Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235160/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00242565/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skalbmierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skalbmierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skalbmierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skalbmierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1412c85-dc60-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041974/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania dróg, oraz kosiarką bijakową do wykaszania poboczy na terenie gminy Skalbmierz.
1.2.2 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem i posypywarką do odśnieżania ulic i chodników na terenie gminy Skalbmierz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 563943,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania dróg, oraz kosiarką bijakową do wykaszania poboczy na terenie gminy Skalbmierz.
• Ciągnika rolniczego:
1) Rok produkcji: nie wcześniej niż 2022 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany);
2) Silnik o minimalnej mocy nominalnej min. 110 max. 125 KM;
3) Pojemność silnika: min. 3500 cm3;
4) Ciągnik rolniczy musi spełniać wymogi polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.)
• Hydrauliczna Kosiarka bijakowa z wysięgnikiem :
1) Szerokość robocza cięcia głowicy min. 1,20 m ;
2) Zasięg w poziomie 6,00 m ± 0,2 m;
3) Przesuw boczny;
4) Ilość noży/młotków bijakowych min. 20;
5) Zaczep 3 punktowy Kat. 2;
6) Oświetlenie tylnie;
7) Sterowanie za pomocą joysticka z kabiny ciągnika;
8) Wysięgnik obracany o 90 stopni;
9) Zbiornik oleju hydraulicznego minimum 160 l;
10) Pompa hydrauliczna wydajność minimum 120 l
11) Minimalna zalecana masa ciągnika 4000 kg, minimalne zapotrzebowanie mocy 80 KM
• Pług do odśnieżania typu strzałka:
1) Szerokość robocza min. 2.6 m
2) Szerokość robocza pozycja V min 2.25 m
3) Lemiesze gumowe;
4) Sterowanie hydrauliczne z nośnika
5) Zasilenie elektryczne 12 V;
6) Oświetlenie obrysowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 6a, do SWZ zwany dalej również jako OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
4.5.5.) Wartość części: 394837,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem i posypywarką do odśnieżania ulic i chodników na terenie gminy Skalbmierz.
• Ciągnik rolniczy:
1) Rok produkcji: nie wcześniej niż 2023 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany);
2) Silnik o minimalnej mocy nominalnej min. 50 max. 60 KM;
3) Pojemność silnika: min. 1900 cm3;
4) Szerokość ciągnika max 1,6 m
5)Ciągnik rolniczy musi spełniać wymogi polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.)
• Posypywarka samo- załadowcza:
1) Szerokość robocza posypywarki min. 1,40 m ;
2) Samo załadowczy system obsługiwany z kabiny;
3) Regulowana ilość posypywania;
4) Plandeka przeciwdeszczowa;
5) Kratownica wybierająca większe frakcje;
6) Pojemność zbiornika min 0,25 m³
• Pług do odśnieżania typu strzałka:
1) Szerokość robocza min. 1,8 m, max 1,9
2) Lemiesze gumowe;
3) Sterowanie hydrauliczne z nośnika
4) Zasilenie elektryczne 12 V;
5) Oświetlenie;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 6b do SWZ zwany dalej również jako OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 169105,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474903,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474903,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO JUREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821685781
7.3.3) Ulica: Kocmyrzowska 207
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-010
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474903,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204728,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204728,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ROL-MECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921002339
7.3.3) Ulica: Słowackiego 17
7.3.4) Miejscowość: Radymno
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204728,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup ciągnika rolniczego dla ZGK w Dębowcu
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.