eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omice › Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywno¶ci spo³ecznej



Og³oszenie z dnia 2023-04-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywno¶ci spo³ecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywno¶ci spo³ecznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00173211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028112/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa remizy OSP w Lubiechowie jako miejsce aktywno¶ci spo³ecznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba625f40-d473-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez rz±dow± Platformê e-Zamówienia zapewniaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwanej dalej Platform±. Platforma jest dostêpna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.
10.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
10.3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania do Platformy.
10.4. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
10.5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w paragrafie 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r . w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10.6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10.7. Preferowane formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach : .doc, .docx, .pdf, .zip.
10.8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliki „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
10.9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê przekazywanie wszelkich wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej informacji ( przycisk „dodaj za³±cznik”).
Szczegó³owe informacje odno¶nie ¶rodków komunikacji elektronicznej zwarte s± w punkcie 10 SWZ (od 10.1 do 20.27) .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Ma³omice Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Ma³omice;
 z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ:
inspektor@4consul.com.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
 prowadzonym w trybie podstawowym, poni¿ej progów unijnych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1710 ze zmianami ), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostoj±cego budynku jednokondygnacyjnego, nie podpiwniczonego Remizy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, w konstrukcji stalowej, usytuowanego na dzia³ce nr ew. 0004, obr. 97/6 w Lubiechowie. Budynek bêdzie spe³nia³ tylko funkcje gara¿u dla 2 wozów bojowych oraz magazynu sprzêtu. Budynek ma zostaæ wyposa¿ony w zaplecze sanitarne.
Elewacja oraz dach budynku ma zostaæ wykonany z p³yty warstwowej.

4.3. Zakres prac w szczególno¶ci obejmuje :
- Roboty ziemne;
- Wykonanie fundamentów;
- Monta¿ konstrukcji stalowych projektowanego obiektu;
- Monta¿ obudowy;
- Wykonanie obróbek, rynien i rur spustowych;
- Wykonanie posadzki;
- Rozprowadzenie instalacji wewnêtrznych;
- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnêtrznej wraz z monta¿em rozdzielni g³ównej oraz
osprzêtu elektroinstalacyjnego;
- Wykonanie instalacji ogrzewania pomieszczeñ socjalnych i gara¿u, instalacji odgromowej i
uziomu fundamentowego, instalacji fotowoltaicznej;
- Wykonanie wewnêtrznej instalacji wody zimnej, ciep³ej , wewnêtrznej kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie przy³±cza wodoci±gowego do budynku OSP oraz przy³±cza kanalizacji
sanitarnej do szczelnego zbiornika bezodp³ywowego;
- Zewnêtrzne roboty wykoñczeniowe i porz±dkowe.

Szczegó³owy zakres inwestycji zawarty jest w za³±czonej Dokumentacji Projektowej sporz±dzonej przez Biuro Us³ug In¿ynierskich Magdalena Korzec ul. Husarska 8C/12,
59-726 ¦wiêtoszów-bran¿a konstrukcyjno-budowlana wraz ze ¦wiadectwem charakterystyki energetycznej budynku; w Dokumentacji Projektowej sporz±dzonej przez LTM -ELEKTRO £ukasz Muszyñski ul. Kopieczki 86, 63-700 Krotoszyn – w zakresie bran¿y elektrycznej; w Projekcie Budowlanym sporz±dzonym przez mgr in¿. Jolantê Dobrowolsk± – w zakresie bran¿y sanitarnej; w Opinii Geotechnicznej sporz±dzonej przez „GEO&BUD” ul. Balonowa 19/16, 54-129 Wroc³aw.
Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ ewentualnych wad w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego.

4.4. Przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± wy³±cznie charakter pomocniczy i nie mog± stanowiæ jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia i oszacowania ilo¶ci wymaganych robót z dokumentacj± projektow±. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie za realizacjê umowy na roboty bêdzie rycza³towe, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci obmiarowej okre¶lonych robót ujêtych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie bêdzie mog³o byæ to uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest do wyst±pienia do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty, poniewa¿ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich niezbêdnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmowaæ wszystkie niezbêdne roboty zapewniaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5. Zabrania siê stosowania materia³ów nieodpowiadaj±cych wymaganiom PN-EN lub równowa¿nym oraz o gorszych parametrach ni¿ okre¶lone w projekcie.
4.6. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy w dokumentacji projektowej czy w jakimkolwiek innym dokumencie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, odwo³uje siê do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego ¼ród³a, wówczas takiemu wskazaniu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”. Przez „ lub równowa¿ny” nale¿y rozumieæ materia³, sprzêt, wyposa¿enie o parametrach, jako¶ci wykonania, technologii wykonania nie gorszych ni¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonym w dokumentacji projektowej stanowi±cej SWZ., a dotycz±cym wskazanego materia³u, sprzêtu, wyposa¿enia.

4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawc± mo¿e nast±piæ po otrzymaniu promesy z Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowi±zek informowaæ opiniê publiczn± o fakcie dofinansowania na realizacjê przedmiotowego zadania ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Lubuskie 2020 – w formie tablic informacyjnych o wymiarach 80x120 cm ( z tekstem i logo podanym przez Zamawiaj±cego ) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakoñczeniu.
4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, sztuk± budowlan±, wiedza techniczn±, zawarta z Zamawiaj±cym umow± oraz wytycznymi inspektora nadzoru budowlanego;
2) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê
kluczowych czê¶ci zamówienia;
3) Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie te czê¶ci zamówienia oraz o ile s± mu znane to poda³ nazwy tych podwykonawców;
4) Zamawiaj±cy nie udziela zamówienia w czê¶ciach. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, gdy¿ podzia³ zamówienia na czê¶ci wi±za³by siê z nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, móg³by zagroziæ terminowo¶ci realizacji ca³o¶ci zamówienia, które objête jest dofinansowaniem rz±dowym.
5) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej;
6) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów stra¿y po¿arnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261320-3 - K³adzenie rynien

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji - 40 %= 40 pkt
a1 ) Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;
b1) Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji jako¶ci otrzyma 40 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniania bêdzie na podstawie wzoru :
okres gwarancji badanej oferty n
Warto¶æ pkt oferty n = --------------------------------------------- x 40 % x 100
najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród z³o¿onych ofert
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy (nale¿y podaæ w miesi±cach). Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego jak 36 miesiêcy lub nie podania ¿adnego okresu gwarancji – oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów jak za 60 miesiêcy gwarancji i taka warto¶æ zostanie przyjêta do umowy, w przypadku wyboru oferty;
2. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wszystkich kryteriów mo¿e osi±gn±æ oferta to 100 punktów( 60 punktów za kryterium Cena + 40 punktów za kryterium Okres Gwarancji.
3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± ofertê uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4. Zamawiaj±cy po sprawdzeniu ofert i stwierdzeniu, ¿e oferty nie podlegaj± odrzuceniu ale tre¶æ tych ofert w zakresie kryterium oceny ofert wymaga ulepszenia, bêdzie móg³ prowadziæ negocjacje tre¶ci ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji bêdzie móg³ zaprosiæ Wykonawców do z³o¿enia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak 500 000 z³. (piêæset tysiêcy z³otych);
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e siê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± budowê budynku wolnostoj±cego o konstrukcji stalowej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³. brutto (czterysta tysiêcy z³otych brutto),
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi uprawienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia tj. do objêcia obowi±zków :
- na stanowisku Kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wykazuj±c± siê co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w zakresie bran¿y konstrukcyjno-budowlanej,
- na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wykazuj±c± siê co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w zakresie bran¿y elektroenergetycznej;
- na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych lub kanalizacyjnych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, wykazuj±c± siê co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy/ kierownika robót lub w nadzorze nad robotami budowlanymi bran¿y
sanitarnej.
Ocena spe³nienia w/w warunków dokonania bêdzie na podstawie za³±czonych do oferty ¿±danych dokumentów i wykazów okre¶lonych w punkcie 8 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -za³. nr 4 SWZ ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± ( sk³adan± na interaktywnym formularzu oferty oraz na druku oferty -za³±czniku Nr 1 SWZ):
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -za³. nr 2 SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestry Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru- w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga! Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli i Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, i o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
3) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzaj±cym : pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Uwaga! Przekazanie tylko interaktywnego formularza ofertowego (wype³nionego przez Wykonawcê na Platformie dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl nie stanowi z³o¿enia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ, ale jest wymagane, zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia, celem wziêcia udzia³u w niniejszym postêpowaniu i prawid³owego z³o¿enia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i o¶wiadczeniami. Szczegó³y oferty uzupe³niane w interaktywnym formularzu oferty na platformie, zamieszczonym w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” musz± byæ zbie¿ne z tymi, które Wykonawca zaoferuje w Formularzu ofertowym sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 SWZ.
2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak 500 000 z³.;
2) wykaz robót budowlanych- za³. nr 5 SWZ , wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami , o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -za³. nr 6 SWZ.
3. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzib± lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wy¿ej- sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibê (równowa¿ne podmiotowe ¶rodki dowodowe).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ w ofercie te dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymienionych wy¿ej dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

2. Przed popisaniem umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy dla celów pogl±dowych i ewentualnych rozliczeñ w przypadku konieczno¶ci odst±pienia od umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.14. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy Firm wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj± Pe³nomocnika do ich reprezentacji ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 2). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy prawnych wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± us³ugê lub robotê budowlan±, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi, roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy;
4) Je¿eli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy zaliczkê w kwocie nie mniejszej ni¿ 2% wynagrodzenia;

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz przewiduje zmiany w umowie w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia
2) Zmiany w zakresie podwykonawstwa
3) zmiana w zakresie Personelu Wykonawcy
4) Zmiana w zakresie wynagrodzenia
Szczegó³owy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian w umowie zosta³y zawarte w punkcie 9.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-27 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-27 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-26

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie objête jest dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawc± mo¿e nast±piæ po otrzymaniu promesy z Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.