eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaPRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE GÓRA KALWARIA W 2025 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE GÓRA KALWARIA W 2025 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011298318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Zygmunta Sajny 4

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zopo.gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo.gorakalwaria.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE GÓRA KALWARIA W 2025 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8414fe-eee6-4f56-9c6f-4abeeb92d49e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069032/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przewóz codzienny uczniów do szkół w Gminie Góra Kalwaria w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8414fe-eee6-4f56-9c6f-4abeeb92d49e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, a.stelmaszczyk@zopo.gorakalwaria.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej a.stelmaszczyk@zopo.gorakalwaria.pl lub platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert.
Postępowanie można wyszukać także ze strony głównej platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-zamówienia. Wykonawca posiadający konto na platformie
e-zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.
Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów / oświadczeń / informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z platformy e-zamówienia, dostępnych pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z platformy e-zamówienia oraz wymagania dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek realizowany w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek realizowany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOPO.ZAP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE GÓRA KALWARIA W 2025 ROKU

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych w trybie z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te zostaną udzielone w razie konieczności, do 50% wartości zamówienia głównego, pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego. Zamówienia te mogą polegać na zapewnieniu transportu dzieci w przypadku utworzenia nowej trasy lub powtórzeniu usługi po upływie terminu obowiązywania umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 58 %
Wiek pojazdów przewidzianych do wykonania usługi transportowej – 42%
Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – cena
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru: stosunek najniższej ceny oferty do ceny oferty ocenianej pomnożony przez 58.
Kryterium – wiek pojazdów przewidzianych do wykonania usługi transportowej
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Ilość punktów za rok produkcji każdego z pojazdów z osobna:
 pojazdy wyprodukowane od 01.01.2011 roku – 6 pkt,
 pojazdy wyprodukowane od 01.01.2001 roku do 31.12.2010 roku – 5 pkt,
 pojazdy wyprodukowane przed 01.01.2001 roku – 4 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 42 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 42

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności, polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Wykonawca ma wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
Wykonawca ma wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę, polegającą na transporcie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) przez okres co najmniej 5 miesięcy.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 7 kierowcami posiadającymi uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz min. 7 opiekunami po jednym na każdy autobus.
Wykonawca musi dysponować dysponowanie potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej 7 autobusami sprawnymi technicznie i jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdów, aktualne ubezpieczenia pojazdów OC oraz wszelkie dokumenty wymagane przepisami prawa) z możliwością przewozu osób (uczniów) w pozycji siedzącej tj.:
- minimum 4 autobusy 56 osobowe każdy dla uczniów + kierowca + opiekun
- minimum 2 autobusy 53 osobowe każdy dla uczniów + kierowca + opiekun
- minimum 1 autobus 40 osobowy dla uczniów + kierowca + opiekun

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj.:
1) licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
2) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do swz.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w.w wykaz dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Jeśli wykaz, oświadczenie lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może się zwrócić bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje bądź dokumenty w tym zakresie.
4) wykazu osób (kierowców i opiekunów), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do swz;
5) wykazu pojazdów (autobusów), przeznaczonych do realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do SWZ,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ
4) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji, z zastrzeżeniem pkt 2.4 swz,
5) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,
6) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa (wraz z uzasadnieniem),
7) w przypadku podmiotu wspólnego:
a) pełnomocnictwo do reprezentacji,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp;
8) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego:
a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo. Postanowienia pkt 2.4-2.6 stosuje się odpowiednio.
Wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego tj. nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4). Oświadczenie to składa się w formie lub postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa odpowiednio w pkt 6.8 ppkt 4 lit. a jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam usług w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych przez różne podmioty w celu wykazania spełniania warunku, określonego odpowiednio w pkt 6.8 ppkt 4 lit. a).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 2 i nr 3 do swz) składa każdy Wykonawca. Oświadczenia te składa się w formie lub postaci elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy:
a) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT – wynagrodzenie za świadczoną usługę zostanie przeliczone wg zmienionej stawki VAT od dnia w którym zmiana weszła w życie
b) nastąpi konieczności zmiany trasy przejazdu lub zmiany ilości pojazdów w przypadku zwiększenia / zmniejszenia liczby dzieci - Zamawiający przewiduje wówczas możliwość zmiany przedmiotu zamówienia oraz negocjacji wynagrodzenia za zmienioną trasę / zmienioną liczbę autobusów wg kalkulacji przedstawionej przez Wykonawcę,
c) nastąpi konieczność uruchomienia nowej trasy – Zamawiający przewiduje wówczas możliwość zmiany przedmiotu zamówienia oraz negocjacji wynagrodzenia w związku z utworzeniem nowej linii na podstawie kalkulacji przedstawionej przez Wykonawcę

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania i udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się także (art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.