Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            (2)Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ogrodniczkach    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(2)Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ogrodniczkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2216dc2-d5b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013282/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ogrodniczkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            2.	Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ogrodniczkach, działka nr geod. 327 i 328 wraz z infrastruktura techniczną i zagospodarowaniem terenu.
Istniejący  budynek szkoły ma bryłę w kształcie litery "C" i  realizowany  był  w  dwóch  etapach. Pierwotnie  powstał  budynek wzdłuż  ul. Zagórnej. Budynek  na  fragmencie  dwukondygnacyjny (użytkowe  poddasze ), częściowo  podpiwniczony. Mieszczą  się  tam  sale  lekcyjne, oddziały  przedszkolne,  hol, pomieszczenia  administracyjne, biblioteka z czytelnią, gabinet  lekarski.  W  2018 r.  rozbudowano  szkołę  o  salę  gimnastyczną  z  zapleczem  i  salami  dydaktycznymi - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. 
3.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:
•	rozbudowę  istniejącego  budynku  szkoły  od  strony  południowej o  niepodpiwniczoną  część trzykondygnacyjną   i łącznik  w poziomie  II  kondygnacji .  Rozbudowa mieścić będzie  6 sal dydaktycznych, świetlicę,  pom. administracyjne, gabinet pielęgniarki, logopedy, stołówkę, kuchnię z  zapleczem, zaplecze sanitarne i porządkowe, szatnię, portiernię, rowerownię  i  kotłownię  gazową,
•	rozbiórkę  podpiwniczenia i fundamentów  domu  jednorodzinnego położonego na działce  nr 328,
•	rozbiórkę przyłączy wodociągowego Ø32 i gazowego Ø32 do rozbieranego podpiwniczenia budynku jednorodzinnego   na  działce  nr 328, 
•	rozbiórkę  ogrodzenia działki nr 328 od strony  ul. Polnej i  ogrodzenia  działki  nr  ewid. gr. 327 i 328  od  strony  ul. Zagórnej,
•	rozbiórkę  fragmentu  terenowych  schodów  zewnętrznych  prowadzących  do kotłowni, zlokalizowanej w podpiwniczeniu  istniejącego  budynku  szkoły,
•	rozbiórkę  linii kablowych nN kolidujących z projektowanym budynkiem - objęte  odrębną  procedurą,
•	 budowę  murku oporowego od  strony  wschodniej  - na granicy  z  działką nr ewid. gr. 329/1,
•	budowę  7 miejsc postojowych   od  strony  północnej  istniejącego  budynku,
•	przebudowę istniejących nawierzchni  utwardzonych,
•	budowę ciągów pieszych  i schodów  terenowych, 
•	budowę  placyku  gospodarczego w  sąsiedztwie  projektowanych  miejsc  postojowych, gdzie  ustawione  zostaną kontenery na  odpady  z  zamykanymi  otworami  wrzutowymi,  
•	budowę zjazdu z ul. Polnej,
•	budowę ogrodzenia  od  strony  ul. Polnej , ogrodzenia od  strony  Zagórnej oraz ogrodzenia od  strony  wschodniej  wzdłuż granicy  z działką nr ewid. gr. 329/1 - ogrodzenie  wys. 1,8m,
•	budowę instalacji doziemnej kanalizacji sanitarnej, 
•	budowę instalacji doziemnej kanalizacji deszczowej, 
•	budowę  doziemnej instalacji gazowej,
•	budowę  doziemnej  wewnętrznej linii  zasilającej,
•	przebudowę przyłącza gazowego dz32  (nie objęte  pozwoleniem  na  budowę),
•	budowę  przyłącza  wodociągowego     (nie objęte  pozwoleniem  na  budowę),
•	budowę  przyłącza  kanalizacji  sanitarnej   (nie objęte  pozwoleniem  na  budowę),
•	budowę przyłącza  kanalizacji  deszczowej  (nie objęte  pozwoleniem  na  budowę),
•	uzupełnienie zieleni niskiej. 
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oprócz stałych zabudów i wyposażenia kuchni z zapleczem musi wyposażyć nowo wybudowany budynek  zgodnie z załącznikiem „Wyposażenie Szkoły Ogrodniczki do przetargu”. 
BILANS POWIERZCHNII TERENU INWESTYCJI
pow.  terenu  inwestycji  objętego  bilansem  
(A,B,C,D,E,F,G,H)                                                       -  7165,09m²    (100,0%)
pow. zab. istniejącej zabudowy                            -   1926,97m²      (26,9%)
pow. zab. projektowanej  rozbudowy                  -    577,33m²        (8,1%)
pow. istn. nawierzchni  utwardzonych                 -   1023,77m²      (14,3%)
     w tym:     chodniki , opaski, pochylnie                - 492,92m²
                    naw. dojazdu pożarowego - geokrata - 167,18m²
                    naw. syntetyczna placu  zabaw         -  194,25m²
                    istn. nawierzchnia do przebudowy      - 169,42m²
pow. proj. nawierzchni  utwardzonych                   -    451,27m²      (6,3%)
     w  tym:  proj. dojazdy i miejsca postojowe         - 189,93m²
                  proj. chodniki , opaski                             - 204,56m²
                  proj. naw. chodnika z możliwością dojazdu - 56,78m²
pow.  istniejącej  zieleni                                                -    3185,75m²   (44,4%)
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona została podzielona na 2 etapy:
1)	I etap – I i II kondygnacja oraz łącznik,
2)	II etap – III kondygnacja ,
Przy czym realizacja drugiego etapu powinna rozpocząć się w tym samym momencie co pierwszego. 
Z uwagi na to, że uruchomienie I etapu zaplanowane zostało na 1 września 2023 roku, w trakcie realizacji  I etapu, którego celem jest  wykonanie  całego zakresu obu kondygnacji z pełnym wykończeniem i wyposażeniem jako obiektu nadającego się do użytkowania należy również wykonać stan surowy całego obiektu. W roku 2023 należy zrealizować także kuchnię wraz z technologią, aby mogła ona sprawnie funkcjonować.
Mając na uwadze, że III kondygnacja będzie wykonywana w trakcie funkcjonowania I i II Wykonawca powinien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót (wydzielenie placu budowy).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12176998,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12176998,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12176998,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grin Budownictwo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662120558
7.3.3) Ulica: ul. Przędzalniania 6L
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna - Teratherm s.c., Branża elektryczna i telekomunikacyjna - MAX - ELEKTRYK jerzy Skutnik, branża budowlana, branża drogowa.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12176998,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
 - Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
 - "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
 - "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
 - Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





