eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 - 46



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 – 46

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,198955,7d2ddabb9a9ba14e09b28a4ed9a73cca.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 – 46

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd789b5-3dc4-4b76-baf7-f6c29a969cff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025568/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38-46

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/DZP/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162189,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni wraz z remontem chodnika na odcinku przy ul. Ujejskiego od nr 38 do 46.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm,
- rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
- usunięcie krawężników i obrzeży betonowych.
• remont chodnika:
- warstwa ścieralna – mieszanka mineralno-asfaltowa AC11S o grubości 4 cm. Przed ułożeniem warstwy należy oczyścić i skropić podłoże emulsją asfaltową w ilości średnio 0,3 kg/m².
- warstwa wiążąca – mieszanka mineralno-asfaltowa AC11W o grubości 4 cm. Przed ułożeniem warstwy należy oczyścić i skropić podłoże emulsją asfaltową w ilości średnio 0,6 kg/m².
- podbudowa – tłuczeń kamienny o frakcji 0–31,3 mm, zagęszczony warstwami do osiągnięcia grubości 15 cm.
- obrzeża i krawężniki betonowe – montowane na ławie betonowej z oporem, zapewniające stabilność chodnika.
- wykończenie – spoiny wypełnione piaskiem drobnoziarnistym i całość zagęszczona mechanicznie
• remont jezdni:
- warstwa ścieralna – mieszanka mineralno-asfaltowa AC11S o grubości 4 cm w kolorze czarnym. Przed ułożeniem warstwy należy oczyścić i skropić podłoże emulsją asfaltową w ilości średnio 0,3 kg/m².
• roboty wykończeniowe:
- pionowa regulacja urządzeń obcych.
- odtworzenie zieleńców.

Przedmiot zamówienia obejmuje również przestrzeganie zasad określonych w dokumencie:
• Standardy zieleni Tychy 2019 – System zarządzania publicznymi terenami zieleni dla miasta Tychy – dokument dostępny pod linkiem:
https://bip.umtychy.pl/index.php?action=PobierzPlik&id=484371

Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Kosztorysie ofertowym oraz Dokumentacji technicznej, opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161245,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241486,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161245,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Henryk Opitek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222 003 45 74

7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego 33B

7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 41-403

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161245,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.