eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do obiektów MOSiR w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do obiektów MOSiR w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do obiektów MOSiR w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ac7198-dac9-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do obiektów MOSiR w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.223.1.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 84314,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83144,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca dostarczać będzie środki czystości bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu jednostek/komórek organizacyjnych Zamawiającego i miejsc dostawy, znajdujących się na terenie miasta Katowice bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje oraz zobowiązuje się do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
a) Wykaz obiektów MOSiR:
1) Kemping 215 przy ulicy Trzech Stawów 23
2) Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Zadole, ul. Wczasowa 8
3) Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Bugla, ul. Żeliwna 26d
4) Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Rolna, ul. Nasypowa 65
5) Hala Sportowa JÓZEFOWSKA ul. Józefowska 40
6) Ośrodek Sportowy SŁOWIAN ul. 1 Maja 99
7) Lodowisko JANTOR ul. Nałkowskiej 11
8) Boisko Sportowe RAPID ul. Stęślickiego 6
9) Ośrodek Sportowy KOLEJARZ ul. Alfreda 1
10) Boisko Sportowe przy ul. Boya Żeleńskiego 96 C
11) Ośrodek Sportowy SZOPIENICE ul. 11 Listopada 16
12) Stadion Miejski ul. Bukowa 1
13) Ośrodek Sportowy PODLESIANKA ul. Sołtysia 25
14) Ośrodek Sportowy HETMAN ul. Siwka 6
15) magazyn MOSiR ul. Nałkowskiej 10a
16) Ośrodek Tenisowy ulica Szopienicka 70
17) Lodowisko JANTOR II przy ul. Nałkowskiej 10a
18) Ośrodek Sportowy Gliwicka ul. Gliwicka 214
19) Wodny Plac Zabaw, Katowice ul. Pułaskiego
20) Lodowisko Murcki, Katowice, ul. Bielska 1 A
21) Wodny Plac Zabaw, Katowice ul. Biedronek
22) Wodny Plac Zabaw, Katowice ul. Ułańska
23) Ośrodek Sportowy Asnyka, Katowice, ul. Asnyka 27
6. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych określających asortyment i ilość, zgodnie z wykazem asortymentu znajdującym się w Załączniku nr 3 do SWZ – Wykaz asortymentowo-ilościowy. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Wykaz asortymentowo-ilościowy. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę – termin ważności/przydatności przedmiotu zamówienia wynosi min. 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia towaru do Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Treść Oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
7. Wskazanie przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach nazwy handlowej (jeżeli dotyczy) - określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do materiałów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, wykonawca dołączy karty charakterystyki danego produktu. W przypadku gdy Wykonawca oferuje przykładowy produkt wystarczy podać nazwę i pojemność oraz załączyć kartę charakterystyki produktu. W przypadku, gdy Wykonawca proponuje produkt równoważny musi dołączyć próbkę oferowanego produktu w celu oceny równoważności, a także wskazać w analizie równoważności co najmniej elementy określone w opisie danego produktu oraz załączyć karty charakterystyki produktu lub wskazać stronę internetową ze specyfikacją zawierającą opis produktu, co najmniej w zakresie wymaganym (opisanym) przez Zamawiającego tj. zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
- gabarytów (wielkość, rodzaj, liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów, właściwości fizyczne),
- parametrów technicznych (wydajność, zgodność głównego czynnika),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Wykonawca jednoznacznie określa w Załączniku nr 3 do SWZ zaoferowane materiały, charakteryzując je poprzez wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu): nazwy, marki, producenta oraz opisu oferowanych towarów. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 wraz z kartami charakterystyki - stanowią przedmiotowe środki dowodowe, dołączane do oferty.
9. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych we wzorze umowy oraz w zakresie do 30% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy -Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy.
10. Zamawiający wymaga wykonania jednostkowej dostawy w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na dostarczenie jednostkowego zamówienia na 14 dni roboczych i informuje, iż termin stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) W przypadku błędnego podania terminu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XV SWZ
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, na własny koszt i ryzyko do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji i wskazanych przez niego pomieszczeń w terminie wykonania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 14.00.
12. Zamawiający wymaga dla każdej dostawy potwierdzenia Protokołem odbioru ilościowo-jakościowym podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment, który będzie fabrycznie nowy i nieużywany, stanowiący jego własność oraz nie obciążony jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, posiadający wszelkie wymagane prawem dokumenty w szczególności certyfikaty zgodności wyrobu z prawnymi normami europejskimi „CE”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135461,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135461,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135461,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARPOL SZLENCKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431778730

7.3.3) Ulica: Michałkowicka 51

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135461,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.