Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181340/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, KOŁDER, PODUSZEK, RĘCZNIKÓW, KOCÓW ORAZ NARZUT DO INTERNATÓW I KWATER INTERNATOWYCH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 71 710 72 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, KOŁDER, PODUSZEK, RĘCZNIKÓW, KOCÓW ORAZ NARZUT DO INTERNATÓW I KWATER INTERNATOWYCH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc166ccd-1234-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.64 Dostawa pościeli, kołder, poduszek i kocy do kwater internatowych i internatów - OR Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OX.2610.301.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16249,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, KOŁDER, PODUSZEK, RĘCZNIKÓW, KOCÓW ORAZ NARZUT DO INTERNATÓW I KWATER INTERNATOWYCH BĘDĄCYCH W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako: ppu), stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ, wraz z ich załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512400-8 - Pierzyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39511000-7 - Koce i pledy
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39516120-9 - Poduszki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14098,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19335,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14098,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENA Anna Kapka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762085708
7.3.3) Ulica: Przy Rynku Wełnianym 13/2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14098,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- Dostawa sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach zadania realizowanego z Programu OLiOC na lata 2025/2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Strzelce Wielkie
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt kwatermistrzowski
więcej: Koce i pledy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





