Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00211132/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00211224/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla przedszkolaków i szkoleń dla nauczycieli - współfinansowane z UE w ramach RPO WP na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58/6825146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przywidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/ug_przywidz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla przedszkolaków i szkoleń dla nauczycieli - współfinansowane z UE w ramach RPO WP na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9548a267-24f7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005309/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi szkoleniowe polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla przedszkolaków i szkoleń dla nauczycieli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Aktywne i kreatywne przedszkolaki w Ośrodkach Przedszkolnych Gminy Przywidz w ramach RPO WP na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211224/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolakó1)w: zajęcia z arteterapiiliczba uczestników: 12 dzieci x1 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 4 dzieci indywidualnie; 2grx3dzieci; Trzepowo i 1grx2dzieci
liczba godzin zajęć: łącznie 252 godziny (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wczesne wykrycie objawów i przyczyn zaburzonego zachowania dzieci i podjęcie terapii, zwiększenie szans na częściowe wyeliminowanie zaburzeń zachowania-pozbycie się napięć i blokad emocjonalnych. Metody: indywidualne podejście do dziecka, aktywizujące i wspierające. Szczegółowy program arteterapii będzie opracowany w oparciu o wyniki badania wstępnego, potrzeb dziecka; ścisła współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi; plan dla osiągnięcia szczegółowych wyników wsparcia dziecka; zajęcia z wykorzystaniem TIK, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: zajęcia z Bajkoterapii- liczba uczestników: 25 dzieci x 1 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 4 gr x 5 dzieci, Trzepowo 1 gr x 5 dzieci
-liczba godzin zajęć: łącznie 180 godzin (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Pomoc dziecku w trudnych sytuacjach emocjonalnych (lęk, agresja)i w relacjach z rówieśnikami, podjęcie terapii, wyeliminowanie zaburzeń w relacjach społecznych i rodzinnych; metody podejścia indywidualna,
wspierająca i wyciszająca; opracowanie szczegółowego programu dla dzieci opracowany w oparciu o wyniki badania wstępnego potrzeb dzieci; plan pracy indywidualnej i grupowej dla osiągnięcia szczegółowych wyników wsparcia. Ścisła współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi; plan dla osiągnięcia szczegółowych wyników wsparcia dziecka; zajęcia z wykorzystaniem TIK, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: Zajęcia logopedyczne z elementami rytmikiLiczba uczestników: 28 dzieci x 1 lub 2 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 6 gr x 4 dz., Pomlewo 1 gr x 2 dzieci
Liczba godzin zajęć: łącznie 288 godzin ( w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wyeliminowanie wad mowy i wspieranie prawidłowego rozwoju, usprawnienie aparatu mowy, kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej i gramatycznej wypowiedzi przy wykorzystaniu rytmiki; współpraca z rodzicami/ opiekunami prawnymi; plan dla osiągnięcia szczegółowych wyników wsparcia dziecka; zajęcia z wykorzystaniem TIK, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: zajęcia z terapii integracji sensorycznejLiczba uczestników: 32 dzieci x 1 godz/tygodniowo w tym w OWP: Przywidz 4grx8dzieci
Liczba godzin zajęć: łącznie 144 godziny ( w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wyeliminowanie zburzeń w funkcjonowaniu układu nerwowego odpowiedzialnego za odbiór, rejestrację i i przetwarzanie bodźców zmysłowych; zajęcia z wykorzystaniem TIK, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: zajęcia- gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej 360hLiczba uczestników: 35 dzieci x 1 lub 2 godz/tygodniowo w tym OWP; Przywidz 4 gr x 5dzieci, Pomlewo 1 gr x 5 dzieci, Trzepowo 2 gr x 5 dzieci
Liczba godzin zajęć: 360 godzin ( w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Uaktywnienie układów( narządów ruchu, krążenia i oddechowego) dzieci. Ćwiczenia dobierane będą szczegółowo pod kątem wady postawy i czynników, które predysponują do złych nawyków poszczególnych dz., m.in.: rozciąganie mięśni prostych, grzbietu odcinka lędźwiowego, korekcja płaskostopia i innych wad;
zajęcia z wykorzystaniem TIK, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: zajęcia matematyczno-logiczne „Liczę, myślę, konstruuję”Liczba uczestników: 48 dzieci x 2 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 4 gr x 8 dzieci, Pomlewo 1gr x8 dzieci, Trzepowo 1gr x 8 dzieci
Liczba godzin zajęć: 432 godziny (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Rozwijanie inteligencji rozumowania, kształtowanie odporności emocjonalnej, kształtowanie intuicji matematycznych, wdrażanie do układania i rozwiązywania prostych zadań; wykorzystanie ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: zajęcia przyrodnicze eksperymentem –Mały EinsteinLiczba uczestników : 24 dzieci x 1godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 3gr x 8dzieci,
Liczba godzin zajęć: 108 godzin ( w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wyrabianie właściwego szacunku do przyrody, dostrzeganie zależności pomiędzy stanem naturalnego środowiska a zdrowiem człowieka, odkrywanie tajników przyrody; zajęcia prowadzone metodą doświadczeń i zadań logicznych, wykorzystaniem literatury modeli przyrodniczych , program: obserwacja roślin i zwierząt; wykorzystanie sprzętu ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: Zajęcia informatyczne- Akademia kodowania juniorLiczba uczestnikowi: 40 dzieci x 1 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 5grx8 dzieci
Liczba godzin zajęć: 180 godzin (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Nabycie umiejętności kodowania przygotowujące do nauki programowania, nauka obsługi komputera, poznawanie tajników ICT kształtujące umiejętności informatyczne poprzez rozwiązywanie różnych zadań, wykształcenie umiejętności dzieci w rozwiązywaniu problemów na podstawie logicznego myślenia, współpracy i pracy w grupie; wykorzystanie sprzętu ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: Zajęcia –zabawy i gry po angielskuLiczba uczestnikowi: 32 dzieci x 1 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 4 gr x8 dzieci
Liczba godzin zajęć: 144 godziny (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Rozwijanie kompetencji językowych , kształtowanie mowy w j. angielskim i ojczystym, wzbogacanie słownictwa, wzmacnianie koncentracji uwagi oraz wzrost pewności siebie i swobody wyrażania własnych myśli, poznawanie w grach i zabawach podstawowych słów i zwrotów w języku angielskim;
wykorzystanie sprzętu ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla przedszkolaków: Zajęcia –Koło aktywności twórczej i prozdrowotnej -540h, (8grx8dzx36h i 3grx8dz.x72h)Liczba uczestnikowi: 88 dzieci x 1lub 2 godz/tygodniowo w tym OWP: Przywidz 8 gr x8 dzieci, Pomlewo 1grx8 dzieci, Trzepowo 2 grx8 dzieci
Liczba godzin zajęć: 540 godzin (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wspieranie twórczego myślenia i rozwijanie wyobraźni u dzieci, rozwijanie technik pracy umysłowej i ruchowej, podnoszenie stanu zdrowia, pogłębianie zdolności logicznego, przestrzennego i kreatywnego myślenia i ruchu, osiąganie pozytywnych emocji, śmiałości, kreatywności, wzmacnienie nawiązania relacji rówieśniczej (taniec,ruch, śpiew,szachy,malowanie; wykorzystanie sprzętu ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla nauczycieli – TIK w dydaktyce i wzajemna wymiana informacji w sieci ,Liczba uczestnikowi: 8 nauczycielek OWP Przywidz, Pomlewo I Trzepowo x 3 godz/dzień x 10 dni
Liczba godzin zajęć: 30 godzin (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Wykorzystanie narzędzi ICT w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego :Edukacja multimedialna i edukacja online- uściślenia terminologiczne, nowoczesne techniki, narzędzia TIK i środki dydaktyczne wspomagające proces edukacyjny dzieci, narzędzia przygotowujące do programowania, tworzenie programów i aplikacji edukacyjnych mobilnych, wybrane rozwiązania z robotyki i mechatroniki, scenariusze zajęć, nauka pracy i wymiana informacji w sieci .
Wykorzystanie nowych technologii w pracy z dziećmi przedszkolnymi (komputer, tablice interaktywne, materiały interaktywne, programy i aplikacje edukacyjne umożliwiające aktywne zabawy dot. liczenia, zapamiętywania, pracy indywidualnej z dzieckiem oraz w grupie oraz praca w sieci współpracy. Warsztaty z wykorzystaniem TIK z praktycznej obsługi narzędzi TIK, materiały drukowane i elektroniczne, instrukcje obsługi; praca w sieci współpracy - wymiana doświadczeń, rozwiązywanie problemów, dzielenie się spostrzeżeniami i propozycjami, wykorzystanie sprzętu ICT na zajęciach, bilans kompetencji uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla nauczycieli : Akademia Nauczyciela Przedszkolnego w tym:Szkolenie stacjonarne:
Liczba uczestników: 8 nauczycielek OWP Przywidz, Pomlewo I Trzepowo 8 godz/8 dni (sobota lub niedziela)
Liczba godzin zajęć: 64 godzin
Platforma Edukacyjna
(szkolenia e-learningowe )-8 szkoleń dla N, 1 raz w mcu (6 h):
Liczba uczestników: 8 nauczycielek OWP Przywidz, Pomlewo I Trzepowo 6 godz/miesiąc (sobota lub niedziela) lub (w trybie zajęć pozalekcyjnych)
Liczba godzin zajęć: 48 godzin
- Materiały do szkoleń (pendrive , książki, i mat. biurowe)
Wzrost kompetencji specjalistycznych, dydaktycznych i psychologicznych, stosowanie różnych aktywnych metod pracy z dziećmi sprzyjających podejściu indywidualnemu do dziecka mających na celu likwidację deficytów rozwojowych i edukacyjnych . 1.Szkolenie stacjonarne: zwiększenie umiejętności kk, społeczno-emocjonalnych N, tworzenie scenariuszy zajęć stymulujących rozwój dzieci; Metody: szkolenie prowadzone będzie metodą warsztatową, z wykorzystaniem metod aktywizujących. 2. Platforma Edukacyjna (szkolenia e-learningowe ): zdobycie wiedzy i umiejętności organizacji zabaw terapeutycznych, stymulujących i wzmacniających stany emocjonalne i zdolności dzieci aktywnymi metodami; wykorzystanie sprzętu ICT na szkoleniu, bilans kompetencji uczestników.
SZKOLENIE-AKADEMIA NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLNEGO: c.d. - Szkolenie stacjonarne: zwiększenie umiejętności społeczno-emocjonalnych N, tworzenie scenariuszy zajęć stymulujących rozwój dzieci;
Platforma Edukacyjna (szkolenia e-learningowe): organizacja zabaw terapeutycznych, stymulujących i wzmacniających stany emocjonalne i zdolności dzieci aktywnymi metodami; Metody: szkolenie stacjonarne prowadzone będzie metodą
warsztatową, z wykorzystaniem metod aktywizujących, konsultacje on-line, szkolenia e-learningowe, praca projektowa;
SZKOLENIE-AKADEMIA NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLNEGO: c.d. 1.PROGRAM szkolenia stacjonarnego: Kompetencje kluczowe na rynku pracy i kształtowanie postaw zawodowych; Równe szanse dzieci, w tym dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, Komunikacja nauczyciela stymulującego rozwój dziecka,Motywatory wewnętrzne,Radzenie sobie w trudnych sytuacjach, Odporność na stres i wypalenie zawodowe, Organizacja czasu pracy, Rozwiązywanie
sytuacji konfliktowych,Techniki zapamiętywania dla dzieci, Tworzenie scenariuszy zajęć edukacyjnych stymulujących rozwój i zaspokajanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dziecka w wychowaniu przedszkolnym-praca projektowa.
2.PROGRAM Szkolenia e-learningowe, program: Zabawy uczące współpracy, rozwijające empatię oraz wzmacniające samoocenę dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (e-learning), Jak poradzić sobie z dzieckiem nadpobudliwym wprzedszkolu? (e-learning), Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w nauczaniu, wychowaniu i terapii. Podstawy teoretyczne: ćwiczenia, zasady planowania i prowadzenia zajęć (e-learning),Jak pomóc dzieciom w radzeniu sobie ze stresem?
Zabawy grupowe na rozładowanie napięcia, uspokojenie i wyciszenie dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej (e-learning), Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy kształtujące uwagę i pamięć oraz kompetencje emocjonalne, zabawy ruchowe, opowiadania relaksacyjne. (e-learning),Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, zabawy plastyczne i manualne, zabawy
integracyjne (e-learning), Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny (e-learning), Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga - podstawy teoretyczne (e-learning),Zabawy budujące współpracę w grupie dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (e-learning), Co każdy nauczyciel i wychowawca powinien wiedzieć o inteligencji emocjonalnej, aby lepiej kierować rozwojem dzieci (e-learning);
wzrośnie wiedza z zakresu prowadzenia procesów dydaktycznych z dziećmi o spec.potrzeb.roz.-eduk.
Realizacja w/w szkoleń jest niezbędna do podniesienia umiejętności i kompetencji nauczycieli z 3 OPW Gminy Przywidz oraz zaplanowane pomoce dydaktyczne wykorzystane będą na szkoleniu stacj. do wzrostu własnych kompetencji i platformie edukacyjnej do zdobycia wiedzy z
zakresu sposobów, form i metod likwidacji deficytów u dzieci .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy - brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy-brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta niezgodna z przepisami ustawy- brak podpisu elektronicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5606 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Wasiołka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76121905090
7.3.3) Ulica: ul. Herbowa 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-508
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9359,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9359,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9359,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Rozwoju Kadr Małgorzata Tobiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861613110
7.3.3) Ulica: ul. Dragana 6 i 7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-807
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9359,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
- Organizacja i przeprowadzenie pozalekcyjnych wyjazdów studyjnych oraz wyjazdów zawodoznawczych
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu "Zawód w IT - moja pasja"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





