eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarniceBudowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 5612890

1.5.8.) Numer faksu: 91 5612890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.warnice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43dc4a75-ec97-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002597/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep, gm. Warnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.29.2022.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489519,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu o udzieleniu zamówienia publicznego
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 93, 91, 56, 31 obręb Nowy Przylep, gm. Warnice
3. Zakres prac – budowy świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice obejmuje:
1) Obsługę geodezyjną,`
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
- budowy budynku świetlicy kontenerowej, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, dz. nr ewid. 93, 91, 56, 31,obr. Nowy Przylep, gm. Warnice,
- budynek wykonany będzie w technologii kontenerowej prefabrykowanej posadowiony na wcześniej przygotowanym fundamencie,
- budowy instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej,
- utwardzenia i zagospodarowania terenu.
3) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
4) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa,
5) Inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną.
6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej świetlicy do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE
Uzasadnienie prawne: Art. 255 ust. 1, ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27 lipca 2022 roku, na godzinę 8:00 (Ogłoszenie nr 2022/BZP 00248636/01 z dnia 2022-07-11, numer indentyfikacyjny postępowania: ocds-148610-43dc4a75-ec97-11ec-9a86-f6f4c648a056). Zamawiający przeznaczył na wykonanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości 602 109,59 złotych (słownie: sześćset dwa tysiące sto dziewięć złotych 59/100). Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27 lipca 2022 roku, do godziny 8:00, nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.