eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZamowieniaUSRZE@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81f3dabd-d9ee-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81f3dabd-d9ee-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224089/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE-WAD.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89945,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji”, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji za pośrednictwem sieci należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego zlokalizowanej na obszarze PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, do budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10, zwana dalej Kompleksową dostawą energii, polegająca na:
a) sprzedaży energii elektrycznej wraz z zapewnieniem świadczenia usługi jej dystrybucji,
b) rozliczeniu energii elektrycznej wprowadzonej przez Zamawiającego do sieci OSD, wytworzonej w Mikroinstalacji wraz z zapewnieniem usługi odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej.
2. Zamawiający posiada status prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2020 r. poz. 261 z późn. zm.), co oznacza, że jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikroinstalacji, pod warunkiem, że wytwarzanie o którym mowa powyżej, nie stanowi przedmiotu przeważającej działalności gospodarczej określonej zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 773), w stosunku do punktu poboru energii wskazanego przez Zamawiającego w niniejszej dokumentacji.
3. Zamawiający informuje, że posiada zawartą umowę na Kompleksową dostawę energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10 z PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów, która obowiązuje do dnia 31 marca 2024 roku.
4. Realizacja dostawy energii elektrycznej dla budynku w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10 odbywać się będzie nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowej umowy na Kompleksową dostawę energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 10 z poprzednim sprzedawcą oraz po pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy u OSD, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2024r.
5. Wykonawca nieodpłatnie dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej na podstawie wydanego mu pełnomocnictwa.
6. Szacowane zużycie energii elektrycznej przez Zamawiającego w okresie 12 m-cy wynosi 107 982 kWh i określa szacowane zużycie energii przy zamontowaniu instalacji fotowoltaicznej.
Szacunkowa wielkość energii pobranej z sieci wynosi 77 676 kWh i określa szacowany roczny pobór energii przy zamontowaniu instalacji fotowoltaicznej.
Szacunkowa wielkość sprzedaży przez Zamawiającego energii elektrycznej wynosi 15 068 kWh i określa szacowaną roczną wielkość sprzedaży energii elektrycznej po zamontowaniu instalacji fotowoltaicznej.
Ilość ta ma charakter jedynie orientacyjny służący tylko do porównania ofert. Tym samym nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu oraz sprzedaży energii elektrycznej w podanych ilościach. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu zużycia, sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego.
7. Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu:
1) Rodzaj instalacji odnawialnego źródła energii- energia promieniowania słonecznego
2) Numer PPE: 480548107006991261
3) Nr licznika rozliczeniowego: 04100324
4) Moc mikroinstalacji: 49,49 kW
5) Moc przyłączeniowa: 50 kW
6) Grupa przyłączeniowa: IV
7) Moc umowna: 50 kW
8) Grupa taryfowa OSD: C21
9) Miejsce dostarczania energii – zaciski prądowe podstaw bezpiecznikowych w złączu kablowym na budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 10, na odejściu WLZ w kierunku instalacji odbiorcy.
10) Napięcie znamionowe - 0,4 kV
11) Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego- rozdzielnia wewnątrz obiektu, Licznik –
sposób odczytu zdalny.
12) Data podłączenia licznika dwukierunkowego 23.11.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110632,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152156,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110632,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690254559

7.3.3) Ulica: 8-go Marca, 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110632,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.