Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00169446/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00188672/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00200670/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
- 2025/BZP 00208003/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich w miejscowościach: Parlin, Parlinek, Dąbrowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 315 32 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.ciszak@ug-dabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_dabrowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich w miejscowościach: Parlin, Parlinek, Dąbrowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa523b5f-935f-428c-9fe9-ff5372cdbdeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084655/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich Parlin, Parlinek, Dąbrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi remont dróg gminnych, tj.:
1)Utwardzenie nawierzchni placu na terenie dz. 187/4 w m. Dąbrowa.
2)Utwardzenie nawierzchni placu przy świetlicy wiejskiej w m. Dąbrowa.
3)Utwardzenie nawierzchni placu przy remizie OSP w m. Parlin.
4)Remont odcinka drogi 140108 Parlinek – Chwałowo w m. Parlinek.
5)Utwardzenie nawierzchni placu przy świetlicy wiejskiej w m. Parlin.
6)Remont drogi wewnętrznej 140153 Parlinek – Dwie Tonie w m. Parlinek.
7)Remont drogi wewnętrznej 140156 w m. Parlin.
8)Remont drogi wewnętrznej 140152 przy świetlicy wiejskiej w m. Parlinek.
9)Wzmocnienie nawierzchni placu przy garażach, dz. nr 380 w m. Dąbrowa.
10)Remont drogi gminnej nr 140105 (wzdłuż budynków wielorodzinnych) w Parlinku.
11)Remont ulicy Wiśniowej (drogi gminnej nr 140161) w Dąbrowie.
12)Remont drogi gminnej nr 140103 Parlin – Nowa Wieś.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z ww. dróg został zawarty w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3027036,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3070265,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3027036,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH INODROG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: BUDOWLANA
7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3027036,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kąkolówce
- Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój
- Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 - Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kołacinie wraz z wymianą źródła ciepła
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.