eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzebudowa placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 29 w Opolu



Og³oszenie z dnia 2024-04-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 29 w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA NR 29 IM.ARMII KRAJOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530506309

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-284

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp29@psp29.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psp29.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 29 w Opolu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-428cef79-f72f-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00279500

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00212436/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego na terenie PSP nr 29 w Opolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-428cef79-f72f-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wy³±czeniem sk³adania ofert – sposób przygotowania i z³o¿enia oferty wskazany jest w pkt 9 SWZ.
6. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie:
7. wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ; wezwañ i zawiadomieñ; dokumentów sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego (podmiotowych ¶rodków dowodowych); wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego.
8. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. W przypadku za³±czników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnêtrzny).
10. Informacje, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporz±dza w postaci elektronicznej i przekazuje jako za³±cznik do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do Formularza do komunikacji, w sposób umo¿liwiaj±cy ustalenie to¿samo¶ci osoby przekazuj±cej.
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szko³a Podstawowa nr 29 im. Armii Krajowej, ul. Szarych Szeregów 1, 45-284 Opole, tel: +48 774559355, e-mail: psp29@psp29.opole.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: rodo@psp29.opole.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PSP29/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 29 w Opolu.
2. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków pochodz±cych z Bud¿etu Obywatelskiego Opola na 2024 rok.
3. Termin rozpoczêcia prac musi byæ uzgodniony z Zamawiaj±cym. Wykonawca bêdzie wykonywa³ przedmiot zamówienia od poniedzia³ku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00
4. Rozliczanie zadania dokonywane bêdzie w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy sporz±dzony przez Wykonawcê. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza wystawienie 2 faktur czê¶ciowych.
5. Wykonawca ma obowi±zek zabezpieczenia sk³adowanych materia³ów, narzêdzi i sprzêtu przed zniszczeniem, kradzie¿±, uszkodzeniem, zagro¿eniem osób postronnych.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za pe³n± kontrolê robót i jako¶æ materia³ów u¿ytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopu¶ci do u¿ycia tylko te materia³y, które posiadaj± certyfikat na znak bezpieczeñstwa, wskazuj±cy, ¿e zapewniono zgodno¶æ z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz w³a¶ciwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadaj± deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobat± techniczn± dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
7. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrz±dzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia zwi±zanego z budow±.
8. Przedstawicielem Zamawiaj±cego na budowie bêdzie Inspektor nadzoru. Wykonawca bêdzie mia³ obowi±zek umo¿liwiæ inspektorowi nadzoru pe³nienie obowi±zków oraz udostêpniaæ dokumenty i informacje zwi±zane z robotami.
9. Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na ewentualne pominiêcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiaj±cego przedmiarach. Podstaw± zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozosta³e dokumenty przetargowe tworz±ce SWZ, a wynagrodzenie ma charakter rycza³towy.
10. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzania miesiêcznych raportów o postêpie robót oraz raportu koñcowego z realizacji umowy i przedk³adania ich inspektorowi nadzoru.
11. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i urz±dzenia na okres min. 36 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru. Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
12. Ka¿da zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Zamawiaj±cego. Koszt wprowadzenia zmian obci±¿a Wykonawcê.
13. Wszystkie nazwy w³asne materia³ów i urz±dzeñ u¿yte w dokumentacji przetargowej s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Zamawiaj±cy dopuszcza tolerancjê +/-5% dla parametrów urz±dzeñ do rozbudowy placu zabaw.
14. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych materia³ów i urz±dzeñ w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materia³y/urz±dzenia mia³y parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych, oraz spe³nia³y funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ, by³y kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, tak aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony (zaprojektowany) efekt, oraz nie wp³ywa³ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych.
15. Przyjmuje siê, ¿e wszelkie zaprojektowane materia³y i urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów lub ze wskazan± marka lub patentem, okre¶laj± minimalne parametry techniczne, jako¶ciowe i u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y i urz±dzenia oferowane, aby spe³nia³y wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Wskazanym normom krajowym lub bran¿owym towarzyszy ka¿dorazowo zapis „lub równowa¿ne”.
16. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki Zamawiaj±cego okre¶laj±:
1/ Opis Techniczny
2/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3/ Rzut placu
4/ Przedmiar
5/ Wzór umowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

43325000-7 - Wyposa¿enie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê Wykonawcy, je¶li Wykonawca ten nie bêdzie podlegaæ wykluczeniu a jego oferta nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu, który otrzyma najwiêksz± liczbê punków wyliczon± zgodnie ze wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów dla ocenianej oferty
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji
Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci± je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów wynikaj±ca z ma³ej ró¿nicy zaoferowanych cen. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane stanowi±ce przedmiot zamówienia, tj. przebudowa, budowa placu zabaw, na kwotê co najmniej 400 000 z³ brutto ka¿da z nich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiaj±cy, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1/ O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ;
2/ Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych: Wykaz robót budowlanych, zgodnie z za³±cznikiem nr 9, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych: opisów technicznych sporz±dzonych przez producenta i/lub wydruki ze stron internetowych producenta, b±d¼ katalogi producentów pozwalaj±ce na ocenê zgodno¶ci oferowanych urz±dzeñ zabawowych z wymaganiami SWZ. Wykonawca winien w niniejszych materia³ach jednoznacznie wskazaæ której pozycji dotycz± materia³y.
2. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdz± one, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W terminie okre¶lonym w Rozdziale 8 ust. 3, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie:
i. o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (pkt 8.3.1 SWZ),
ii. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w tre¶ci formularza ofertowego wskazuj±, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego ¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 455 ust. 1, ust.2 i ust.4 ustawy Pzp, przy uwzglêdnieniu postanowieñ ust. 3.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci gdy realizowane s± roboty dodatkowe,
2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku:
a) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego, zarz±dców terenu, gestorów sieci lub daj±cych siê im przypisaæ,
b) okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. „si³y wy¿szej”,
c) negatywnych skutków dzia³ania tzw. „si³y wy¿szej”, np. podtopienie budowy po ulewnych deszczach, o ile skutki te nie wynikaj± z zaniedbañ Wykonawcy w zakresie zabezpieczenia budowy,
d) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu,
e) wykonania robót budowlanych zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej i budowlanej,
Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do przed³u¿enia terminu zakoñczenia umowy ani dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e przed³u¿enie terminu wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
3) czê¶ci zamówienia realizowanej przez Podwykonawcê, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
4) Podwykonawców, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego Podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
5) wszelkich zmian umowy, o ile konieczno¶æ ich wprowadzenia bêdzie wynika³a ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa,
6) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wy³±cznie w komparycji umowy, nowe dane teleadresowe mog± byæ pisemnie notyfikowane przez stronê, której one dotycz±, w odrêbnym o¶wiadczeniu, pisemnie tylko po¶wiadczonym przez drug± Stronê,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w liczbie niezbêdnej do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: przebudowê nawierzchni, wykonania monta¿u urz±dzeñ do æwiczeñ i elementów ma³ej architektury, budowê altan, do wykonania zagospodarowania zieleni – je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynno¶ci te nie bêd± wykonywane osobi¶cie przez osoby prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz±. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.): przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
14. Wymaga siê, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty dokona³ wizji lokalnej, zapozna³ siê z terenem inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiaj±cego w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 16.04.2024 r. o godzinie 10.30. W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y ofertê bez dokonania wizji lokalnej, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.