eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA JADŁODAJNIA "U ŚWIĘTEGO ANTONIEGO"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340833633

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Antoniego 11

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/?app=przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d235eb-25c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003815/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209552/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia (różne produkty):

Z uwagi na ograniczenia niniejszego pola tekstowego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz Zmiana SWZ.

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport różnych artykułów spożywczych i pieczywa do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego nie częściej niż jeden raz w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 10:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15411200-4 - Olej spożywczy

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15612100-2 - Mąka pszenna

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15851100-9 - Makaron niegotowany

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15871250-1 - Musztarda

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15871273-8 - Majonez

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872400-5 - Sól

4.5.5.) Wartość części: 135265,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia (jaja):

a) Jaja kurze – całe, klasa A, minimalna waga jajka 63 g; jednostka miary: sztuka, ilość: 19800 sztuk.

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport różnych artykułów spożywczych i pieczywa do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części II zamówienia - nie częściej niż dwa razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 9:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 32585,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia (warzywa przetworzone):

a) Mus jabłkowy (jabłka kostka z cynamonem) - zawartość jabłka minimum 91%, w opakowaniu szklanym lub plastikowym, od 0,5 kg do 15 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 300 kilogramów,
b) Szczaw konserwowy (liście bez łodyg) - w opakowaniu szklanym, foliowym lub metalowym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,8 kg do 15 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 230 kilogramów,
c) Ogórki konserwowe - w opakowaniu szklanym lub metalowym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,4 kg do 3 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 360 kilogramów,
d) Groszek konserwowy - w opakowaniu metalowym lub szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,4 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 70 kilogramów,
e) Groszek konserwowy - w opakowaniu metalowym lub szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,5 kg do 15 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), jednostka miary: 200 kilogramów,
f) Papryka konserwowa - w opakowaniu szklanym lub metalowym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,3 kg do 2 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 110 kilogramów,
g) Kukurydza konserwowa - w opakowaniu metalowym (puszka), masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 35 kilogramów,
h) Koncentrat pomidorowy 30 % - w opakowaniu szklanym lub metalowym, od 0,5 kg do 1 kg, o wartości energetycznej minimum 90 kcal/100 g; o minimalnej wartości odżywczej: białko 5 g/100 g, węglowodany 1,5g/100 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 660 kilogramów,
i) Sałatka z pomidora zielonego - w opakowaniu szklanym lub metalowym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,4 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 100 kilogramów,
j) Sałatka wielowarzywna - w opakowaniu szklanym lub metalowym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,4 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 100 kilogramów,
k) Ananas - plastry w syropie, w opakowaniu metalowym (puszka), masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 60 kilogramów,
l) Brzoskwinie - połówki w syropie, w opakowaniu metalowym (puszka), masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 70 kilogramów,
m) Oliwki czarne - drylowane, w opakowaniu szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 1 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 15 kilogramów,
n) Oliwki zielone – drylowane, w opakowaniu szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 1 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 5 kilogramów,
o) Pieczarki marynowane - w opakowaniu szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 1 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 20 kilogramów,
p) Fasola czerwona konserwowa – w opakowaniu metalowym lub szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,4 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 20 kilogramów,
q) Pomidory w puszce - całe lub krojone w opakowaniu metalowym lub szklanym, masa produktu netto bez opakowania i zalewy od 0,2 kg do 0,4 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram (ilość produktu netto po odcieku), ilość: 25 kilogramów.

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport różnych artykułów spożywczych i pieczywa do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części III zamówienia - nie częściej niż jeden raz w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 10:00,
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331136-9 - Papryki przetworzone

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331425-2 - Przecier pomidorowy

15331450-6 - Oliwki przetworzone

15331460-9 - Warzywa puszkowane

15331462-3 - Groch puszkowany

15331470-2 - Kukurydza słodka

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

15332400-8 - Owoce konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 36967,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia (pieczywo):

a) Chleb pszenno – żytni - świeży tj. wypiekany nie wcześniej niż dwanaście godzin przed dostawą, krojony, w opakowaniu foliowym od 500 g do 600 g, (minimalna ilość kromek w bochenku 22 szt.); jednostka miary: kilogram, ilość: 5500 kilogramów,
b) Bułka pszenna - świeża, okrągła 50 g; jednostka miary: sztuka, ilość: 13000 sztuk,
c) Bułka pszenno-żytnia z ziarnami- świeża, okrągła 50 g; jednostka miary: sztuka, ilość: 5000 sztuk,
d) Bułka pszenna - świeża, okrągła 90 g; jednostka miary: sztuka, ilość: 500 sztuk,
e) Bułka tarta pszenna - w opakowaniu od 0,5 kg do 5 kg; jednostka miary: kilogram, ilość: 800 kilogramów.

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport różnych artykułów spożywczych i pieczywa do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 25 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części IV zamówienia – nie częściej niż sześć razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 7:30.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

15811100-7 - Chleb

15811400-0 - Bułeczki

4.5.5.) Wartość części: 52651,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48837,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56512,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48837,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48837,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11850,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14137,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11850,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BILIŃSKI Waldemar Biliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761294444

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 14/45

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-416

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11850,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15741,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17623,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15741,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15741,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie przepisu art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dwie oferty, tj. oferta nr 1 złożona przez Piekarnię „AT” Aleksander Ziomkowski i oferta nr 8 złożona przez Piekarnictwo Cukiernicze Jan Chałas podlegają odrzuceniu odpowiednio na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust. 6 oraz art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych. Natomiast w przypadku trzeciej, pod względem ceny, oferty – oferty nr 2, złożonej przez Piekarnię POLKORN J. Zieliński Sp. j. – jej cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, co też wypełnia całkowicie obowiązek unieważnienia postępowania na dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa w części IV przedmiotu zamówienia (pieczywo).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.