eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowość: Małomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028112/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywności społecznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 621463,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego budynku jednokondygnacyjnego, nie podpiwniczonego Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w konstrukcji stalowej, usytuowanego na działce nr ew. 0004, obr. 97/6 w Lubiechowie. Budynek będzie spełniał tylko funkcje garażu dla 2 wozów bojowych oraz magazynu sprzętu. Budynek ma zostać wyposażony w zaplecze sanitarne.
Elewacja oraz dach budynku ma zostać wykonany z płyty warstwowej.

4.3. Zakres prac w szczególności obejmuje :
- Roboty ziemne;
- Wykonanie fundamentów;
- Montaż konstrukcji stalowych projektowanego obiektu;
- Montaż obudowy;
- Wykonanie obróbek, rynien i rur spustowych;
- Wykonanie posadzki;
- Rozprowadzenie instalacji wewnętrznych;
- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem rozdzielni głównej oraz
osprzętu elektroinstalacyjnego;
- Wykonanie instalacji ogrzewania pomieszczeń socjalnych i garażu, instalacji odgromowej i
uziomu fundamentowego, instalacji fotowoltaicznej;
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej , wewnętrznej kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku OSP oraz przyłącza kanalizacji
sanitarnej do szczelnego zbiornika bezodpływowego;
- Zewnętrzne roboty wykończeniowe i porządkowe.

Szczegółowy zakres inwestycji zawarty jest w załączonej Dokumentacji Projektowej sporządzonej przez Biuro Usług Inżynierskich Magdalena Korzec ul. Husarska 8C/12,
59-726 Świętoszów-branża konstrukcyjno-budowlana wraz ze Świadectwem charakterystyki energetycznej budynku; w Dokumentacji Projektowej sporządzonej przez LTM -ELEKTRO Łukasz Muszyński ul. Kopieczki 86, 63-700 Krotoszyn – w zakresie branży elektrycznej; w Projekcie Budowlanym sporządzonym przez mgr inż. Jolantę Dobrowolską – w zakresie branży sanitarnej; w Opinii Geotechnicznej sporządzonej przez „GEO&BUD” ul. Balonowa 19/16, 54-129 Wrocław.
Wykonawca nie może wykorzystywać ewentualnych wad w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4.4. Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o gorszych parametrach niż określone w projekcie.
4.6. W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej czy w jakimkolwiek innym dokumencie dotyczącym przedmiotu zamówienia, odwołuje się do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia.

4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację przedmiotowego zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych – w formie tablic informacyjnych o wymiarach 80x120 cm ( z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego ) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu.
4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wiedza techniczną, zawarta z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru budowlanego;
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
4) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż podział zamówienia na części wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia, które objęte jest dofinansowaniem rządowym.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788853 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788853 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788853 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOCEH RADOSŁAW CHUDZIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080275654

7.3.3) Ulica: 19

7.3.4) Miejscowość: Śliwnik

7.3.5) Kod pocztowy: 67-320

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788853 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.