eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Choczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (058) 572-26-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choczewo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf2bbb5-1c4b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082689/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150554,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dwóch domków letniskowych o dwóch lokalach na terenie OSW w Białogórze:
- domek nr 1 - Buk-Akcja
- domek nr 2 - Dąb-Cis.
2. Zakres robót obejmuje:
1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu prac remontowych,
2) przeprowadzenie prac remontowych pokrycia dachowego,
3) przeprowadzenie prac remontowych orynnowania budynku,
4) przeprowadzenie prac remontowych elewacji, tarasu i zadaszenia,
5) przeprowadzenie prac remontowych łazienki,
6) przeprowadzenie prac remontowych pomieszczenia z aneksem kuchennym,
7) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach remontowych.
3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: ul. Harcerska, Białogóra, 84-113 woj.pomorskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót (STWiOR),
3) przedmiar robót (dokument pomocniczy),
stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r.) Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158147,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257175,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207997,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Loewnau Marek Ogólnoeuropejska Firma Wielobranżowa "UTENA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881981040

7.3.4) Miejscowość: Tadzino 2

7.3.5) Kod pocztowy: 84-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207997,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.