Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE INSTALACJI C.O. W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. GRYGOWEJ 4F W LUBLINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430783940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 12
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-112
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ti@znk.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dec804ab-f955-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE INSTALACJI C.O. W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. GRYGOWEJ 4F W LUBLINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec804ab-f955-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018111/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grygowej 4F w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/2023/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156316,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grygowej 4F w Lublinie.
2. Zakres prac remontowych instalacji c.o.:
Z uwagi na bardzo zły stan techniczny przewodów rozdzielnych instalacji c.o. prowadzonych w kanałach, zaplanowano wyłączenie z użytkowania istniejących przewodów rozdzielczych. Przewody istniejące w kanałach są bardzo mocno skorodowane i często ulegają awarii. Z uwagi na brak możliwości wglądu w kanały, służby eksploatacyjne/remontowe nie mogą ustalić miejsca awarii oraz podjąć skutecznej i szybkiej naprawy.
Zaprojektowano nowe poziome przewody rozdzielcze, poprowadzone z pomieszczenia węzła cieplnego pod stropem parteru, zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji projektowej.
Lokalizacja wszystkich pionów c.o. pozostaje bez zmian.
Zaplanowano przepięcie pionów c.o. do nowych poziomów zasilających. Sposób przepięcia przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej.
Nie przewiduje się zmian w lokalizacji i wielkości istniejących grzejników. Wszystkie grzejniki pozostają do dalszego wykorzystania.
W pomieszczeniu numer 17 – parter, pokój, z uwagi na nieuprawniony demontaż grzejnika przy pionie nr 13, należy ponownie zamontować obliczeniową wielkość grzejnika, zgodnie ze stanem pierwotnym – grzejnik żeliwny, 7 członów, wraz z armaturą grzejnikową.
Przewidziano wymianę wszystkich zaworów termostatycznych przy grzejnikach na parterze i piętrze tak, aby umożliwić prawidłową regulację hydrauliczną instalacji po remoncie.
Przewidziano również wymianę zaworów odcinających na gałązkach grzejnikowych powrotnych dla grzejników zlokalizowanych na parterze – dotyczy pionów zlokalizowanych w pokojach, kuchniach, klatce schodowej, pom. gospodarczych (nie dotyczy grzejników przy pionach łazienkowych).
Zawory odcinające na gałązkach grzejnikowych powrotnych na piętrze należy pozostawić do dalszego wykorzystania (dotyczy wszystkich pionów i grzejników).
Podobnie, zawory odcinające na gałązkach grzejnikowych powrotnych w łazienkach na parterze również należy pozostawić do dalszego wykorzystania.
3. Zakres prac w pomieszczeniu węzła cieplnego:
- wymiana istniejących rozdzielaczy instalacyjnych: zasilającego i powrotnego wraz ze zmianą lokalizacji rozdzielacza zasilającego
- montaż armatury przy rozdzielaczach: zawory odcinające, zawory spustowe, manometry, termometry, zawory odpowietrzające, przeinstalowanie przetwornika ciśnienia
- montaż nowych przewodów rozdzielczych przy rozdzielaczach instalacyjnych
- odcięcie i wyłączenie z użytkowania istniejących głównych przewodów zasilających i powrotnych instalacji c.o. zlokalizowanych przy demontowanych rozdzielaczach, wraz z armaturą
- wymiana istniejącej pompy na nową zgodnie z analizą aktualnego wymaganego ciśnienia dyspozycyjnego remontowanej instalacji (patrz opis techniczny i obliczenia w dokumentacji projektowej).
Uwaga: Wykonawca swoim kosztem i staraniem zdemontuje istniejący rurarz przeznaczony do demontażu (wraz z izolacją) oraz wywiezie poza teren budowy do odpowiedniego punktu skupu posiadającego stosowne zezwolenia. Koszty związane z pracami demontażowymi, wywozem elementów zdemontowanych poza teren budowy oraz koszty składowania i utylizacji są kosztami Wykonawcy i nie podlegają odrębnym płatnościom.
4. Ponadto w zakresie prac instalacyjnych przewiduje się:
- wykonanie podparć/podpór i punktów stałych dla przewodów grzewczych
- wykonanie odcięcia istniejących pionów stalowych tuż nad posadzką parteru
- spuszczenie zładu z instalacji
- wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych
- płukanie instalacji
- próby szczelności i regulacja instalacji
- wykonanie izolacji cieplnej
- napełnienie i uruchomienie instalacji.
Uwaga: Koszty związane ze spuszczeniem zładu z instalacji c.o. oraz ponownym jej napełnieniem wodą sieciową są kosztami Wykonawcy i nie podlegają odrębnym płatnościom. Wykonawcę obowiązuje aktualna w LPEC S.A. stawka cenowa za uzupełnienie/napełnienie zładu remontowanej instalacji c.o.
5. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe.
Oprócz robót podstawowych do Wykonawcy należy:
-sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem kompletności i zgodności z obowiązującymi normami i przepisami oraz pod kątem możliwości technicznych realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, rodzajem stosowanych materiałów i rozwiązań. W przypadku wątpliwości, braków lub wad należy powiadomić Zamawiającego w celu dokonania niezbędnych wyjaśnień lub poprawek
- dowóz materiałów na plac budowy
- wytyczenie trasy projektowanej instalacji
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsca wykonywania prac
- wykonanie otworów w ścianach dla przeprowadzenia przewodów c.o. oraz osadzenie tulei ochronnych o odpowiednich średnicach w miejscach wskazanych w dokumentacji technicznej
- wykonanie prac związanych z uzupełnieniem ubytków w warstwie wykończeniowej posadzki, w miejscach ich powstania podczas odcinania pionów stalowych
- uzupełnienie ubytków w ścianach w miejscu przeprowadzenia przewodów c.o. wraz z pomalowaniem uzupełnionej powierzchni
- uzupełnienie ubytków w posadzkach w miejscu wykonanego odcięcia pionów od istniejących poziomów
- wykonanie podstropowej zabudowy przewodów c.o. wykonanej z płyt g-k na konstrukcji z systemowych profili aluminiowych wraz ze szpachlowaniem spoin pomiędzy płytami i pomalowaniem zabudowy
- obsadzenie w planowanej zabudowie otworów rewizyjnych z ramką i drzwiczkami serwisowymi w miejscach wskazanych w dokumentacji
- uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu i kolejności wykonywanych prac - dotyczy kolejności zajęcia konkretnego mieszkania
- naniesienie na dokumentacji wszystkich zmian jakie zostały dokonane w trakcie budowy (dokumentacja powykonawcza).
Uwaga: Wszelkie koszty związane z wywiezieniem gruzu z terenu budowy są kosztami Wykonawcy i nie podlegają odrębnym płatnościom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421141-4 - Instalowanie przegród
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199116,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199116,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199116,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FIRMPOL BEATA CIECHOŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060011161
7.3.3) Ulica: ul. Piękna 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-423
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199116,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.