Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188834/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wsparcie osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i niepełnosprawnych w Lubieniu Kujawskim- świadczenie usług cateringowych dla Klubu Seniora"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)284 43 20
1.5.8.) Numer faksu: (54) 284 35 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lubienkujawski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wsparcie osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i niepełnosprawnych w Lubieniu Kujawskim- świadczenie usług cateringowych dla Klubu Seniora"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d33c283-1b91-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: RPKP.09.03.02-04-0064/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych polegających
na przygotowaniu i dostarczaniu ciepłego, jednodaniowego posiłku (drugie danie, napój)
dla uczestników programu „Wsparcie osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i niepełnosprawnych w Lubieniu Kujawskim”.
4.2. Zamawiający posiada środki w wysokości 15 zł na 1 posiłek(drugie danie, napój)
Zamówienie polegające na świadczeniu” usługi cateringowej” w ilości 10200 szt. posiłków. Dzienne zapotrzebowanie wynosi 30 szt. obiadów dziennie z tendencją rosnąca lub malejącą.3600 szt obiadów w 2021 r. i 6600 szt. w 2022 r. Obiady należy dostarczać od poniedziałku do piątku.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi cateringowe dla Klubu Seniora (osoby powyżej 60
r.ż.) Klub Seniora zlokalizowany jest przy ulicy Wojska Polskiego 22 w Lubieniu Kujawskim.
4.3. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do dostarczenia posiłku jednodaniowego (drugie danie, napój). Przy wyliczeniu ceny za 1 obiad należy uwzględnić cenę za pojemnik jednorazowy oraz sztućce.
4.4. Po ustaleniu szczegółowych harmonogramów zajęć w Klubie Seniora Zamawiający przekaże je do wiadomości Wykonawcy. Harmonogramy ustalane będą na bieżąco, uwzględniając okresy miesięczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu, każdorazowo zmiana harmonogramu będzie uzgadniana z Wykonawcą usługi minimum 3 dni przed terminem, którego dotyczą zmiany. W uzasadnionych przypadkach (np. zdarzenia losowe) Zamawiający może odwołać usługę na dwa dni przed terminem realizacji danej części usługi.
4.5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące posiłków:
1) danie mięsne (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g),na które składać się będzie:
a) porcja mięsna o gramaturze nie mniejszej niż 120 g;
b) dodatki skrobiowe (np. ziemniaki, makaron, ryż) o gramaturze nie mniejszej niż 130g;
c) surówka o gramaturze nie mniejszej niż 150 g.
2) danie wegetariańskie (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g), na które składać się
będzie:
a) porcja jarska o gramaturze nie mniejszej niż 300 g;
b) surówka o gramaturze nie mniejszej niż 100 g.
3) napój - co najmniej 250 ml (kompot, sok, woda).
4.6. Dostawy posiłków przez Wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu, na własny koszt. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków .Posiłek winien być dostarczony do klubu seniora pomiędzy godzina 12a 12.30.
4.7. W wykonaniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowywania w ramach prowadzonej działalności ciepłych (temperatura 65 st. Celsjusza) posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla osób starszych;
2) przygotowywania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych, możliwość
przygotowania fileta z ryby (nie dopuszcza się przygotowywania posiłku z ryby mielonej), bądź dań jarskich (np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety, pyzy lub inne);
3) dostarczania posiłków w pojemnikach utrzymujących ich temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu jako tzw. posiłków ciepłych; dostarczane posiłki muszą być proste, tradycyjne, lekkostrawne, przewożone w ten sposób, by istniała możliwość ich estetycznego podania (nie dopuszcza się przygotowania rozmiękczonych, pływających w wodzie ziemniaków, innych warzyw, makaronu, itp.),
4) przygotowywania posiłków z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
5) przygotowywania posiłków w dniu ich dostawy;
6) uzgodnienia poszczególnych godzin dostaw do Klubu Seniora;
7) przyrządzania posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne
terminy przydatności do spożycia sporządzonych zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego.
4.8. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) łącznie z
przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zaleceniami Głównego Inspektora Instytutu
Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących:
1) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń);
2) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie);
3) cyklu produkcyjnego u jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarnohigienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, składowania
i magazynowania produktów, przewozu posiłków).
4.9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach
2 tygodniowych (10 dni). Dania mięsne muszą być urozmaicone, przygotowane tego samego dnia, z różnych rodzajów mięsa, które nie mogą się powtarzać w jednym tygodniu.
4.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tj. zmniejszenia lub zwiększenia ilości
dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb. W przypadku zakupu mniejszej ilości posiłków Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu żadnego roszczenia.
4.11. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim zapleczem gospodarczym
i osobowym na przygotowanie i dowóz gorących posiłków.
4.12. Posiłki muszą spełniać następujące warunki:
1) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, rzadziej smażone; mięso powinno być miękkie;
2) zalecane jest różnicowanie smaku sosów, również ważna jest estetyka potraw i posiłków;
3) zamawiający zastrzega sobie, że posiłki muszą spełniać normy żywieniowe dla
odpowiedniej grupy wiekowej zgodnie z przepisami dotyczącymi produkcji żywności.
4) obiady powinny być przygotowane ze składników wcześniej nieprzetworzonych (świeżego mięsa, surowych warzyw i owoców).
5) nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku
(typu puree).
4.13. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe
i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia.
4.14. Udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30%. Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym poprzez:
1) stosowanie tłuszczów roślinnych;
2) ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych;
3) umiarkowane stosowanie mięsa "czerwonego";
4) stosowanie mięsa drobiowego;
5) stosowanie ryb;
6) umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
7) duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych.
4.15. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z artykułów zakupionych przez Wykonawcę.
Wyklucza się posiłki na bazie fast food oaz potraw i napojów z proszku (z wyjątkiem budyniu i kisielu) lub na bazie suszu. Nie zezwala się na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów:
1) konserwy,
2) produkty z glutaminianem sodu;
3) parówki (o zawartości mięsa mniejszej niż 70 %);
4) produkty masłopodobne i seropodobne;
5) mięso odkostnione mechanicznie (MMO);
4.16 wędliny z dodatkiem preparatów białkowych (soja) lub skrobi modyfikowanej.
4.17. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia serwetek papierowych;
2) uwzględniania w ramach menu posiłku specjalnego np. bezglutenowego, bez laktozowego lub wegetariańskiego w sytuacji uczestnictwa osób o szczególnych potrzebach. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej sytuacji w terminie min. 2 dni przed planowaną dostawą;
3) zapewnienia własnego transportu i dowozu cateringu zgodnie z wymogami sanitarnymi
o ustalonej godzinie na miejsce realizacji wskazane przez Zamawiającego;
4) zapewnienia naczyń jednorazowych zgodnie z wymaganiami menu.
4.18. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich
atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków oraz wyrywkowej kontroli gramatury potraw.
4.19 W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niepogorszonej jakości na swój koszt z innych źródeł.
4.20 W przypadku stwierdzenia ,iż posiłki są nienależytej jakości, Wykonawca wymieni posiłek na inny na własny koszt.
4.21Wykonawca winien z wyprzedzeniem tygodniowym dostarczać jadłospisy do akceptacji Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar u Huberta Hubert Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883005335
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 24
7.3.4) Miejscowość: Lubień Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 87-840
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bar u Huberta Hubert Jankowski
jakie przetargi wygrała firma
Bar u Huberta Hubert Jankowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBIEŃ KUJAWSKI
więcej: przetargi LUBIEŃ KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





