływowego;
- Zewnętrzne roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres inwestycji zawarty jest w załączonej Dokumentacji Projektowej sporządzonej przez Biuro Usług Inżynierskich Magdalena Korzec ul. Husarska 8C/12,
59-726 Świętoszów-branża konstrukcyjno-budowlana wraz ze Świadectwem charakterystyki energetycznej budynku; w Dokumentacji Projektowej sporządzonej przez LTM -ELEKTRO Łukasz Muszyński ul. Kopieczki 86, 63-700 Krotoszyn – w zakresie branży elektrycznej; w Projekcie Budowlanym sporządzonym przez mgr inż. Jolantę Dobrowolską – w zakresie branży sanitarnej; w Opinii Geotechnicznej sporządzonej przez „GEO&BUD” ul. Balonowa 19/16, 54-129 Wrocław.
Wykonawca nie może wykorzystywać ewentualnych wad w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
4.4. Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o gorszych parametrach niż określone w projekcie.
4.6. W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej czy w jakimkolwiek innym dokumencie dotyczącym przedmiotu zamówienia, odwołuje się do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia.
4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych – w formie tablic informacyjnych o wymiarach 80x120 cm ( z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego ) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu.
4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wiedza techniczną, zawarta z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru budowlanego;
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
4) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż podział zamówienia na części wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia, które objęte jest dofinansowaniem rządowym.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788853 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788853 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788853 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOCEH RADOSŁAW CHUDZIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080275654
7.3.3) Ulica: 19
7.3.4) Miejscowość: Śliwnik
7.3.5) Kod pocztowy: 67-320
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOCEH RADOSŁAW CHUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOCEH RADOSŁAW CHUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788853 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.