eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Krzywoustego 8-10-12"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Krzywoustego 8-10-12”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 778873236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-456be773-f30c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Krzywoustego 8-10-12”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456be773-f30c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001279/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Krzywoustego 8-10-12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy. Bezzwrotne wsparcie budownictwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Krzywoustego 8-10-12 na działce : 3681/4
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności :

– wykonanie izolacji termicznej wszystkich ścian zewnętrznych w systemie typu ETICS ze styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(mK), ( tynk silikonowy)

– wykonanie izolacji termicznej ścian ościeży okiennych w systemie typu ETICS ze styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości 3 cm, wraz z wykończeniem kątownikami,(tynk silikonowy)

-wyrównanie uskoku występującego na elewacji przy pomocy dodatkowej warstwy styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości dostosowanej do uzyskania efektu wyrównania, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(mK), ( tynk silikonowy)

- wykonanie izolacji termicznej cokołu w systemie typu ETICS ze styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości 10 cm, ( tynk silikonowy)

- roboty towarzyszące na zewnątrz budynku : zdjęcie wszystkich niepotrzebnych elementów na elewacji: tabliczki informacyjnej, rur spustowych, klimatyzatora itp. wraz z ponownym montażem po zakończeniu prac, naprawa odcinka odwodnienia sieci deszczowej z rur spustowych, wymiana parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze grafitowym o grubości 0,7mm, wymiana stolarki okiennej w piwnicach bez zmiany wielkości otworów okiennych, (o współczynniku U=0,90W/m2*K),wymiana stojaka do przyłącza energetycznego wraz z załatwieniem wszelkich formalności związanych z dostawcą energii, wydłużenie dachu o jedną dachówkę na łatach, montaż rur spustowych z blachy z cynku – końcówki rynnien, wykonanie i montaż stopni przed wejściami do klatek schodowych z granitu płomieniowanego o grubości min. 3cm wraz z podstopnicami, wymiana lamp przed wejściami na lampy z czujnikiem ruchu, wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze grafitowym o grubości 0,55mm, przełożenie gajgerów (czyszczaki rewizyjne), remont wejść do budynku wraz z zadaszeniem poprzez wymianę ich pokrycia dachowego oraz tynków na podniebieniach, wymiana istniejących skrzynek gazowych, wymiana elementów takich jak: kasety domofonowe wraz z zasilaczami,

- roboty towarzyszące wewnątrz budynku : wykonanie wentylacji z rur stalowych średnicy 150mm ocieplanych wełną mineralną grubości 3cm na folii aluminiowej w obudowie z płyt G-K na stelażu metalowym z wyprowadzeniem ponad dach, wymiana pionów i trójników odpowietrzenia kanalizacji, remont klatek schodowych wraz z ociepleniem skosów sufitu wełną mineralną o grubości 10cm (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(mK) z obudową sufitu płytami G-K na ruszcie metalowym, z przetarciem tynków, wykonaniem gładzi, gruntowaniem oraz malowaniem, wykonaniem nowego poszycia podłogi pięter i półpięter z płyt OSB i nowych paneli winylowych, remont schodów tj. malowanie policzków biegów oraz montażem nakładek na stopnie z blachy aluminiowej ryflowanej grubości min. 5mm, oczyszczenie i pomalowanie istniejącej balustrady, grzejników, zabezpieczenie antykorozyjne rur instalacji gazowej, naprawa otuliny rur sieci c.o. wraz z obudową z płyt Cetris, wymiana wewnętrznej instalacji domofonowej wraz z unifonami, wymiana instalacji oświetleniowej na oprawy z czujnikiem ruchu oraz zmierzchu wraz z uzupełnieniem nowej oprawy na ostatniej kondygnacji z czujnikiem ruchu, wymiana skrzynki drewnianej na skrzynkę licznikową systemową, montaż tablicy informacyjnej aluminiowej o wymiarach 70/100cm, wymiana drzwi na strych na drzwi ppoż. klasa EI 30.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:

- wykonanie wymaganych prawem i określonych w SWZ (w tym w specyfikacji technicznej): badań, prób i pomiarów,
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
-sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4. Warunki gwarancyjne:
1) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poniżej warunkach.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
3) Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji 48 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 48-miesięczny okres gwarancji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu).
4) Najwyżej zostanie oceniona w kryterium „okres gwarancji” oferta z okresem gwarancji 60 miesięcznym i dłuższym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ (SWZ wraz z załącznikami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

44233000-2 - Klatki schodowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563721,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMOEXPERT SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491979326

7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-225

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 75 dni kalendarzowych od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.