eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrzyn › "Remont drogi powiatowej nr 2501L na odcinku od km 0+306,00 do km 1+237,00 w miejscowości Jaworów"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 2501L na odcinku od km 0+306,00 do km 1+237,00 w miejscowości Jaworów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=746

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi powiatowej nr 2501L na odcinku od km 0+306,00 do km 1+237,00 w miejscowości Jaworów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c4dc123-e62f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030265/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi powiatowej nr 2501L na odcinku od km 0+306,00 do km 1+237,00 w miejscowości Jaworów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 596070,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Remont drogi powiatowej nr 2501L na odcinku od km 0+306,00 do km 1+237,00 w miejscowości Jaworów”
Zakres inwestycji obejmuje m. in.:
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 wykonanie lokalnie wzdłuż zdegradowanej krawędzi jezdni opornika z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 20cm i szer. 0,35cm
 lokalne wyrównanie istn. nawierzchni asfaltowej kruszywem łamanym;
 Wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy wyrównawczo-wiążącej z bet. asfaltowego AC16W KR-3 o gr. wg tabeli wyrównań - śr. gr. 4,8cm i szer. 5,6m;
 Wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego AC11S KR-3 o gr. 4cm i szer. 5,5m;
 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na skrzyżowaniu z: drogą gminną w km 0+833,80 (str. P);
 Mechaniczne ścianie istniejących zawyżonych poboczy ziemnych na szerokości 0,75m;
 Wykonanie wzdłuż krawędzi jezdni asfaltowej poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szer. 0,75m;
 Wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa łamanego;
 Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego;
 Regulację wysokościową istn. zjazdów/dojść do posesji z kostki brukowej bet., kostki kamiennej i płyt ażurowych;

Stan projektowany

Początek opracowania projektowanego odcinka drogi powiatowej nr 2501L znajduje się w km 0+306,00 (wierzchołek W1 tj. na granicy pasa drogowego drogi serwisowej DK), zaś koniec w km 1+237,00 (wierzchołek W11 tj. na wysokości ostatnich zabudowań usytuowanych przy drodze).
Projektowany odcinek drogi w całości przebiega po śladzie istniejącej jezdni. Zaprojektowano jezdnię asfaltową szerokości 5,5m o spadku daszkowym 2% (na odcinkach prostych) z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m.
W ramach opracowania zaprojektowano przebudowę skrzyżowania z drogą gminną w km 0+833,80 (str. P);
Przebieg projektowanej drogi określono poprzez podanie współrzędnych geodezyjnych wierzchołków trasy W1-W11 uwidocznionych na planie sytuacyjnym.
Pomiędzy odcinkami prostymi występują łuki następujące łuki poziome:
Łuki prawostronne:
- od km 0+459,14 do km 0+517,40 R=200m, szer. jezdni 5,5m, spadek jednostronny 4%
- od km 1+140,61 do km 1+180,86 R=200m, szer. jezdni 5,5m, spadek jednostronny 2%

Łuki lewostronne:
- od km 0+295,60 do km 0+339,60 R=180m, szer. jezdni 5,5m, spadek jednostronny 2%
- od km 0+608,68 do km 0+673,38 R=130m, szer. jezdni 5,5m, spadek jednostronny 5%
- od km 0+841,26 do km 0+882,04 R=250m, szer. jezdni 5,5m, spadek daszkowy 2%
- od km 0+906,93 do km 0+962,67 R=500m, szer. jezdni 5,5m, spadek daszkowy 2%
- od km 1+029,66 do km 1+089,39 R=350m, szer. jezdni 5,5m, spadek daszkowy 2%

Parametry techniczne drogi powiatowej:
Droga powiatowa nr 2501L:
 Klasa techniczna drogi – „ L”
 Kilometraż drogi – od km 0+306,00 do km 1+237,00 o długości 931,00mb
 Kategoria ruchu- KR2
 Prędkość projektowa Vp=40km/h (30km/h w obszarze zabudowanym)
 Przekrój jezdni: szlakowy
 Szerokość jezdni: 5,5m
 Szerokość pasa ruchu: 2,75m
 Pobocze: obustronne szer. 0,75m:
 Projektowane chodniki: brak
 Remont skrzyżowań z innymi drogami:
• km 0+833,80 - droga gminna – strona prawa
 Zjazdy:
• Regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej bet, kostki kamiennej oraz płyt ażurowych do poziomu nowej nawierzchni asfaltowej;
• Wykonanie na istniejących zjazdach nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni z kruszywa łamanego, o szerokościach wg. planu sytuacyjnego.

Rozwiązania konstrukcyjne:
a. Jezdnia asfaltowa
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
− warstwa wyrównawczo-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3
wg PN-EN-13108-1- gr. zmienna wg. tabeli wyrównań ( śr. gr. 4,8cm)
− istniejąca konstrukcja drogi powiatowej

b. Jezdnia asfaltowa
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
− warstwa wyrównawczo-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3
wg PN-EN-13108-1 - gr. 8cm
− warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0-31,5mm o gr. zmiennej
− istniejąca konstrukcja drogi powiatowej

c. Skrzyżowania i zjazdy - nakładki asfaltowe
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 5 cm

d. Pobocze ulepszone kruszywem łamanym
− nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabiliz. mech. gr. 12cm

Zjazdy z kostki brukowej przeznaczone do regulacji obramowano po bokach nowym obrzeżem betonowym 8x30cm, a od strony jezdni opornikiem betonowym 12x25cm wtopionym.

1. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 13 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) pomocniczo przedmiar robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji.

8. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656761,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907323,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656761,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U STAN-LUB Lubomir Bujała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U STAN-LUB Stanislaw Maliborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656761,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.