Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńskiej Woli w roku 2021 m-c X-XII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńskiej Woli w roku 2021 m-c X-XII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1113063c-2a8c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńskiej Woli w roku 2021 m-c X-XII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.47.2021.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236155,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon nr I północny (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na północ), 31 km nawierzchni twardych, 7,5 km nawierzchni pozostałych...........................
Poniższy zapis dotyczy wszystkich części:
W zakres prac wchodzą następujące zadania:
1) usługi polegające na oczyszczaniu dróg oraz ciągów pieszych ze śniegu, błota pośniegowego oraz podejmowania działań w zakresie likwidacji śliskości na drogach oraz ciągach pieszych spowodowanej czynnikami atmosferycznymi (np. opady śniegu, gołoledź),
2) świadczenie usług na drogach gminnych – według standardu drugiego na ulicach twardych i trzeciego standardu na pozostałych (zarządzenie nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych) - oraz ciągach pieszych na terenie Miasta Zduńska Wola,
3) wykonawca obowiązany jest do udostępnienia na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych Zamawiającego możliwości monitorowania położenia pojazdów realizujących przedmiot zamówienia (w oparciu o system pozycjonowania satelitarnego) oraz odczytu danych archiwalnych z trasy pojazdów realizujących przedmiot zamówienia (w oparciu o system pozycjonowania satelitarnego) oraz ich przekazania zamawiającemu na nośnikach pamięci. (Zamawiający przez stanowisko komputerowe rozumie posiadany przez Zamawiającego zestaw komputerowy składający się z komputera klasy PC, monitora 19”, klawiatury, myszki oraz łącza internetowego realizowanego za pośrednictwem lokalnej sieci ethernet. Komputer posiada dysk twardy, pamięć operacyjną 4GB, Intel(R) Core(TM) i3-3220CPU 3.30 GHz, 64-bitowy system operacyjny Windows 7 Professional).
4) Zamawiający informuję, że czas reakcji rozpoczęcia prac interwencyjnych zgłoszonych przez Zamawiającego w wyznaczonym miejscu od momentu ich zgłoszenia lub od chwili zaistnienia danej potrzeby nie może być dłuższy niż 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 87025 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Rejon nr II południowy (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na południe) 28 km nawierzchni twardych, 32 km nawierzchni pozostałych 2,5 km IOMB4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102810 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Rejon nr III- os. Karsznice 10 km nawierzchni twardych, 12 km nawierzchni pozostałych, Podział zgodnie z załącznikiem nr 8 (mapa Zduńskiej Woli)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 46320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86214,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86214,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86214,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Komunalne Beata Kamola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730216522
7.3.4) Miejscowość: Czechy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86214,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105148,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130604,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105148,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105148,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45673,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62102,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45673,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45673,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Budowa sieci kanalizacyjnej wzdłuż terenów inwestycyjnych w miejscowości Tymienice
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Szadek - Przatów nr 4939 E w zakresie ul. Przatowskiej
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.