Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00213926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e21e4b0c-ed86-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Krasnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000206411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 3
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/dane-teleadresowe.html
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka w Supraślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: P-001233953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17A
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dds.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "JAWOR" w Jałówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000301285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 11
1.5.2.) Miejscowość: Jałówka, Michałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjalowka.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000293019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 4
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/dane-teleadresowe.html
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Łaźniach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200243245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaźnie 23
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: laznieosw@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.psdsl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/kontakt.html
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boh. Westerplatte 8
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppl@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pppl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200405699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckplapy@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckplapy.biposwiata.pl/dane
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkól Mechnaicznych w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000187530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fajnaszkola.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fajnaszkola.net/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boh. Westerplatte 10
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lolapy@lo-lapy.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo-lapy.biposwiata.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050869213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pogodna 63/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-365
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.praca.gov.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050668101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Baranowicka 37, Zaścianki
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-bialystok.bianet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz powiatowych jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e21e4b0c-ed86-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047221/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku i jednostek Powiatu Białostockiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ramach utworzonej grupy zakupowej do której należą:
1) Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok
2) Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, Krasne 3, 16-060 Zabłudów
3) Dom Dziecka w Supraślu, 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 17A
4) Dom Pomocy Społecznej „JAWOR” w Jałówce, 16-050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11
5) Dom Pomocy Społecznej, 16-070 Choroszcz, Al. Niepodległości 4
6) Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Łaźniach, Łaźnie 23, 16-030 Supraśl
7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8
8) Centrum Kształcenia Zawodowego, 18-100 Łapy, ul. Sikorskiego 15
9) Zespół Szkół Mechanicznych, 18-100 Łapy, ul. Sikorskiego 68
10) I Liceum Ogólnokształcące, 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 10
11) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok
12) Powiatowy Zarząd Dróg, 15-522 Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37
Starostwo Powiatowe w Białymstoku oraz powiatowe jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę energii elektrycznej.
dot. punktów poboru energii objętych regulacją ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 r
Prognozowana ilość energii elektrycznej, którą zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy
w następujących grupach taryfowych przedstawia się następująco:
1) Grupa taryfowa C11 – 271 600 kWh (+/- 10%)
2) Grupa taryfowa G11 – 221 400 kWh (+/- 10%)
3) Grupa taryfowa G12 – łącznie 71 900 kWh (+/- 10%)
w tym: strefa dzienna – 45 500 kWh (+/- 10%)
strefa nocna – 26 400 kWh (+/- 10%)
4) Grupa taryfowa C 21 – 75 000 kWh (+/- 10%)
dot. punktów poboru energii NIE objętych regulacją ustawy z dnia 27 października 2022 r.
o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 r
Prognozowana ilość energii elektrycznej, którą zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy w następujących grupach taryfowych przedstawia się następująco:
1) Grupa taryfowa C11 – 6 000 kWh (+/- 10%)
2) Grupa taryfowa C 21 – 70 000 kWh (+/- 10%)
Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega, że może zakupić większą lub mniejszą ilość energii od ilości prognozowanej.
Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. — Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych.
Standardy jakościowe energii elektrycznej:
Standardy jakościowe energii elektrycznej w publicznych sieciach rozdzielczych są określane w różnych dokumentach o charakterze normatywnym - w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
Podstawowym dokumentem mówiącym o jakości energii elektrycznej w Polsce jest ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.). Ustawa ta w art. 4 ust. 1 mówi o zakresie jakości energii elektrycznej, cyt.: „Przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się przesyłaniem lub dystrybucją paliw lub energii (...) jest obowiązane utrzymywać zdolność urządzeń, instalacji i sieci do realizacji zaopatrzenia w te paliwa lub energię w sposób ciągły i niezawodny, przy zachowaniu obowiązujących wymagań jakościowych.” Dodatkowo w art. 5. ust. 2. ustala obowiązek zawarcia w umowie, na podstawie której odbywa się dostarczanie energii, postanowień dotyczących między innymi jakości, niezawodności i ciągłości dostaw oraz odpowiedzialności stron za niedotrzymanie warunków umowy. Ostatnim zapisem ustawy odnoszącym się wprost do zagadnień jakości energii jest postanowienie zawarte w art. 11. ust. 1 zwalniające przedsiębiorstwa energetyczne od odpowiedzialności za skutki ograniczeń w dostarczaniu energii elektrycznej wprowadzonych przez Radę Ministrów, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa energetycznego państwa, zagrożenia bezpieczeństwa osób i znacznych strat materialnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721452,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916717,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721452,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142922548
7.3.3) Ulica: ul. A. Naruszewicza 27 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721452,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- Prace remontowe w budynku zabytkowym przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.
- Dostawa implantów do zaopatrywania ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.