eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Remont korytarza na parterze budynku Ośrodka Zdrowia w Cewicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarza na parterze budynku Ośrodka Zdrowia w Cewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60

1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarza na parterze budynku Ośrodka Zdrowia w Cewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e929904-eb28-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja budynku ZOZ w Cewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZI.271.14.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1444044,05 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263979,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu korytarza w budynku Ośrodka Zdrowia w Cewicach – Osiedle na Wzgórzu nr 35.

Zakres przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane obejmujące remont korytarza na parterze budynku i klatki schodowej prowadzącej do gabinetów rehabilitacyjnych Ośrodka Zdrowia w Cewicach.
Szczegółowy zakres prac obejmuje m.in.:
a) Demontaż i wykonanie nowych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami.
b) Demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych, gniazdek i przewodów, wykonanie nowej instalacji, rozbudowa z instalacji elektrycznej w zakresie wykonania nowych gniazd elektrycznych i włączników światła, oświetlenie ewakuacyjne oraz lampy nad drzwiami gabinetów (sygnalizacja możliwości wejścia), wymiana rozdzielni i zabezpieczeń.
c) Demontaż i wykonanie nowych okien wraz z parapetami.
d) Montaż nowych grzejników.
e) Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach.
f) Demontaż i wykonanie nowej posadzki podłogi korytarza z płytek.
g) Wykonanie okładziny schodów prowadzącej do gabinetów rehabilitacyjnych na posadzki z płytek antypoślizgowych.
h) Przygotowanie podłoża wraz z gruntowaniem i malowaniem ścian, sufitów korytarza oraz klatki schodowej prowadzącej do gabinetów rehabilitacyjnych.
i) Malowanie krat i balustrad z prętów.
j) Wymianę wycieraczki w sieni.
k) Wymianę skrzynek p.poż.
l) Demontaż i przygotowanie nowych odbojów na ścianach, krzeseł i pozostałego wyposażenia (przewijak, tablica informacyjna, wieszaki).
m) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji dołączonej do dokumentów zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie prowadzonych prac remontowych, w okresie trwania Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.
2. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu prac z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa prowadzenia robót umożliwiających funkcjonowanie gabinetów lekarskich.
3. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.
4. W przypadku uszkodzenia istniejących instalacji lub urządzeń budowlanych, technicznych Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
5. Uporządkowania terenu robót.
6. Wszystkie obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby powierzchnie oraz schody wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Roboty w zakresie branży elektrycznej i branży instalacji sanitarnej.
2. Roboty montażowe
3. Roboty tynkarskie
4. Roboty malarskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260010,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394960,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260010,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE FRONTEX TOMASZ DYCZYJ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834801

7.3.3) Ulica: Os. Kaszubskie 19 lok. 89,

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260010,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.