eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji "Przebudowa drogi woj. Nr 758 odc. Ujazd - granica gminy Iwaniska od km 3+640 do km 7+058"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji „Przebudowa drogi woj. Nr 758 odc. Ujazd – granica gminy Iwaniska od km 3+640 do km 7+058”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji „Przebudowa drogi woj. Nr 758 odc. Ujazd – granica gminy Iwaniska od km 3+640 do km 7+058”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b95795e-da8e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.7 Zarzadzanie i nadzór nad realizacja inwesatycji: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 758 na odc. Ujazd – Koprzywnica od miejscowości Ujazd w km ok. 3+640 do granicy gminy Iwaniska km ok. 7+027"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5530246,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353657,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z nadzorem inwestorskim nad realizacją umowy zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane na zadanie pn. „Przebudowa drogi woj. Nr 758 odc. Ujazd – granica gminy Iwaniska od km 3+640 do km 7+058”.

Usługa obejmuje:
- zarządzanie i koordynację realizacji budowy;
- weryfikację dokumentacji projektowej;
- wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE i współpracę w tym zakresie ze służbami ŚZDW i instytucją zarządzającą Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego;
- świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem.

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu usługi zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST)

2. Roboty budowlane na zadaniu pn. „Przebudowa drogi woj. Nr 758 odc. Ujazd – granica gminy Iwaniska od km 3+640 do km 7+058” realizowane są na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 758 na odc. Ujazd – Koprzywnica od miejscowości Ujazd w km ok. 3+640 do granicy gminy Iwaniska km ok. 7+027”

Inwestycja będzie polegała na:
- rozbudowie drogi wojewódzkiej 758 do parametrów drogi klasy „G” – (jednojezdniowa o dwóch pasach ruchu, kategoria obciążenia ruchem KR -4, nacisk osi pojedynczej 115 kN/oś);
- budowie i przebudowie istniejącego odwodnienia drogi wojewódzkiej (przepustów i rowów otwartych i krytych);
- budowie zatok autobusowych;
- przebudowie skrzyżowań z drogami podporządkowanymi:
• Skrzyżowanie skanalizowane, trójwlotowe, km 3+823 z droga gminna nr 327019T – klasy D, relacji Kopiec-Budy;
• Skrzyżowanie skanalizowane, trójwlotowe, km 4+454 z droga gminna nr 327020T – klasy D w Kopcu;
• Skrzyżowanie skanalizowane, czterowlotowe, km 4+774 z droga gminna nr 327021T – klasy D, relacji Boduszów – Radwanówek;
• Skrzyżowanie skanalizowane, trójwlotowe, km 5+715 z droga powiatową nr 0715T – klasy Z, relacji Kujawy – Szczeglice;
• Skrzyżowanie skanalizowane, trójwlotowe, km 6+375 z droga gminna nr 327018T – kasy D w Kujawach;
- budowie chodników;
- przebudowie ścieżki rowerowej;
- budowie/przebudowie zjazdów indywidualnych;
- budowie/przebudowie zjazdów publicznych;
- wycince kolidujących drzew i krzewów, gospodarce istniejącą zielenią;
- wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- budowie poboczy;
- budowie skarp;
- budowie rowów otwartych i krytych;
- przepusty:
• likwidacja przepustów: km 3+971 i 6+929;
• przebudowa przepustów: km 5+249, 5+685 i 6+740

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364203,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364203,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKSAMETR Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MILIARIUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272732665

7.3.3) Ulica: ul. 1 Praskiego Pułku WP 17/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364203,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.