Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. „Opieka nad pacjentem w trakcie choroby Covid-19 oraz po jej przebyciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Łomżyńska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ansl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego pn. „Opieka nad pacjentem w trakcie choroby Covid-19 oraz po jej przebyciu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6efda760-043c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026550/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
KPK III REG – Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap III2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZp.2730.19.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego dla 20 studentów kierunku pielęgniarstwa II stopnia. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.Oferty odrzucone:
- Oferta Wykonawcy VITAL-MED Sp. z o.o. ul. Niepodległości 59, 37-200 Przeworsk została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie: W związku z faktem, że cena oferty Wykonawcy była niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert jak również od wartości zamówienia powiększonej o należy podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, Zamawiający pismem z dnia 15.06.2023 r. wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Po przeanalizowaniu wyjaśnień złożonych przez Wykonawcę Zamawiający zwrócił uwagę, że:
1)Wykonawca przy obliczaniu wynagrodzenia dla wykładowcy zajęć praktycznych w cenie oferty ujął wyłącznie 30 godzin zajęć. Zgodnie z Programem kursu specjalistycznego zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach 5-6 osobowych a więc przy 20 uczestnikach Wykonawca musi podzielić uczestników na 4 grupy i każda grupa musi odbyć 30 godzin zajęć praktycznych co łącznie stanowi 120 godzin. W konsekwencji cena oferty nie uwzględnia kosztu wynagrodzenia dla wykładowcy za przeprowadzenie 90 godzin zajęć praktycznych.
2)Zamawiający w SWZ wskazał, że stosowanie do wymogów art. 95 ustawy Pzp wymaga aby osoba odpowiedzialna za koordynowanie realizacji umowy (Koordynator kursu), polegające w szczególności na sprawowaniu nadzoru nad organizacją kursu zgodnie z harmonogramem, kontakcie z trenerami, przygotowaniu i przekazaniu uczestnikom kompletu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, przekazaniu Zamawiającemu list obecności uczestników kursu (z każdego dnia), przekazaniu Zamawiającemu zaświadczeń/certyfikatów, przez cały okres realizacji Umowy była zatrudniona na umowę o pracę. Ze złożonych wyliczeń wynika, że cena oferty Wykonawcy nie uwzględnia kosztów wynagrodzenia koordynatora kursu. Dokonana ocena wyjaśnień złożonych przez Wykonawcę potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postanowiono jak w sentencji.
- Oferta Wykonawcy ProCogita Szkolenia Joanna Rydz, ul. Obornicka 83/16, 51-114 Wrocław została odrzucona na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi: Odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega OFERTA Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu
Uzasadnienie: W związku z tym, że cena oferty Wykonawcy była niższa o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert jak również od wartości zamówienia powiększonej o należy podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania Zamawiający pismem z dnia 15.06.2023 r. wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. W odpowiedzi wykonawca wyjaśnił, że cena oferty uwzględnia koszty: wykładowcy, opiekuna praktyk i kierownika podając ich łączny koszt, wpis do Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych – podając kwotę, wynajem placówki stażowej – podając kwotę oraz wynagrodzenie organizatora – podając kwotę. Wskazał w wyjaśnieniach, że cena jest niższa, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił, że udostępnia salę do zajęć teoretycznych. W ocenie Zamawiającego złożone wyjaśnienia są lakoniczne i nie przedstawiają szczegółowych wyliczeń jak również Wykonawca nie załączył do wyjaśnień żadnych dowodów potwierdzających ich realność. Z uwagi na powyższe postanowiono jak w sentencji.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
- Dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Remont dróg powiatowych nr 1957B oraz 1910B na terenie gminy Miastkowo
- Remont drogi powiatowej nr 1925B na odc. Jedwabne - Przestrzele w lokalizacji roboczej 0+000,00 - 0+800,00
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Łomży
- Rozbudowa ulicy Owocowej i ulicy Talesa z Miletu w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Sztutowo"
- szkolenie online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego oraz prowadzenia procedury Niebieskiej Karty.
- Wyposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w ramach projektu "Elektronika? Automatyka? W ZSE to po prostu działa!
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
- Organizacja i realizacja 10 jednodniowych szkoleń on-line
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.