eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › PLAC ZABAW "EKIPA Z BAGIEN"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PLAC ZABAW „EKIPA Z BAGIEN”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=30424332

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PLAC ZABAW „EKIPA Z BAGIEN”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a102f884-f6c1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059533/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Plac zabaw "Ekipa z Bagien"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227376/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157066,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw „Ekipa z Bagien”, w tym:
1) zamówienie podstawowe:
a) plac zabaw z elementami zabawowymi, siłownia plenerowa, oświetlenie i monitoring;
b) ciąg komunikacyjny (trawiasty, szutrowy) i strefa bezpieczeństwa z nawierzchni piaskowej;
c) mała architektura: ławki parkowe, kosze na śmieci, ogrodzenie;
d) zieleń: trawnik
2) zamówienie opcjonalne (zasady skorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego zostały określone we wzorze umowy- załącznik nr 3 do SWZ):
a) przeplotnia z montażem- 1 szt.;
b) palisada z montażem- 1 szt.
c) monitoring- montaż i uruchomienie- 2 kamery;
d) oświetlenie z wykonaniem zasilania- 2 słupy, 3 oprawy;
zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SWZ), projektem budowy (załącznik nr 5 do SWZ), przedmiarem robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Powierzchnia całkowita placu zabaw i siłowni plenerowej wynosi 578 m2.
3. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy oraz siłownia plenerowa:
1) biegacz- 1 szt.;
2) wioślarz- 1 szt.;
3) narciarz- 1 szt.;
4) motyl- 1 szt.;
5) huśtawka- 1 szt.;
6) bujak ważka- 1 szt.;
7) zestaw zabawowy- 1 szt.;
8) ogrodzenie- 78 mb;
9) przestawienie ogrodzenia- 37 mb;
10) stojak rowerowy- 2 szt.;
11) koszt na odpady- 1 szt.;
12) wykopy z wywozem urobku- 266 m2;
13) montaż- 1 kpl.;
14) sprężynowiec- 1 szt.;
15) karuzela- 1 szt.;
16) zestaw sprawnościowy- 1 szt.;
17) regulamin- 1 szt.;
18) ławka pojedyncza- 5 szt.;
19) kładka- 1 szt.;
20) nawierzchnia trawiasta- 266 m2;
21) nawierzchnia piaskowa bezpieczna 165 m2;
22) pielęgnacja drzew, wycinak krzaków, uporządkowanie terenu- 509 m2;
23) chodnik nawierzchnia ulepszona, szerokość 1,5m- 8 m2.
4. W przypadku, gdy w SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie miasta Ostródy, ul. Pionierska. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego wynosi 152.900,00 PLN brutto. W postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Cena oferty z najniższą ceną: 288.847,05 PLN brutto (w tym: zamówienie podstawowe: 206.314,05 PLN brutto + zamówienie opcjonalne: 82.533,00 PLN brutto), przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny kolejnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288847,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318432,24 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.