Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(13) Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(13) Dostawa energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26e7933-e2b4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/13/2024/energia elektr.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260047,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej do zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach, o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych –Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. 2023, poz. 819).
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca, zobowiązuje się do:
1. dostawy do Zamawiającego energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. 2022.1385), na bazie ogólnie przyjętej taryfy B23, w szacowanej ilości: 30 MWh przez okres od 1 czerwca do 31 października 2024r. (minimum świadczenia 7,5 MWh) - punkt poboru energii elektrycznej: Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, PPE: 59 0243 8360 1268 4254, moc przyłączeniowa 1000 kW, nr ewidencyjny punktu poboru 2918.
2. nabywania wyprodukowanej przez Zamawiającego i wprowadzonej do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej w szacowanej ilości: 800 MWh przez okres od 1 czerwca do 31 października 2024r., na warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 5 do SWZ,
3. usługi pełnienia przez Wykonawcę funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (dalej „POB”), o którym mowa w art. 3 pkt 40 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, zarówno w stosunku do energii elektrycznej dostarczanej Zamawiającemu jak i nabywanej od niego (t. j. Dz.U. 2022.1385).
Szacuje się zakup energii elektrycznej w poszczególnych strefach:
I strefa : 10,2 MWh/a;
II strefa: 8,1 MWh/a;
III strefa: 11,7 MWh/a.
Wykonawca (Dostawca energii) przez cały okres wykonywania umowy musi mieć zawartą stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
Wskazane powyżej ilości energii elektrycznej mają charakter szacunkowy. Ilość energii elektrycznej faktycznie nabytej przez Zamawiającego od Wykonawcy lub/i faktycznie sprzedanej przez niego Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy może odbiegać od wartości podanych powyżej z zachowaniem granicy ilości wzrostu lub zmniejszenia do 20% każdej z tych wartości. Zmniejszenie nabywanej od Wykonawcy energii - nie więcej jednak niż 20% wartości wskazanej powyżej lub zwiększenie ilości energii elektrycznej sprzedanej przez niego Wykonawcy - nie większe jednak niż 20% wartości wskazanej powyżej - nie pociąga dla Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię i/lub koniecznością zapłaty przez Wykonawcę za realnie sprzedaną mu ilość energii elektrycznej oraz za pełnienie funkcji POB przez Wykonawcę, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują wobec Zamawiającego żadne inne roszczenia, których podpisując umowę się zrzeka. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru oraz sprzedaży na poziomie do 20%.
Wykonawca dokona zgłoszenia w imieniu zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. przedmiotowych umów na tzw. „platformę wymiany informacji” w terminie 21 dni przed datą ich wejścia w życie tj. od daty 01.06.2024r. czyli zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji umowy zarówno sprzedaży jak i zakupu energii elektrycznej zawartej z zakładem „EKO DOLINA” Sp. z o.o. na okres VI-X.2024r., według wzoru określonego przez tego OSD.
Wykonawca dokona zgłoszenia w imieniu zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, informacji o pełnieniu funkcji POB dla zakładu EKO DOLINA Sp. z o.o. w zakresie bilansowania handlowego zarówno na kierunku poboru (potrzeb własnych), jak i wytwarzania i wprowadzania energii elektrycznej do sieci ENERGA-OPERATOR SA. (w czasie trwania przedmiotowych umów tj. w okresie VI-X.2024r., według wzoru określonego przez tego OSD, w terminie 21 dni przed datą rozpoczęcia trwania przedmiotowych umów, tj. 21 dni przed datą: 01.06.2024r.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21254,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21977,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21254,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8992749052
7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2024-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego Gminy Świątki w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy".
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.