Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492054/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów” – powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290417270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnowska 59
1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.piekoszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.piekoszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a134b1a7-a1dc-4de3-9c49-0071cc17fa711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów” – powt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a134b1a7-a1dc-4de3-9c49-0071cc17fa71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00326711/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania- usługi fizjoterapeuty, rehabilitanta - wynagrodzenia (Wartość łączna zamówienia w latach 2024-2027 wynosi: 432 000,00 zł)
1.3.3 Pakiety rehabilitacyjne - trener/rehabilitant/fizjoterapeuta - usługa kompleksowa (Wartość łączna zamówienia w latach 2024 -2027 wynosi: 310 000,00 zł)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/LSWS/GOPS/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 742000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Świadczenie usług indywidualnej rehabilitacji domowej na rzecz osób starszych w tym z niepełnosprawnościamiw 2024 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 315 godzin, tj. 63 godziny dla jednej osoby)
w 2025 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 540 godzin, tj. 108 godzin dla jednej osoby)
w 2026 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 540 godzin, tj. 108 godzin dla jednej osoby)
w 2027 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 45 godzin, tj. 9 godzin dla jednej osoby)
Łącznie: 1440 godzin
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 216000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Świadczenie usług indywidualnej rehabilitacji domowej na rzecz osób starszych w tym z niepełnosprawnościamiw 2024 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 315 godzin, tj. 63 godziny dla jednej osoby)
w 2025 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 540 godzin, tj. 108 godzin dla jednej osoby)
w 2026 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 540 godzin, tj. 108 godzin dla jednej osoby)
w 2027 r. – usługi rehabilitacyjne dla 5 os. (łącznie: 45 godzin, tj. 9 godzin dla jednej osoby)
Łącznie: 1440 godzin.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 216000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia dwóch 14-dniowych turnusów rehabilitacyjnych2024 – 15 osób
2025 – 15 osób
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 310000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Kobiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94080110632
7.3.3) Ulica: Czarnowska 57
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne „ZDROWIE PLUS” A. Rezner Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572776182
7.3.3) Ulica: Karczówkowska 45
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-713
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Odrzucenie ofert
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zakwaterowania z wyżywieniem członków Chóru Akademickiego Politechniki Warszawskiej w dniach 26.07.-03.08.2025 r
- Świadczenie usług opiekuńczych realizowanych w ramach projektu pn. :"Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RWS)" w gminie Łomianki.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych / SUO dla 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z terenu Gminy Markowa w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze fizjoterapii w miejscu zamieszkania na terenieGm.Chojna w ramach projektu:Lepsza jakość życia-rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej wGm.Chojna
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.