Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098416/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00190678/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00209771/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych
w związku z organizacją konferencji w dniach 9-10 maja 2024 r. – 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010978710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-546
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bfg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bfg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2acb14b-c5f7-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Bankowy Fundusz Gwarancyjny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gwarantowanie depozytów oraz prowadzenie przymusowej restrukturyzacji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnychw związku z organizacją konferencji w dniach 9-10 maja 2024 r. – 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2acb14b-c5f7-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja Konferencji BFG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ/ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488661,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie w dniach 9 i 10 maja 2024 r. usług hotelarskich, konferencyjnychi restauracyjnych w związku z organizowaną przez Zamawiającego konferencją pn. „Crisis management in the financial system – stairway to heaven or highway to hell?”, dla minimalnie 20, a maksymalnie 30 osób w zakresie usług hotelarskich oraz minimalnie 150, a maksymalnie 250 osób w zakresie usług konferencyjnych i restauracyjnych, przy czym liczba osób może zostać ograniczona przez Zamawiającego na zasadach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2a SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 312695,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług restauracyjnych w dniu 9 maja 2024 r. w związku z organizowaną przez Zamawiającego konferencją pn. „Crisis management in the financial system – stairway to heaven or highway to hell?”, dla minimalnie 150, a maksymalnie 250 osób, przy czym liczba osób może zostać ograniczona przez Zamawiającego na zasadach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2b SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 175965,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 przedmiotowego postępowania każda z dwóch złożonych ofert podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Treść każdej z tych ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 przedmiotowego postępowania każda z trzech złożonych ofert podlega odrzuceniu:
1) w przypadku Wykonawcy Reduta Banku Polskiego Małgorzata Jezierska, adres: ul. Bielańska 10,
00-085 Warszawa, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
2) w przypadku Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o., adres: ul. Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin,
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 oraz art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp,
3) w przypadku Wykonawcy Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o., adres: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oraz pkt 12 ustawy Pzp.
Z uwagi na odrzucenie wszystkich ofert złożonych na część 2 zamówienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- 106.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi cateringowej podczas międzynarodowej konferencji European Conference on Molecular Magnetic (ECMM 2024).
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.