Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275932/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl//1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc5fc6e-f5aa-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044204/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Zakup ciągnika rolniczego:
• maszyna fabrycznie nowa – dopuszcza się rok produkcji 2023,
• moc znamionowa minimum 90 KM,
Szczegółowe parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 (OPZ) (Parametry techniczne zamawianego ciągnika).
2) Wymagania dodatkowe:
• dostawa ciągnika w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy,
• ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy,
• dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągników,
• przy dostawie należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego,
• ciągnik fabrycznie nowy z wykonanymi badaniami technicznymi, wolnymi od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich,
z kompletną dokumentacją niezbędną do rejestracji oraz eksploatacji powinien spełniać wszelkie warunki dopuszczenia pojazdów do ruchu, wymagane w ustawie „Prawo o ruchu drogowym”. Wykonawca dostarczy zakupiony ciągnik do siedziby Zamawiającego, dostawa odbędzie się (adres: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły). Zamawiający odmówi przyjęcia zakupionego ciągnika w przypadku niezgodności dostawy z ofertą oraz z SWZ, w tym OPZ (Parametry techniczne zamawianego ciągnika). W dniu odbioru ciągnika zostanie sporządzony protokół odbioru.
Załącznik nr 1 – (OPZ) Parametry techniczne zamawianego ciągnika)
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA:
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Gwarancja
gwarancja na oferowany ciągnik musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od dnia odbioru z minimalnym limitem pracy do 1500 godzin w skali roku,
• pakiet serwisowy na okres min. 12 miesięcy (materiały, robocizna, dojazd) po stronie sprzedającego,
• zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 50 km od siedziby zamawiającego.
4) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
• 16710000-5 Ciągniki rolnicze pedałowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.), tj. „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Wada zamówienia polega na błędnie wypełnionym formularzu na portalu https://ezamowienia.pl/ co skutkuje brakiem możliwości poprawnego przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.)Zamawiający wprowadził do systemu ogłoszenie, lecz w wyniku problemów technicznych - nie zainicjował dostępności dokumentacji na platformie ezamówienia.
Z interwencji technicznej na platformie uzyskał informację, iż zmiana w systemie, z uwagi na, cyt.: „brak informatyków” będzie możliwa dopiero w dniu następnym, co godzi w zasadę
art. 16 ust. 2 uPzp, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Brak dostępności dokumentacji postępowania od chwili publikacji ogłoszenia o zamówieniu powoduje wadę istotną postępowania oraz konieczność jego unieważnienia na ww. podstawie.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.