eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3835bf3-ef15-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3835bf3-ef15-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.17.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim – lokalizacja przy ul. Ametystowej dz nr 787/1 obręb 23.

1) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w zakresie:
a) zakup mapy sytuacyjno-wysokościowej,
b) wykonanie projektu zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) uzyskanie w imieniu zamawiającego oświadczenia o braku sprzeciwu wykonania robót budowlanych,
d) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej
2) Zakup dostawa i montaż elementów małej architektury:
a) kłody okorowane z drewna 3 szt.
b) obręcze do przeskoków 3 szt.
c) tunel z betonowego kręgu oraz z nasypem ziemnym obsianym trawą – 2 szt.
d) głazy kamienne – 3 szt.
e) słupki do slalomu – 6 szt.
f) pojemnik na torebki – 2 szt.
g) kosz na psie odchody – 2 szt.
h) kosz na śmieci 1 szt.
i) ławka betonowa z drewnianym siedziskiem z drewna litego – 3 szt.
j) słupek betonowy – wyznacznik toalety - 1 szt.
k) psi parking z miską - 1 szt.
l) tablica informacyjna dwustronna - 1 szt.
3) Budowa ogrodzenia systemowego z paneli lekkich ocynkowanych gr. drutu 5 mm wysokość całkowita 168-178 cm dł. 106,5 m oraz z cokołem betonowym prefabrykowanym wys. 25 cm, montaż dwóch furtek z samozamykaczem o wymiarach wysokość: 160-170 cm , szerokość: 100 cm.
4) Wykonanie chodnika z kostki brukowej i obrzeża betonowego powierzchnia 18,75 m2
5) Wykonanie pielęgnacji drzew do 20 szt. i krzewów do 50 m2,
6) Wycinka drzew samosiejek z karczowaniem na powierzchni 400 m2 z usunięciem korzeni i pni.
7) Roboty ziemne niwelacja terenu, humusowanie i obsianie trawą 500 m2
8) Wykonanie nawierzchni z piasku 100 m2
9) Uporządkowanie terenu.
4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonana zadania m.in.:
1) Oznakowanie terenu robót,
2) Wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie PZT,
3) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót,
4) Utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m. in. nie dopuszczanie do wynoszenia na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy),
5) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
6) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru.
5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem zagospodarowania terenu, zaświadczeniem ze Starostwa Powiatowego oraz wytycznymi zamawiającego.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 109160,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim – lokalizacja przy ul. R. Mielczarskiego dz nr 382/48 obręb 9.

1) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w zakresie:
a) zakup mapy sytuacyjno-wysokościowej,
b) wykonanie projektu zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) uzyskanie w imieniu zamawiającego oświadczenia o braku sprzeciwu wykonania robót budowlanych,
d) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej
2) Zakup dostawa i montaż elementów małej architektury:
a) kłody okorowane z drewna 6 szt.
b) obręcze do przeskoków 3 szt.
c) tunel z betonowego kręgu oraz z nasypem ziemnym obłożonym trawą z rolki – 2 szt.
d) głazy kamienne – 4 szt.
e) słupki do slalomu – 6 szt.
f) pojemnik na torebki – 3 szt.
g) kosz na psie odchody – 3 szt.
h) kosz na śmieci 2 szt.
i) ławka betonowa z drewnianym siedziskiem z drewna litego – 4 szt.
j) słupek betonowy – wyznacznik toalety - 1 szt.
k) poręcze do przeskoków podwójne – 2 zestawy
l) psi parking z miską - 1 szt.
m) tablica informacyjna dwustronna - 1 szt.
3) Budowa ogrodzenia systemowego z paneli lekkich ocynkowanych gr. drutu 5 mm wysokość całkowita 168-178 cm dł. 167,5 m oraz z cokołem betonowym prefabrykowanym, montaż dwóch furtek z samozamykaczem o wymiarach wysokość: 160-170 cm , szerokość: 100 cm.
4) Wykonanie chodnika z kostki brukowej i obrzeża betonowego
5) Wykonanie pielęgnacji drzew na terenie inwestycji oraz koszenie trawy z zagrabieniem powierzchnia 1500 m2, miejscowa naprawa trawnika.
6) Uporządkowanie terenu.
4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonana zadania m.in.:
1) Oznakowanie terenu robót,
2) Wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie PZT,
3) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót,
4) Utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m. in. nie dopuszczanie do wynoszenia na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy),
5) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
6) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru.
5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem zagospodarowania terenu, zaświadczeniem ze Starostwa Powiatowego oraz wytycznymi zamawiającego.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 114260,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155245,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom-Stone Łukasz Tejchman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133524568

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 10

7.3.4) Miejscowość: Komorów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom-Stone Łukasz Tejchman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133524568

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 10

7.3.4) Miejscowość: Komorów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.