Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
54/WR/ZP/U/2025 - Usługa nadzoru autorskiego nad systemem Infomedica dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.serwach@skwam.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usk2.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/usk2_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
54/WR/ZP/U/2025 - Usługa nadzoru autorskiego nad systemem Infomedica dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26efd01c-c9a3-4075-915f-5295f10fa347
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304 oraz art. 305 pkt.1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1b PZP.
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
Wykonawca Asseco S.A. jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego „InfoMedica”, co pozwala Asseco Poland S.A., jako jedynemu podmiotowi autorskich praw majątkowych, na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad systemem informatycznym „InfoMedica” oraz na udzielanie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tego systemu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/WR/ZP/U/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128034,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa nadzoru autorskiego nad systemem Infomedica dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157459,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157459,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157459,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003782
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157459,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznej obiektów mostowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, zgodnie z opz, 5 zadań.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni podjazdu i wejścia głównego do Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn.
- DZP.26.152.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych, zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Byszewie gmina Kutno powiat kutnowski województwo łódzkie
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o.
- Obsługa infrastruktury serwerowej oraz sieci strukturalnej w 109 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią w Szczecinie
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
- Dostawa i wdrożenie symulatora VR odczuć osoby z ograniczeniami sprawności.
- Wykonanie czynności w zakresie usług teleinformatycznych i eksploatacyjnych, oprogramowania i utrzymania sieci w Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.