eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › "Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry" w ramach realizacji projektu "Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb1e64c-051e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Aranżacja zieleni i zagospodarowania terenu na terenie Pańskiej Góry w ramach realizacji projektu :„Pańska Góra- Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 na podstawie zawartej w dniu 21.10.2019 roku umowy nr RPMP 11.01.02-12-0925/17-00 XVII/92/FE/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252658

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 925296,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
5.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zakresu prac:
I) etap I
5.2.1 wykonanie pielęgnacji drzew,
5.2.2 wykonanie skalniaka,
5.2.3 wykonanie łąki wywierzyskowej,
5.2.4 wykonanie młaki,
5.2.5 wykonanie łąki ziołoroślowej,
5.2.6 wykonanie łąki rajgrasowej,
5.2.7 wykonanie łąki rdestowo-ostrożeniowej,
5.2.8 wykonanie murawy kserotermicznej,
5.2.9 wykonanie łąki biwakowej,
5.2.10 wykonanie nasadzeń przy ścieżkach,
5.2.11 wykonanie jagodnika,
5.2.12 wykonanie nasadzeń drzew,
5.2.13 wykonanie nasadzeń krzewów,
5.2.14 wykonanie paśnika dla jeleni,
5.2.15 wykonanie paśnika dla kuraków
5.2.16 wykonanie ogrodu geologicznego
5.2.17 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.2.17.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót;
5.2.17.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu inwestycji;
5.2.17.3 wytyczenie geodezyjne;
5.2.17.4 wykonanie pełniej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi
                  zmianami w trakcie robót;
5.2.17.5 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji
                  przedmiotu zamówienia;
5.2.17.6 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i
                  końcowej powykonawczej;
5.2.17.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu inwestycji;
5.2.17.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan
                 techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót
                odtworzeniowych.
II) etap II – wykonanie pielęgnacji zieleni wykonanej zgodnie z pkt 5.2.2-5.2.11, 5.2.13 zgodnie z zakresem zawartym w standardzie usług będącym załącznikiem nr 2 do projektu umowy.
III) etap III – wykonanie pielęgnacji drzew i krzewów nasadzonych zgodnie z pkt 5.2.12 – 5.2.13 zgodnie z zakresem zawartym w standardzie usług będącym załącznikiem nr 2 do projektu umowy

5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót. W załączonej dokumentacji projektowej wprowadzono etapowanie prac – jako etap I i etap II. W ramach niniejszego zamówienia realizowany jest zakres prac opisanych w dokumentacji projektowej jako etap I, który w ramach niniejszego zamówienia został podzielony na trzy etapy, o których mowa w pkt. 5.2 niniejszego rozdziału SWZ.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
5.7 Zamawiający informuje, iż nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia.
5.8 Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Terminy przeprowadzenia wizji lokalnej zostały ustalone w dniach 12.06.2023 r. o godzinie 10.00 oraz 13.06.2023 r. o godzinie 10.00.
5.8.1 Miejscem rozpoczęcia wizji lokalnej – parking przy Al. Wietrznego w Andrychowie (naprzeciwko basenu otwartego). Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pracownik Wydziału Inwestycji i Drogownictwa. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobligowani są do wcześniejszego zgłoszenia chęci uczestnictwa za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/ na co najmniej 1 dzień przed wybranym terminem wizji lokalnej. W informacji o zamiarze wzięcia udziału w wizji lokalnej należy podać wybrany termin wizji lokalnej, firmę Wykonawcy. Zachowanie niniejszej procedury uzasadnione jest względami bezpieczeństwa. Zamawiający informuje, że przedstawiciel wykonawcy będzie zobowiązany do podpisania listy obecności.
5.8.2 Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie wizji lokalnej nie będzie udzielać informacji związanych z przedmiotem zamówienia. Wszelkie pytania związane z postępowaniem należy składać za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/
5.8.3 Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne - udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200912,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1605078,54 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.