Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pod nazwą Szkoła Rodzica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pod nazwą Szkoła Rodzica.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e45da0c3-4c3d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług pod nazwą Szkoła Rodzica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna wszczęcia postępowania: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr OA.2611.7.2021 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: świadczenie usług pod nazwą Szkoła Rodzica w związku z realizacją zadania: Wsparcie specjalistyczne matek z dziećmi, kobiet w ciąży i osób uwikłanych w problemy uzależnień i przemocy w rodzinie „Dom dla Matek
z Dziećmi i Kobiet w Ciąży w wymiarze 30 godzin (10 spotkań) w roku 2021, którego ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.10.2021r., pod nr 2021/BZP 00201115/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.2611.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pod nazwą Szkoła Rodzica w związku
z realizacją zadania „Wsparcie specjalistyczne matek z dziećmi, kobiet w ciąży i osób uwikłanych w problemy uzależnień i przemocy w rodzinie „Dom dla Matek z Dziećmi
i Kobiet w Ciąży” w wymiarze 30 godzin zegarowych (10 spotkań) w roku 2021.
2. Celem spotkań jest wspieranie rodziców i opiekunów w wychowywaniu dzieci, lepsze rozumienie komunikatów wysyłanych przez dzieci, budowanie prawidłowych relacji opartych na wzajemnym szacunku, doskonalenie umiejętności porozumiewania się, wzmacnianie pozytywnych postaw wychowawczych oraz wymiana doświadczeń.
3. Usługa świadczona będzie w ramach czasowych od godz. 6:00 do godz. 22:00, w każdym dniu tygodnia, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym i polegać będzie
na przeprowadzeniu z uczestnikami zajęć indywidualnych i grupowych podczas 10 spotkań.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
• realizacji 30 godzin zegarowych usługi (10 spotkań);
• prowadzenie dokumentacji z zakresu wykonywanej pracy,
• sporządzenie sprawozdania z realizacji zadania.
• w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii podejmowanie działań realizowanych w formie kontaktów telefonicznych ewentualnie w innej uzgodnionej
z uczestnikami formie, w tym przy zastosowaniu także innych środków komunikacji na odległość ze względu na ograniczenia wprowadzone zagrożeniem epidemicznym spowodowanym SARS CoV – 2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Kaczorowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL000000000
7.3.3) Ulica: Rydygiera 36/2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-27 do 2021-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie dokum proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na terenie Olenderskiego Parku Etno w Wielkiej Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olenderskiego Parku Etnogr w Wielkiej Nieszawce - I etap
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego z dzierżawą 4 sztuk pomp do żywienia pozajelitowego Ambix nova
- Dostawa odczynników do analizatora do diagnostyki molekularnej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do diagnostyki molekularnej
- Świadczenie usług w zakresie wsparcia, rozwoju oraz utrzymania platformy telekomunikacyjnej VoIP MyVoice PBX, wykonywania napraw, konserwacji i modyfikacji analogowego systemu telekomunikacyjnego.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach na lata 2026-2027
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (podopiecznych OPS w Głuchołazach) w miejscu ich zamieszkania, w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Gminy Kock w roku 2026.
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 15.01.2026 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- (B26) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.06.2003 roku o zatrudnieniu socjalnym w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





