eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › PRZEBUDOWA ULICY 3-GO MAJA W EŁKU



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ULICY 3-GO MAJA W EŁKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fad365aa-c00d-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 790038077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suwalska 64

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwik@elk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwikelk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA ULICY 3-GO MAJA W EŁKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad365aa-c00d-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. 3 Maja w Ełku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5648915,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2773758,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy 3-go Maja w Ełku. W ramach przebudowy ulicy mają zostać wykonane nowe nawierzchnie jezdni bitumicznej, chodników z płyt betonowych oraz kostki granitowej surowo-łupanej 9/11cm, wjazdów i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej, ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej koloru czerwonego. Długość ulicy podlegająca przebudowie ok. 254 mb. W ramach zadania ma zostać wykonane odwodnienie nawierzchni w postaci kanalizacji deszczowej, budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa oświetlenia ulicznego w technologii LED. Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome, stojaki na rowery.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty techniczne.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Roboty drogowe:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych,
- przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej,
- przebudowę zjazdów,
- przebudowę nawierzchni chodników o nawierzchni z płyt betonowych i kostki kamiennej,
- budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej,
- budowę miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych i rowerów,
- wykonanie trawników,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- ustawienie stojaków na rowery,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych,

b) Roboty elektryczne i teletechniczne:
- budowa linii kablowej YAKXS 4x35mm2 oświetleniowej i YAKXS 4x16mm2 wraz ze słupami oświetleniowymi z wysięgnikami i uchwytami słupowymi 2 ramiennymi na flagi, wraz z oprawami oświetlenia ulicznego typu LED ze sterowaniem,

c) Roboty branży sanitarnej:
- Kanalizacja deszczowa - przebudowa sieci kanalizacji deszczowej od studni istniejącej „Di3” w ulicy A. Mickiewicza do, podlegającej przebudowie /wymianie, studni „Di2” w ulicy A. Krajowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz przełączeniami istn. dopływów. Długość planowanej do przebudowy sieci to ok. 264m. Ilość wpustów z przykanalikami to ok. 9kpl. Kanały burzowe w wykonaniu GRP SN10 dla średnicy 800mm oraz PVC-U lite SN12 dla średnic 160÷315mm. Studnie systemowe z GRP DN800mm oraz studnia na istn. kanale DN2000mm. Wpusty betonowe z osadnikiem i kratą żeliwną D400 uchylną na zawiasie ¾ kołnierza Hmin. 150mm lub wpustem krawężnikowo-jezdniowym H120mm, pierścień odciążający zintegrowany z pokrywą (wersja zintegrowana monolityczna jednoelementowa). Włazy na studniach w nawierzchniach asfaltowych w wykonaniu z żeliwa sferoidalnego D400 samopoziomujące. Pierścienie odciążające na studniach w wykonaniu zintegrowanym monolitycznym jednoelementowym wraz z pokrywą.

- Kanalizacja sanitarna - przebudowa przyłączy oraz elementów sieci kanalizacji sanitarnej w świetle całej ulicy 3 Maja od ulicy A. Krajowej do ulicy A. Mickiewicza. Przebudowa istn. przyłączy ks w ilości ok. 9szt. Przebudowa elementów sieci w postaci likwidacji części studni oraz likwidacji istn. trójnikowych włączeń do sieci (demontaż z wstawką kanału lub montaż nowej studni). Regulacja zwieńczeń i włazów studni istn. do nowej niwelety z wymianą włazów studni istniejących. Stosować rury PVC-U lite SN8, studnie inspekcyjne tworzywowe DN425mm oraz studnie rewizyjne betonowe DN1000mm. Włazy na studniach w nawierzchniach asfaltowych w wykonaniu z żeliwa sferoidalnego D400 samopoziomujące. Pierścienie odciążające na nowych studniach w wykonaniu zintegrowanym monolitycznym jednoelementowym wraz z pokrywą.

- Sieć wodociągowa:
• częściowa przebudowa istniejącego przyłącza ciepłowniczego do budynków nr3 i nr5. Rury przewodowe stalowe spawane preizolowane z dwużyłową instalacją alarmową, w izolacji cieplnej PUR z płaszczem PEHD, z zastosowaniem muf termokurczliwych podwójnie izolowanych z polietylenu usieciowanego w technologii suchych łupków odlewanych, zgodnie z dokumentacją. Zasuwy preizolowane. Rury osłonowe zgodnie z dokumentacją. Realizacja w technologii podgrzewu wstępnego.
• odcinki istniejącego przyłącza podlegające wyłączeniu, w lokalizacjach uwidocznionych w projekcie technicznym, należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.

d) Uwagi ogólne:
- Dokumentacja projektowa swoim zakresem obejmuje ulicę: Małeckich, 3-go Maja, Słowackiego, natomiast zakres zamówienia obejmuje jedynie przebudowę ulicy 3-go Maja.
- Wymaga się, aby wykonawca dokonał wymiany wszystkich gruntów nienośnych, spoistych i wysadzinowych w zakresie wykonywanych wykopów pod nową infrastrukturę na grunt mineralny zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem.
- Wszystkie istniejące sieci i przyłącza podlegające demontażowi lub wyłączone z eksploatacji zlikwidować wymieniając grunt na zagęszczalny lub wypełnić pianobetonem i pozostawić jako nieczynne; Zaślepienia końcówek możliwe dla średnic poniżej 100mm.
- Wykonawca zobowiązany jest do regulacji wszystkich elementów uzbrojenia podziemnego, tj. skrzynki wodociągowe, gazowe i ciepłownicze, włazy na komorach oraz obcych studniach wraz z wymianą i uzupełnieniem niezbędnego ich oznakowania, nawet jeśli armatura nie została uwidoczniona na mapie;
- materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, podlegają zwrotowi Zamawiającemu lub bezpośrednio użytkownikowi, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania, materiał rozbiórkowy musi zostać przekazany na paletach, zastreczowany i zafoliowany.

1.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) projekt tymczasowej organizacji ruchu,
b) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
c) oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
e) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.

1.1.4. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa „Przebudowa ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku”.

2. Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

Uwaga: ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3192000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4202715,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3192000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510981078

7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3192000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.