eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogdaniec › Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BOGDANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 17

1.5.2.) Miejscowość: Bogdaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-450

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 728 43 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bogdaniec.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


LEŚNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7020593-22ed-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIS.02.04.00-00-0042/16 Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200021/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220825,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179533,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w „Dolinie Trzech Młynów” w Bogdańcu, (Leśnictwo Łupowo).
Projektuje się zagospodarowanie fragmentu ścieżki pomiędzy mostkiem przy zagrodzie
młyńskiej (muzeum) a częścią ścieżki już urządzonej. Łączna długość ścieżki objętej
zagospodarowaniem wynosi ok 250 m. Przyjęto że nowo powstały fragment ścieżki edukacyjnej
będzie stanowił spójną kontynuację ścieżki już istniejącej.
1) Przewiduje się wykonanie:
• nawierzchni żwirowej ścieżki, wzmocnionej geokratą z obrzeżem z kostki betonowej, o łącznej
długości ok. 250 mb (dopuszczalna tolerancja długości to +- 5 mb). Nawierzchnia ścieżki
wzmocniona na szerokości około 1,50 m geokratą o wysokości minimum 5 cm wykonaną z
polietylenu wysokociśnieniowego w kolorze czarnym, grubości ścianki 5 mm, wytrzymałości co
najmniej 150t/m2 , odporności na promieniowanie UV oraz temperatury od – 25 ⁰C do + 80⁰ C,
oddziaływanie na środowisko - obojętne, rozpuszczalność - odporna na działanie kwasów,
ługów, alkoholi, olei i benzyny (posypywanie solą, amoniak, kwaśne deszcze itp.), odległość
między zgrzewami – ok. 340 - 370 mm; trwałość geokraty min. 20 lat w gruntach naturalnych.
Produkt zgodny z normą PN-EN13249:2016, lub równoważną
Geokrata wypełniona zagęszczoną zasypką żwirową gr minimum 5 cm, poniżej zagęszczone
warstwy: wyrównawcza z mieszanki grysowo-żwirowej gr. minimum 2,5 cm oraz odsączająca z
piasku grubości co najmniej 10 cm. Nawierzchnię ścieżki należy układać na wyprofilowanym i
zagęszczonym gruncie rodzimym. Obrzeża ścieżki należy wykonać z kostki brukowej granitowej
16/20 cm ułożonej na podsypce piaskowo-cementowej
• płotu-balustrady wzdłuż pobocza ścieżki od strony potoku, długości ok 145 m (dopuszczalna
tolerancja długości to +- 5 mb). Ogrodzenie - balustrada wykonana z drewna toczonego. Słupki o
średnicy co najmniej 15 cm z drewna robinii akacjowej lub dębowego o wysokości minimum 100
cm powyżej poziomu gruntu. Słupki powinny być zakotwione w gruncie na głębokość co najmniej
50 cm. Elementy poziome i skośne balustrady o średnicy co najmniej 12 cm wykonane z drewna
świerkowego o dł. ok. 2,60-2,80 m. Drewno impregnowane dwukrotnie w kolorze typu
„palisander królewski”. Balustrada będzie zamontowana wzdłuż utwardzonego odcinka ścieżki.
2) Wykonanie i montaż dwóch sztuk urządzeń edukacyjnych oraz jednej tablicy
informacyjno edukacyjnej:
• urządzenie edukacyjne w formie tablicy interaktywno - edukacyjnej o tematyce życia zwierząt i
zależności pokarmowych. Tablica wykonana na podłożu z blachy ocynkowanej o wymiarach
150x100 cm (w poziomie), zabezpieczona warstwą ochronną UV oraz antygraffiti; stelaż do
tablicy z pełnym deskowaniem oraz daszkiem dwuspadowym, zabezpieczającym przed opadami
atmosferycznymi, podłużnie deskowanym – zachodzącym na siebie, zakładka min. 2,5 cm.
Stelaż wykonany z drewna modrzewiowego trzykrotnie impregnowanego, w kolorze typu
„palisander królewski”. Pod tablicą 4 szt. obracanych graniastosłupów lub sześcianów o wym.
ok. 30x30 cm każda, o tematyce przyrodniczej. Na boku każdego graniastosłupa należy
umieścić treści oraz ilustracje związane tematycznie z treścią planszy umieszczonej powyżej
nich. Wysokość stelaża ok. 285 cm (dopuszczalna tolerancja długości to +- 5 cm), słupy
zakończone ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w gruncie na zaprawie betonowej C16/20.
Tablicę należy wykonać w technologii z przeznaczeniem na zewnątrz: nadruk wielkoformatowy
solwentowy, pełnokolorowy lub polimerowa folia samoprzylepna o grubości min. 100 mikronów–
materiał musi być trwały, odporny na warunki atmosferyczne, wodoodporny, estetyczny.
Wykonawca zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i graficzne tablic. Każda z nich
zawierać będzie tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia i/lub: schematy, mapy, logotypy,
piktogramy itp., Treści, fotografie oraz pozostałe elementy graficzne umieszczane na tablicy
będą uzgadniane z Zamawiającym, który może również złożyć swoje propozycje. Wszystkie
fotografie oraz pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie udokumentowane pod
względem ich pochodzenia. Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na zamawiającego
prawa autorskie. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wskaże szczegółowe źródło pochodzenia, np. autora oraz charakter ich nabycia (np. umowa licencyjna) celem weryfikacji.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nabycie rzeczy wolnych od wad prawnych oraz
roszczeń osób trzecich. Przed wykonaniem tablicy edukacyjnej, Wykonawca zobowiązany jest
do uzgodnienia z Zamawiającym projektu zadruku w celu uzyskania jego akceptacji.
Zamawiający nie wyposaża w materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz tablic oraz
urządzeń edukacyjnych (t. j. teksty, zdjęcia, grafiki). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
projekty plansz w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub jej akceptacji
3) Urządzenie interaktywno-edukacyjne Mrowisko/kretowisko składające się z dwóch części
przedstawiające życie kreta i mrówek
Przy urządzeniu znajdować będzie się dwustronna tablica edukacyjno – informacyjna opisująca
z jednej strony mrowisko (życie mrówek oraz budowę mrowiska) natomiast druga strona
zawierać będzie opis i fotografie dot. życia i biologii kreta oraz budowę kretowiska. Tablica
wykonana na podłożu z blachy ocynkowanej o wymiarach 75x100 cm (pion) zabezpieczona
warstwą ochronną UV oraz antygraffiti. Stelaż tablicy będzie zawierał pełne deskowanie oraz
będzie osadzony na dwóch słupach. Stelaż do tablicy wykonany z drewna modrzewiowego
trzykrotnie impregnowanego, w kolorze typu „palisander królewski” Stelaż wyposażony zostanie
w daszek dwustronny, zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, podłużnie
deskowanym – zachodzącym na siebie, zakładka min. 2,5 cm. Słupy stelaża zakończone
ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w gruncie na zaprawie betonowej B20. Wykonawca
zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i graficzne tablicy. Każda z nich zawierać będzie
tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia, i/lub: schematy, mapy, logotypy, piktogramy itp.,
Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na zamawiającego prawa autorskie. Treści,
fotografie oraz pozostałe elementy graficzne umieszczane na tablicy będą uzgadniane z
Zamawiającym, który może również złożyć swoje propozycje. Wszystkie fotografie oraz
pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie udokumentowane pod względem ich
pochodzenia. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wskaże szczegółowe źródło
pochodzenia, np. autora oraz charakter ich nabycia (np. umowa licencyjna) celem weryfikacji.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nabycie rzeczy wolnych od wad prawnych oraz
roszczeń osób trzecich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 49258,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zagospodarowanie wyznaczonego obszaru na cele turystyczno-rekreacyjne. Teren
przeznaczony na cele edukacyjne i rekreacyjne wydzielony zostanie niskim ogrodzeniem
drewnianym.
1) Przewiduje się wykonanie:
- Ścieżek o szerokości ok. 1,50 m oraz miejscowo 2,00 m o nawierzchni z kruszywa łamanego,
łączna powierzchnia ścieżek to około 343 m². Konstrukcja nawierzchni:
a) grunt rodzimy zagęszczony w korycie głębokości co najmniej 10 cm.
b) geowłóknina o właściwościach filtracyjnych i odsączających
c) kruszywo łamane sortowane 2 - 8 mm grubości co najmniej 10 cm zagęszczone.
- Nawierzchni do zabaw ruchowych o wymiarach około 8 x 16 m. Przewiduje się osadzenie 2
słupków przystosowanych do montażu siatki (miejsce ma spełniać funkcję jako boisko do
siatkówki). Miejsce wyznaczone liniami bocznymi za pomocą taśmy w kolorze ciemnoniebieskim
o szerokości 5-6 cm. Taśma wyznaczy pole do zabaw ruchowych o wymiarach 8x16 m Taśma
przymocowana na stałe do podłoża. Przewiduje się montaż dwóch słupków, na których
zawieszona ma być siatka. Przyjęto słupki z osłonami wykonane z aluminium lub stalowe.
Przekrój słupka powinien być kołem lub kwadratem o wymiarach około 80x80mm. Wysokość
słupka około 2,55 m. Słupki powinny być przytwierdzone do podłoża za pośrednictwem tulei
montażowych lub kotew ulokowanych w gruncie na zaprawie betonowej B20, w odległości 0,7-1
m od linii taśmy przy czym odległość od linii taśmy do osłony słupka powinna być taka sama po
obu stronach miejsca zabaw ruchowych.
- Ogrodzenia z dwoma szlabanami. Ogrodzenie - balustrada wykonana z drewna toczonego.
Słupki o średnicy co najmniej 15 cm z drewna akacjowego lub dębowego o wysokości co
najmniej 100 cm powyżej poziomu gruntu. Słupki powinny być zakotwione w gruncie na
głębokość co najmniej 50 cm. Elementy poziome i skośne balustrady o średnicy co najmniej 12
cm wykonane z drewna świerkowego o dł. ok. 2,60-2,80 m. Drewno impregnowane dwukrotnie w
kolorze typu „palisander królewski”. Łączna długość przedmiotowego ogrodzenia wynosi około
233 mb.
Szlabany - wykonane z drewna toczonego. Słupki o średnicy co najmniej 15 cm z drewna
akacjowego lub dębowego o wysokości co najmniej 100 cm powyżej poziomu gruntu. Słupki
powinny być zakotwione w gruncie na głębokość co najmniej 50 cm. Poprzeczki szlabanów o
średnicy co najmniej 10 cm, wykonane z drewna świerkowego o dł. ok. 5,25 m. Drewno
impregnowane dwukrotnie w kolorze typu „palisander królewski”.
Jednego zadaszenia stanowiącego ochronę przed deszczem i słońcem wykonanego na planie
kwadratu. Słupy ( o wymiarach 15cm x 15 cm ) w odległościach osiowych 3,5 m x 3,5 m,
wysokość całkowita obiektu ok. 3,80 m. Konstrukcja wykonana z drewna sosnowego C 24,
struganego. Fundamenty wykonane z betonu C 125/30, zbrojone stalą A-IIIN i A-0. Dach
czterospadowy pokryty blachą stalową, powlekaną w kolorze ciemny popiel, ułożona na rąbek
stojący, poniżej znajdować się będzie membrana dachowa oraz deskowanie na pióro i wpust.
Elementy drewniane wykończone zostaną dwukrotnie środkiem ochronno-dekoracyjnym w
kolorze typu „palisander królewski”. Stalowe elementy kotwiące ocynkowane ogniowo.
Wewnątrz zadaszenia znajdował się będzie stół oraz trzy ławki z oparciem.
- Pięciu tablic (edukacyjnych i informacyjnych)., Tablice wykonane na podłożu z blachy
ocynkowanej o wymiarach 135x100 cm (poziom) zabezpieczone warstwą ochronną UV oraz
antygraffiti. Stelaże tablic będą zawierać pełne deskowanie oraz będzie osadzony na dwóch
słupach. Stelaże do tablic wykonane z drewna modrzewiowego dwukrotnie impregnowanego, w
kolorze typu „palisander królewski” Stelaże zostaną wyposażone w daszek dwustronny,
zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, podłużnie deskowanym – zachodzącym na
siebie, zakładka min. 2,5 cm. Słupy stelaży zakończone ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w
gruncie na zaprawie betonowej B20. Wykonawca zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i
graficzne tablic. Każda z nich zawierać będzie tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia,
i/lub: schematy, mapy, logotypy, piktogramy itp., Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na
zamawiającego prawa autorskie. Treści, fotografie oraz pozostałe elementy graficzne
umieszczane na tablicy będą uzgadniane z Zamawiającym, który może również złożyć swoje
propozycje. Wszystkie fotografie oraz pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie
udokumentowane pod względem ich pochodzenia.
Wszystkie konstrukcje drewniane dwukrotnie zabezpieczone środkiem ochronnym do
impregnacji zewnętrznej drewna, w celu skutecznej metody ochrony drewna przed działaniem
wilgoci, promieniowaniem UV , szkodnikami, grzybami oraz sinizną
Zamawiający nie wyposaża w materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz tablic (t. j.
teksty, zdjęcia, grafiki). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty plansz w celu ustalenia
ewentualnych poprawek lub jej akceptacji.
- Siedmiu ławek drewnianych z oparciem. Ławki wykonane z litego drewna świerkowego lub
modrzewiowego, impregnowanego, mocowane do podłoża za pomocą ocynkowanych
płaskowników. Dolny element ławki przylegający bezpośrednio do podłoża wykonany będzie z
drewna dębowego lub robinii akacjowej. Ławki zostaną zabezpieczone środkiem
ochronno dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”. Zamawiający dopuszcza
zastosowanie
podobnego produktu niż opisany w dokumentacji projektowej jednakże wyłącznie po uzyskaniu
zgody Zamawiającego
- Sześciu ławek bez oparcia. Ławki wykonane z litego drewna świerkowego lub modrzewiowego,
impregnowanego, mocowane do podłoża za pomocą ocynkowanych płaskowników. Słupki ławki
wykonane będą z drewna dębowego lub robinii akacjowej. Ławki zostaną zabezpieczone
środkiem ochronno-dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”. Zamawiający
dopuszcza zastosowanie podobnego produktu niż opisany w dokumentacji projektowej jednakże
wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego
- Pięciu lamp solarnych + system wizyjny moc źródła światła ≥ 15 W, strumień świetlny minimum
700 lm, panel solarny ≥150 W, napięcie 12V lub 24V, żywotność ≥ 50 000 h, akumulator żelowy
o pojemności ≥150 Ah, czas autonomii - do 4 dni, temperatura pracy od -20°C do +60°C, czujnik
ruchu ≥ 10 m, czas pracy 8-12 godzin, całkowita wysokość około 6 m, maszt z blachy stalowej
ocynkowanej ogniowo, mocowany do prefabrykowanej stopy fundamentowej. sC
- Trzech koszy na odpady wykonanych z drewna świerkowego lub modrzewiowego
impregnowanego ciśnieniowo. Słupy, na których zamontowane będą kosze powinny być
wykonane z drewna dębowego lub robinii akacjowej. Kosze powinny być wykonane w kształcie
walca o średnicy około 40 cm, konstrukcja powinna mieć wysokość około 80 cm natomiast słupy
powinny być wkopane na głębokość około 50 cm. Kosze zostaną zabezpieczone środkiem
ochronno-dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”.
- Jednego paleniska wykonanego z kamienia polnego w postaci okręgu o średnicy około 1 m
- Montaż czterech ławostołów wykonanych z litego drewna świerkowego lub modrzewiowego,
impregnowanego. Ławostoły zostaną zabezpieczone środkiem ochronno-dekoracyjnym w
kolorze typu „palisander królewski”.
- Montaż zestawu sześciu rzeźb grzybów leśnych. Zestaw będzie zawierał rzeźby następujących
grzybów:
1) borowik brunatny
2) borowik szlachetny
3) czubajka kania
4) pieprznik jadalny (kurka)
5) muchomor czerwony
6) koźlarz pomarańczowożółty
Każda z rzeźb będzie o wysokości ok. 50 cm, średnica kapelusza w zależności od gatunku: 35 -
50 cm, podstawa: grubość około 5 cm, szerokość ok. 35 cm
Wszystkie rzeźby wykonane będą z litego drewna lipowego sezonowanego, rzeźbionego (każda
z rzeźb składać się będzie z 3 litych elementów: kapelusza, trzonu i podstawy) Drewno do
wykonania rzeźb powinno być powietrzno-suche lub suche aby zapobiec spękaniom, które mogą
stanowić zagrożenie w kontakcie z dziećmi. Każda z rzeźb umieszczona zostanie na min. 1-2
kotwach w zależności od kształtu i wielkości. Kotwy o długości min. 70cm do 100 cm w
zależności od ciężaru rzeźby. Kotwa powinna być wkopana na głębokość min. 60-70 cm i
zabetonowana w gruncie w celu dodatkowego wypoziomowania i ustabilizowania rzeźby.
Wymagany beton - B20.
przy każdej z rzeźb znajdować się będzie tabliczka gatunkowa w formacie min. A3, podkład:
blacha ocynkowana o grubości min. 0,7 mm lub tworzywa dibbond. Tablica odeskowana
(drewno świerkowe lub modrzewiowe), usytuowana pod katem 45⁰, usadowiona na słupku
nośnym wykonanym z drewna dębowego lub robinii akacjowej, toczonego o średnicy 8-10 cm,
wkopana i zakończona kotwą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

34928530-2 - Latarnie uliczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 130275,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98346,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98346,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98346,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kułak-Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001523

7.3.3) Ulica: Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98346,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189705,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189705,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189705,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kułak-Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001523

7.3.3) Ulica: Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189705,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.