Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Instytutu Medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134655968
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@up-sanok.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pwsz-sanok.4bip.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu dla Instytutu Medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05f6d78-4208-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00231063/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu dla Instytutu Medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.262-24.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu dla Instytutu Medycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji
oraz warunków gwarancji określają:
2.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający, w dniu 9 listopada 2021 roku (informacja na strona BIP oraz informacja wysłana do uczestników postepowania) unieważnił na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postepowanie o udzielenie zamówienia pn.: Dostawa sprzętu dla Instytutu Medycznego ogłoszenie nr 2021/BZP 00250650/01 z dnia 2021-10-29. W dniu 10 listopada 2021 roku wszczął kolejne postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia i niezwłocznie zawiadomił wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w postępowaniu nr DO.262-24.21. Zamawiający swym działaniem naruszył art. 513 ust.1 w związku z art. 515 ust. 1, pkt. 2), lit. a) ustawy Pzp, ponieważ wszczął postepowanie przed pięciodniowym terminem na wniesienie odwołania od podjętych czynność przez zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętu będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku
- Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 01
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia (technologii informacyjno-komunikacyjnych) dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 i 2026/2027 (III postępowanie)
- Usługi ubezpieczenia Gminy Sanok-2 zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup wyposażenia i sprzętu do pracowni: geodezja
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych zużywalnych do prowadzenia kursów dla uczniów
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego przeznaczonego do nauki jazdy
- Dostawa wyposażenia pracowni obsługi klienta
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Mełgiew
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





