Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173393/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie - od km 0+000 do km 0+379
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe4cb442-151d-4ae6-8576-018c7c6d2f421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie - od km 0+000 do km 0+3792.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4cb442-151d-4ae6-8576-018c7c6d2f42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042681/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie - od km 0+000 do km 0+379
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie gmina Dębe Wielkie -od km 0+000 do km 0+379”.
4.2. W zakres remontu nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w miejscowości Dębe Wielkie wchodzi wykonanie na odcinku 379 m remontu istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, rozbiórkę podbudowy i wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni oraz nakładki asfaltowej.
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia jezdni – 2225,0 m2
- powierzchnia pobocza – 200 m2
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S – 4 cm
- warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W – 4 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm – 20 cm
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (25 kg cementu na 1 m2) – 15 cm.
Konstrukcja nawierzchni pobocza:
- kruszywo łamane stab. mechanicznie – 10 cm
W zakresie zadania jest ponadto wstawienie na łącznej długości 340 m opornika betonowego, regulacja pionowa włazów kanałowych (23 szt.), regulacja zaworów wodociągowych (22 szt.) oraz regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych (11 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456846,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456846,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456846,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456846,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa szatni przy boisku sportowym w miejscowości Dobrojewo, gmina Ostroróg" (II)
- Przebudowa drogi w zakresie chodników i miejsc postojowych w ramach zad. pn.: Rozszczelnienie nawierzchni w pasach drogowych - plan nasadzeń drzew i krzewów - Zad. nr 1 - Plac Legionów.
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
- Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym
- "Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Braci Mieroszewskich z ul. Starocmentarną w Sosnowcu wraz z robotami towarzyszącymi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.