eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitno › Budowa budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sitno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sitno 73

1.5.2.) Miejscowość: Sitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-424

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 611 39 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsitno@sitno.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sitno.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sitno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad34745c-b825-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018458/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja pn: „Budowa budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno” swoim zakresem obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości płynne, wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji, energii elektrycznej oraz centralnego ogrzewania w miejscowości Kornelówka, Gmina Sitno na działkach nr ewid. 257/9 i 257/5. Przedmiotowy budynek będzie budynkiem parterowym z dachem dwuspadowym o wymiarach w rzucie 10,96 m x 16,76 m, wysokości 6,28 m. Powierzchnia zabudowy wyniesie 183,69 m2, a powierzchnia użytkowa 153,14 m2. W budynku zaprojektowano pomieszczenia takie jak sala spotkań dla mieszkańców, wiatrołap, hol z szatnią, pomieszczenie biurowe, dwa magazynki, pomieszczenie socjalne, WC damskie oraz męskie w tym dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony będzie w instalację fotowoltaiczną o mocy około 15 kW, ogrzewanie elektryczne oraz instalację klimatyzacyjną. Obiekt należy wykonać zgodnie z Decyzją Starosty Zamojskiego Nr 30/2023 z dnia 31.01.2023 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę ww. budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik do niniejszej Specyfikacji tj.:
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy,
Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót,
Załącznik nr 6 do SWZ – Projekt budowlany,
Załącznik nr 7 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1374191,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815615,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1374191,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FINIDAM Damian Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211993267

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1374191,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.