eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco - rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8756 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a56bc99-3d54-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i wdrożenie systemu do nagrywania w tzw. "niebieskich pokojach".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154396,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie przy ul. 3 Maja 14
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju
przesłuchań i pokoju technicznym,
b) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu,
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi
systemu,
d) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego,
e) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu,
f) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.

Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny.
Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach
Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.
Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.

Lp., Opis urządzenia, Ilość
1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt.
2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt.
3 Uchwyt do kamer - 3 szt.
4 Rejestrator IP - 1 szt.
5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem - 2 szt.
6 Stacja zarządzająca - 1 szt.
7 Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
8 Dysk HDD SATA - 2 szt.
9 Switch PoE - 1 szt.
10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt.
11 Szafa RACK 16U - 1 szt.
12 Półka rack - 4szt.
13 Listwa zasilająca rack - 2 szt.
14 Listwy maskujące - 1 kpl.
15 Okablowanie audio - 1 kpl.
16 Okablowanie LAN- 1 kpl.
17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1 szt.
18 Uchwyt do monitora - 1 szt.
19 Kabel HDMI 10M - 2 szt.
20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt.
21 Mikrofon pulpitowy - 2 szt.
22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1 szt.
23 Głośnik aktywny - 2 szt.
24 Cyfrowa matryca audio - 1 szt.
25 Odbiornik odsłuch - 2 szt.
26 Ładowarka odbiorników - 1 szt.
27 Nadajnik odsłuch - 1 szt.
28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl.
29 Dyktafon - 1 szt.
30 Zestaw dwóch szerokopasmowych anten dipolowych - 1 kpl
31. Aktywny spliter antenowy - 1 szt.
32 Konwerter wyjściowy - 1 szt.
33 Konwerter wejściowy - 1szt.
34 Akcesoria montażowe - 1 kpl.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego systemu. Urządzenia z demontażu należy protokolarnie
przekazać przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Łańcucie.
b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju
przesłuchań i pokoju technicznym,
c) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi
systemu,
e) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego,
f) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu,
g) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.

Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny.
Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach
Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.
Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.
Lp., Opis urządzenia, Ilość
1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt.
2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt.
3 Uchwyt do kamer - 3 szt.
4 Rejestrator IP - 1szt.
5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem -2 szt.
6 Stacja zarządzająca -1 szt.
7 Zasilacz awaryjny UPS - 1szt.
8 Dysk HDD SATA - 2szt.
9 Switch PoE - 1szt.
10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt.
11 Szafa RACK 16U - 1 szt.
12 Półka rack - 4 szt.
13 Listwa zasilająca rack - 2szt.
14 Listwy maskujące - 1 kpl.
15 Okablowanie audio - 1 kpl.
16 Okablowanie LAN - 1 kpl.
17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1szt.
18 Uchwyt do monitora - 1szt.
19 Kabel HDMI 10M - 2 szt.
20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt.
21 Mikrofon pulpitowy - 2szt.
22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1szt.
23 Głośnik aktywny - 2szt.
24 Cyfrowa matryca audio - 1szt.
25 Odbiornik odsłuch - 2szt.
26 Ładowarka odbiorników - 1szt.
27 Nadajnik odsłuch - 1szt.
28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl.
29 Dyktafon - 1szt.
30 Konwerter wyjściowy - 1szt.
31 Konwerter wejściowy - 1 szt.
32 Akcesoria montażowe - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części II zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejących, wadliwych urządzeń i przekazanie ich protokolarne przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Leżajsku,
b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym,
c) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego,
d) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu,
e) przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń.
Rejestratory należy zamontować w pokoju technicznym natomiast mikrofony w pokoju przesłuchań.
Lp., Rodzaj sprzętu / usługi, Ilość
1. Rejestrator IP -urządzenie rejestrujące - przetwarzające obraz - 2szt.
2. Mikrofon pulpitowy -
kierunkowy - 2 szt.
3. Montaż wraz
z konfiguracją
4. Szkolenie z obsługi urządzeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III zamówienia został zawarty w załączniku nr 1.3. do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 6008,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w terminie składania ofert tj. do godz. 11.00, dnia 15.11.2021 r., wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Z tego względu Zamawiający jest zobligowany na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w terminie składania ofert tj. do godz. 11.00, dnia 15.11.2021 r., wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Z tego względu Zamawiający jest zobligowany na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy prawo zamówień publicznych, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w terminie składania ofert tj. do godz. 11.00, dnia 15.11.2021 r., wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Z tego względu Zamawiający jest zobligowany na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy prawo zamówień publicznych, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.