Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221509/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kontrola komór wysokich: część I - komory wysokie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kontrola komór wysokich: część I - komory wysokie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083c02e0-d219-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/TRG/9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie metodami alpinistycznymi, czterech kontroli kwartalnych stanu 59 komór wysokich, zwanych dalej „komorami wysokimi”, których szczegółowy wykaz został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji,
2) wykonanie metodami alpinistycznymi, czterech kwartalnych pomiarów rozwartości szczelin na 362 stanowiskach pomiarowych zabudowanych w komorach wysokich, o których mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji,
3) wykonanie metodami alpinistycznymi, czterech kwartalnych inspekcji stanu technicznego galeryjek kontrolnych (w tym: barierek, podestów, elementów mocujących, podpierających i stabilizujących) w komorach: Barącza, Saurau, Michałowice, Weimar, Haluszka oraz Wessel,
4) odczyt pomiarów z czujników zabudowanych w komorze Maria Teresa II Górna i interpretacja wyników,
5) kontrola układu odwadniania w partii przystropowej w komorze Gołuchowski,
6) sporządzenie pisemnego raportu z przeprowadzonej kontroli stanu komór wysokich, stanu technicznego galeryjek kontrolnych oraz wykonanych pomiarów rozwartości szczelin,
7) odczyt z 20 szczelinomierzy zabudowanych w komorze Margielnik na poz. III,
8) okruszenie stropu i ociosu w miejscach zauważonych odspojeń,
9) klinowanie luźnej obudowy drewnianej i wykładki.
2. Ilekroć w umowie jest mowa o kwartale należy przez to rozumieć kwartał kalendarzowy.
3. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia.
3.1. Kontrole stanu komór wysokich oraz pomiary rozwartości szczelin należy wykonać w każdym kolejnym kwartale kalendarzowym, zgodnie z metodyką przedstawioną w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz Zarządzeniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli „Wieliczka” z dnia 06.11.2023 r. w sprawie kontroli stanu obudowy wyrobisk oraz kontroli stanu wyrobisk utrzymywanych bez obudowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
3.2. Raport, o którym mowa w pkt 1. ppkt 7, winien zawierać kompletne informacje o rodzaju, zakresie i terminie wykonanej kontroli i prac, o których mowa w pkt 1 ppkt 1–6 i pkt 8-9, w tym w szczególności dokumentację fotograficzną, przedstawiającą miejsca uszkodzeń stwierdzone podczas kontroli komór wysokich, nazwę wyrobiska, datę przeprowadzonej kontroli w poszczególnym wyrobisku, uwagi dotyczące stanu niezabudowanych płaszczyzn komór wysokich oraz stanu deformacji obudowy lub jej poszczególnych elementów.
3.3. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić sprawozdanie które obejmie interpretacje wykonanych pomiarów propagacji szczelin. W sprawozdaniu należy zamieścić część graficzną dotyczącą lokalizacji baz pomiarowych (szkice lokalizacji baz). Interpretacja wyników pomiarów winna być wykonana przez specjalistę z zakresu geomechaniki w stopniu co najmniej doktora.
3.4. Kontrole będą prowadzone w terminach uzgodnionych przez Wykonawcę i Zamawiającego.
4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały zawarte w dokumentacji dostępnej pod adresem:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534902,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534902,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534902,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH AMC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6760014057
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534902,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług objętych umową w okresie 12 miesięcy, licząc od daty wejścia w życie umowy. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia, nie wcześniej jednak niż w dniu 19 kwietnia 2024 r.
2. Umowa zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez Strony.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Janowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Pieniężno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących wybudowania przystani na stawie nr 1 w Parku Sołackim oraz budowa przystani na bazie przygotowanej dokumentacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.